Zanima me servis pri 1.6 motorju/77kw). Bolj točno kakšno razpredelnnico na koliko kilometrov oz. let je potrebno menjati zavorno tekočino, zobati jermen itd.
hvala in Lp
hvala in Lp
Saj to je normalno.Jaz naftnega menjam vsako menjavo olja...se pravi na 15kkm....Mann/Mahle (drugih filtrov niti ne gledam-tudi oljni je te znamke)....dodatnih 10+/- eur....(autodoc)
Vsakemu svoje.Ravno zadnjic govoril z enim ki dela v nemčiji in menja olje (Long life) na 30 do 40k km in nima nobenih problemov z dizlom. Nebi vw dajal takih napotkov če nebi bilo ok. Enako velja za filter nafte itd. na 60k km.
Vsi serviserji takoj skočijo da nafta pri nas ni ista kar ni res...potem bi se tujci na veliko izogibali naših črpalk.
Pa si ti že videl naftni filter po 30k km?Nebi vw dajal takih napotkov če nebi bilo ok. Enako velja za filter nafte itd. na 60k km.
Lej nisem serviser ampak uporabnik avta. S prejšnjim dizlom naredil 200k km, filter je bil menjan na 60k km nikoli problema tako da je zame tvoje pisanje bedarija. Avto ima zdaj 350k prve šobe, sklopka itd. Ravnal sem se po navodilih proizvajalca in to je to.Pa si ti že videl naftni filter po 30k km?
Ja se mi je zdelo da nisi. Če bi, ne bi pisal takih bedarij.
Kakor vem se sipajo sedaj olja, ki mažejo tudi pri hladnem zagonu. Kamijoni morajo imeti postanke in takrat se ga ugašaJa ampak v Nemčiji majo dizla za na razdalje....se ne jajcajo 2-5km znjim do šihta pa nazaj Sej tud kamijon ma olje za 100.000-150.000km...sam se zjutri prižge pa zvečer ugasne...pa večino voženj na optimalnih 90km/h na tempomatu...
no zato pa ne govori kaj je ok in kaj ni.Lej nisem serviser ampak uporabnik avta.