Škoda Kodiaq

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Glede na te cene in ugodna Škodina financiranja (kar seveda za alter populacijo ne igra vloge) bi rekel, da bo avto kar uspešnica.

153806131480472958629837.jpg

153496041480472945296505.jpg
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
No ja...zdaj se je razjasnilo kje je keč (pre) nizke cene..razen vstopnega modela je dizelska različica 30 jurjev.

To je realnost.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
kje pa si dobil cenik?v salonu?na internetu jih se ni

drugace so pa cene kar vrhunske,ce bodo ponujal se podobne popuste kot na tiguanu pa sploh...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
no ja, saj veš ... alter pa to, tu dajejo avtomatike v P na semaforjih, da se špara zavore
grin1.gif


nemoreš s tehniko nadmudrit butastega uporabnika
evil.gif

hysterical-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Tole po mojem nekaj ne štima.
7 stopenjski DSG pri 2.0 dizlu in 6 stopenjski pri 1.4 TSI...
Ali je ponaredek ali pa je en prekleto šlampasto delal cenik.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Torej očitno prihaja do generacijske menjave DSG-jev v VAG koncernu. Novi Golf ima tudi v dizel izvedbi 7 stopenjsko avtomatiko, močno močno upam, da ne s suho sklopko, ampak so dali Audijevo 7 stopenjsko avtomatiko, ki je v BiTDI Passat-u noter.
Zanimivo, da bo Golf imel z bencinci še vedno 7 stopenjski avtomatik, verjetno tisti s suho sklopko. Torej praktično bo v Golf-u avtomatika vedno 7 stopenjska. Čudno, da gredo pri Kodiaqu iz 7 stopenjske (do sedaj pri 1.4 bencinarjih so vsi modeli pri Škodi imeli ta menjalnik) na 6 stopenjsko avtomatiko.

Nič, bo treba več informacij dobiti...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
preveč se obremenjuješ z temi škodami. Kot neki samooklicani poznavalec bi lahko vedel, da je škoda nižji rang v VAG grupi in bo dobila slabše zadeva kot so v VW in še sploh AUDI. nekako tako kot tvoj neljubi reno in dačia. To je še vedno škoda v VAG grupi. Ne vem ravnokar sem avto net pogledal. Yeti še vedno fura 2.0 110 KM TDi, upam da ni to tisti VAG motor z samimi problemi iz golfa 6. Tolk o vrlih škodah. Glede na samoocenjevanje poznavanja in z tem bluzenjem na TV, bi lahk bil malo bolj objektiven.
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Citat:
Uporabnik map pravi:
preveč se obremenjuješ z temi škodami. Kot neki samooklicani poznavalec bi lahko vedel, da je škoda nižji rang v VAG grupi in bo dobila slabše zadeva kot so v VW in še sploh AUDI. nekako tako kot tvoj neljubi reno in dačia. To je še vedno škoda v VAG grupi. Ne vem ravnokar sem avto net pogledal. Yeti še vedno fura 2.0 110 KM TDi, upam da ni to tisti VAG motor z samimi problemi iz golfa 6. Tolk o vrlih škodah. Glede na samoocenjevanje poznavanja in z tem bluzenjem na TV, bi lahk bil malo bolj objektiven.



Kaj pa je narobe z 2.0 110 KM TDI motorji na 6-tki?? Do zdaj super laufa.
sprasujem se.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Kot je meni znano je leta gospodovega ko je 6 stka ven pršla bil nek pumpa šoba alk kaj že en sistem in ni veljalo pol hurca tople vode same okvare, tudi v passatih so se bunli, da zadeva ne špila. če gre pa za novejši common rail sistem z zablokirano močjo potem je pa boljše, pa zadeva šipla. Bo kdo drug več povedal, je bla pa tem o passatih z temi prvimi 2.0 motorji.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
Kakorkoli gledamo,tisti ki išče SUVa, je to to za ta denar... Proti konkurenci se mi zdi zelo ugoden,če te cene držijo. Prevzemajo kiin slogan največ avta za vaš denar...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Pa ja, res je, ni pa zadnji krik mode in zadnji VAGOV tehnični krik. je pa dost avta, to pa ja. Ni pa edini avto na tem svetu, marsikaj dobiš za 30k. Ampak miljon negativnih zadev bo padlo na račun menjalnika, OK, če hoče kdo popoln menjalnik pa naj nabavi MB za 100k. če je menjalnik bistven, VAg sploh ni za gledat, kaj šele čip derivat VAGA.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.596
113
boš videl v konfiguratorju kaj dobiš za svoj denar oz. kako malo opreme ima tudi najdražji na ceniku
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
Avtomatik in srednje velik suv? Pri drugih znamkah so žal avtomatiki pogojeni z najmočnejšimi motorji in štirikolesnim pogonom. Sam tega ne rabim recimo. In tisti so vsi preko 30k.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.596
113
tole v primerjav s tistim kar se spomnim iz slovaškega konfiguratorja prav dobro izgleda

samo vem, da ko bom videl kaj vse je še dejansko na voljo v konfiguratorju, da se mi bo zdelo, da serijsko nič nima
frown-1.gif
 

lecko

Pripravnik
11. okt 2016
78
9
8
Saj dejansko je zelo ugodno. Ampak ta DSG ali 4x4! Verjento veliko kupcev bi vzelo 150 dizel, ročni ,brez 4x4 in tega ne moreš in te "silijo" da 2K več doplačaš za eno ali drugo. Ne vem kje je razlog za to, mogoče delno tudi produkcijski. Sem pred časom bral na nemških forumih glede Seat Atece (ki ima podoben "problem z 150 KM mašino) da je bila v začetku na ceniku potem pa umaknjena zaradi nekih tehnilčnih težav z ispusti pa nekaj s proizvodnjo.
Se pa že sedaj govori o čakalni dobi pol leta do tričetrt
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
jest mam tud cajt, pa tud nekaj gnarja se najde, ampak mi je motorček čedalje bolj gušt, avto pa čedalje bolj nujna zadeva za iz točke A do točke B. Za to pa ne rabim 30k. tak da škodilak odpade, pa je lahk natabuljši na tem svetu.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik map pravi:
Kot je meni znano je leta gospodovega ko je 6 stka ven pršla bil nek pumpa šoba alk kaj že en sistem in ni veljalo pol hurca tople vode same okvare, tudi v passatih so se bunli, da zadeva ne špila. če gre pa za novejši common rail sistem z zablokirano močjo potem je pa boljše, pa zadeva šipla. Bo kdo drug več povedal, je bla pa tem o passatih z temi prvimi 2.0 motorji.

To je pa tko, ker se po gostilniško posplošuje zadeve. V Golfu 6 (2008) ne boš našel dizel motorja s sistemom črpalka-šoba, ker se nikoli ni vgrajeval ... nadomestil ga je namreč common-rail 2.0 TDI.