Servisni interval 1.6 tdi

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
odv od avta. Eni majo pumpo v keslu (daš parkrat kontakt dokler še slišiš mehurčke ko letijo nazaj v kesl) eni majo ročno pumpico nekje pri filtru (pumpaš dokler ni trda) ene pa moreš na vakum potegnit nafto v filter. Recimo 1.6tdci če je filter suh ga ne vžgeš če ne potegneš nafte v filter.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Sicer malo off, kaj je narobe s črnim naftnim filtrom? A mogoče ne omogoča več pretoka kot bi ga moral? Za foro odprite oljni filter po 15k km pa bo še bolj črn kot tale naftni, pa dela normalno.

Druga stvar je pojavnost vode v naftnem filtru, tisto se preverja in "odtoči" vsak servisni interval za olje tudi če ima vozilo senzor za vodo (ni pa za to potrebno menjat filtra).
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Pa si ti že videl naftni filter po 30k km?
Ja se mi je zdelo da nisi. Če bi, ne bi pisal takih bedarij.
Videl videl, sem zdraven ko se menja če imam čas. Zgleda je normalno da je črn, tako kot vsak filter, kjer gre skozi tekučina, zato se mu reče filter, za to so narejeni...ne vem kaj ti ni jasno. Če daš boljšega not je komot za 60k km, pri slabših pač prej. Sam raje boljšega in dražjega izberem, enako pri olju itd.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
no zato pa ne govori kaj je ok in kaj ni.

To je ena random slika naftnega filtra od CR dizla iz neta. Naj bi bilo 60k km. Če se ti zdi to ok in si raje tak žid, da boš prišparal tistih par € za filter potem kar. Ne svetuje pa drugim, da ni potebe in da vw ve kaj predpiše. Pri 30k km se med to črnino še vsaj da nekak razbrat kake barve je bil nov filter.
23833d1380878103-you-got-ddis-how-often-you-img_1984.jpg
Nič ne šparam brez skrbi zato pa imam nekaj časa ker je boljši :) Me ne moti če je črn na 30km, še zmeraj opravlja svojo funkcijo.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Sicer malo off, kaj je narobe s črnim naftnim filtrom? A mogoče ne omogoča več pretoka kot bi ga moral? Za foro odprite oljni filter po 15k km pa bo še bolj črn kot tale naftni, pa dela normalno.

Druga stvar je pojavnost vode v naftnem filtru, tisto se preverja in "odtoči" vsak servisni interval za olje tudi če ima vozilo senzor za vodo (ni pa za to potrebno menjat filtra).

Ja ponavadi se s tem ko filter postaja črn pore odpirajo in postena vedno bolj pretočn. Torej nafta vedno lažje teče skozi. Pretok se veča itd. Pumpa se vedno majn matra da potegne nafto. Avto vedno lepše teče.
Aja ne glih obratno je.

Pa ne primerjaj z oljem, ker olje je črno v trenutku, ko gre po motorju. Nafta ni črna nikoli.

Bi te pa rad videl odtočit vodo na naftnem filtru na nekem modernem dizlu. Ni to perkins iz leta 1943.

Če smo že pri vw.
Kak boš tu vodo odtočo?
attachment.php


ali oooo
45719d1426557425-2014-a6-tdi-fuel-filter-location-a7tdifloorpannocage.jpg


tudi na 1.6 psa motorju me zanima kako boš vodo ven spustil.

Gamero
Si že v prejšnjih poati povedal da nimaš pojma, ne rabiš tega potrjevat. Že vemo.
Glih boljši ko je filter bolj pogosto je potrebno menjat, ker ima manjše pore in zadrži več svinjarije.
Pa če bi bil zraven menjave filtra ki ni not 60k km bi videl razliko. Ko takega z 60k km ven potegneš nafta ne steče ven, jo filter zadrži. Če gledaš takega ki ima luknjo samo na vrhu. Če ga menjaš po 30k nafta sama steče ven iz filtra.

Ampak smo na le alterju kjer vsi vse vejo in so majstori za vse, plače so vrhunske, avti ne crkujejo, jebenih 10€ na 30k km za filter je pa absolutno preveč. Je Wolfgang reko, da se na 60k menja in tako bo. Wolfgang že ve. Čeprav je bila njegova naloga samo to, da pripravi brošuro čimbolj privlačnu končnemu kupcu kot je Gamero ki rad vidi da so filtri not čimbolj dolgo.
Drugače je Wolfgangov prijatelj Helmut tudi dal nalepko na avtomatski menjalnik, da ni potrebno nikoli menjat olja in filtra pa vemo kako so se zadeve razvile.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Men je funny ko je nekdo napisal da tudi oljni je ok pri 30+kkm....etak takrat ko se zamaši se pač bypass ventil odpre in olje še lažje teče......mimo filtra :D
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Pretok nafte ima pa kolikor rezerve da tisto malo črnine naredi razliko? Dokler se s prstom ne obriše mazuta z reber je filter lepo pretočen.

