al pa da voziš v klanec takole
da ne delaš kolone na prehitevalnem pasu, al pa ti kombi ne žmurka dej se umakn...
Takole sem jaz s Karjolo

al pa da voziš v klanec takole
da ne delaš kolone na prehitevalnem pasu, al pa ti kombi ne žmurka dej se umakn...
Vse pove navor pri tem jajcu 200nm...Takole sem jaz s Karjolo(in j.. mamico, če mi je kak dizelaš vmes gas pritisnil, ko sem ga prehiteval...mi ga do Unca ni več uspelo nazaj ujet, pol me je pa spet klanec zj...).
In navor je povezan s konji. Pač greš v višje obrate če je navora majn. Nevemkaj se eni tak tega bojite. Kot da bo motor hin na 5k 2 minuti.Podatek ki je relavanten niso konji ampak navor....
!
imaš motor, ki ima isto konjev in polovico več navora..... Tak avto manj kuri in ga je bolj na izi vozit. Noben se ne bojit tišat jajc, le da imaš takrat porabo 11l. Plus, da vprašanje kolko časa bo ta jajc tudi delal.In navor je povezan s konji. Pač greš v višje obrate če je navora majn. Nevemkaj se eni tak tega bojite. Kot da bo motor hin na 5k 2 minuti.
nobene scene, jebe te pa kljub turiranju vsak novejši kombi na klancu...Veliko sceno delate iz tega hribčka. Včasih sicer kdo misli, da je uporaba prestavne ročice na avtocesti prepovedana in so zato problemi v primeru šibkejših motorjev. Zakon so spremenili, po potrebi lahko prestavite v nižjo prestavo in malce predihate motor v hrib. Potem pa bi morala tudi hitrost ostati dokaj spodobna.
![]()
Glede na to, da se 99% električarjev vleče po počasnem pasu ne vem, zakaj imajo teh 300 konjev. Očitno za pohvalit, kako so pospeški uber, uporablja pa noben, ki želi kam priti brez dodatnega polnjenja.Nevem, nekaj ne gre skupaj. Elektroavti imajo prakticno vsi zdaj ene 300 konjev....kar naj bi bila prihodnost...istocasno pa naj bi se folk zadovoljil s 100konjskim mrtvoudom? Postopno uvajanje kastnega sistema? Exkluziva na vozni pas?
To je zato, ker do sedaj so v večini električne avte kupovale škrtice ne pa pravi dedci.Glede na to, da se 99% električarjev vleče po počasnem pasu ne vem, zakaj imajo teh 300 konjev. Očitno za pohvalit, kako so pospeški uber, uporablja pa noben, ki želi kam priti brez dodatnega polnjenja.
A ni to dobro vsake toliko časa napravit? Da spucaš prah in pajčevino iz motorčkaal pa da voziš v klanec takole
da ne delaš kolone na prehitevalnem pasu, al pa ti kombi ne žmurka dej se umakn...
To je pa tko slišat, kot da več kubikov nebi tišali..... Problem je da to tišiš, pa ni kej dost haska.... enmu kombiju se v klanc ne morš odpopat iz riti...A ni to dobro vsake toliko časa napravit? Da spucaš prah in pajčevino iz motorčka![]()
![]()
![]()
No, pozabil napisat, da je obvezen športni filter + custom auspuh (lahko tudi navaden s dovolj rje)Problem je da to tišiš, pa ni kej dost haska....
Zgleda, da so popravili cene navzgor. Sedaj je Q2 24.990 EUR:Je pa še Audi Q2 110 v akciji za 22.800, če mora biti SUV. Sva ga šla z ženo gledati, pa se je potem v sosednjem salonu odločila za Volkswagen T-roc. Je slednji takoj na zalogi, z nekaj več opreme, pa tudi dražji, ampak ženske oči...
Še ta teden ga prevzame, tako da bom sploh videl kako se ta mlinček vozi. Ne bo pa to domači primarni družinski avtomobil.