Zgoraj imaš 1.9TDI? Vzameš pokrov dol, daš filter ven če ga menjaš (tu je cela znanost ker moraš pazit da ne polomiš ležišč za cevke), sicer pa odviješ en vijak ki drži ohišje in filter izprazniš tako da ga obrneš na glavo.

Spodaj je pa najbrž zaprt tip (inline) filtra z ohišjem, to moraš menjat komplet. Čeprav dvomim da je ta filter tudi lovilec vode, tako da itak nima pomena pri moji trditvi. Aja ti filtri ne stanejo več 10 EUR, vsaj ne priznanih znamk, drugo je če imaš filtre na vložek ker so cenejši.

Lahko daš pa še slike filtrov oz. ohišji filtrov ki imajo namenske odtoke za vodo da ne bomo sedaj o solati in kumaricah.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
A ni tako da če voda noter pride (ne vem kako bi prišla, razen v Bih) je treba cel sistem čistit, od rezervarja itd. Filter bi moral vodo čez spustiti kar v trenutku uniči šobe.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Pretok nafte ima pa kolikor rezerve da tisto malo črnine naredi razliko? Dokler se s prstom ne obriše mazuta z reber je filter lepo pretočen.

Zgoraj imaš 1.9TDI? Vzameš pokrov dol, daš filter ven če ga menjaš (tu je cela znanost ker moraš pazit da ne polomiš ležišč za cevke), sicer pa odviješ en vijak ki drži ohišje in filter izprazniš tako da ga obrneš na glavo.

Spodaj je pa najbrž zaprt tip (inline) filtra z ohišjem, to moraš menjat komplet. Čeprav dvomim da je ta filter tudi lovilec vode, tako da itak nima pomena pri moji trditvi. Aja ti filtri ne stanejo več 10 EUR, vsaj ne priznanih znamk, drugo je če imaš filtre na vložek ker so cenejši.

Lahko daš pa še slike filtrov oz. ohišji filtrov ki imajo namenske odtoke za vodo da ne bomo sedaj o solati in kumaricah.

O pretoku sem zgoraj napisal kolko črni filter zmanjša. Tolko da nafta sploh NE teče več sama od sebe. Torej jo more pumpa na silo vlečt skozi.

Drugače kot, da vzameš pokrov dol itak ne gre. Nobene znanosti ni, 5 šraufov odtegneš in dvigneš pokrov. nobenih ležišč za cevke ne polomiš. Niti nevem o kakih ležiščih govoriš. Največja znanost je tu to da ne vsereš vsega okoli.
To je filter v 2.0 in 1.6 tdi pri vag koncernu

Nalašč nisem dal slike z namenskimi odtoki, ker jih večinoma več ni, če pa je že lukna spodaj si pa itak več časa porabil kot je nov filter vredn in si spet dal dreku focn.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Pa voda je težja od nafte...tako da se nabira na dnu....ko je že ravno gor napisal da mora it na šobe... Maš senzor... Ko je filter "poln" vode na dnu se ti na armaturki prižge lučka za filter...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
No, jaz sem ravno prejle zamenjal filter goriva na 2.0 Tdi 140HP. Filter je imel za sabo cca 28.000km in bil je super crn. Ko sem odprl zgornji pokrov, so na vrhu plavali neki svetlikajoci drobci, filter sem ven vzel, z injekcijo izpumpal preostalega dobrega pol litra zelo usrane nafte...polno nekih drobcev in smeti, s papirnatimi robcki posodo obrisal do cistega, zamenjal gumico, nalil svezo nafto do 3/4 posode, pocasi potopil filter, vendar ga obenem drzal in nasadil nazaj gor na pokrov, ker zunaj posode ne mores dati filtra gor in ga dati v posodo zaradi prekratkih cevk. Nalil sem ravno malenkost prevec, tako, da ko sem do konca zaprl posodo, je slo cez kak dcl nafte, vendar sem prej ovil cunjo okrog posode, tako, da ni bilo hudega. Potem sem diagonalno vijacil vijake, da se je pokrov z dihtungo lepo posedel noter, ker z roko pritisnit skoraj ni mogoce. Na koncu sem se ene 7x dal kontakt in zaverglal. Brez kakrsnega koli problema.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Tisti svetleci delci so iz pumpe, ki počasi riba.
Drugače pa namažeš dihtungo in pol s papagajkami stisneš pokrov na robu najlažje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in Hondi

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ne. Enkrat mi ni vec vzgal, sem sel po mehanika, je probal on se enkrat in po dolgem verglanju je vzgal. Po priklopu na racunalnik in prizigu pumpe, smo ugotovili, da jo nekaj zaje.bava. Potem sem jo drug dan zamenjal in ze 1 leto dela avto brez problema. Cevi in kesla nisem nic pucal.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
ja če ribne pumpa je fajnt to nardit, ker drugače letijo opilki po sistemu.
Lahko pa da nova spet riba.