Servis kolesa

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Ne vem kaj je tako smešnega. Mladinec, ki trenira cestno kolesarstvo, to so 16 in 17 letniki, naredi v sezoni s specialko najmanj 15k. Raje še kakšnih par jurjev več.

Žal ne moreš tega racionalno razložit nekomu,ki na sezono naredi manj kot 200 km...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Ta sistem poznam tudi sam... Kaj zagovarja Luka_51 pa prilepim ko pridem domov in najdem YT video
smile-1.gif
 

dentex

Guru
20. sep 2007
2.758
650
113
Ti ne moreš najdt niti lastne riti, šalabjz, prid dat za rundo prnes računalo poupdajtaj navigacijo spij pivo in bejš nazaj u hribe 😻👹😂😜🍻🍻🍻🍻
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Od 7dni v tednu teb uspe izbrat ravno dan ko imam obveznosti
smile-1.gif

Javi kdaj ne špohtlaš in ne rabiš navigacije popoldne pa zrihtam...malo računalo sem pa prodal če ne bi si vse lase populu od tiste (ne)hitrosti
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
no kameleon, da ti povem zakaj od spodaj gor. zaradi zraka. Ker ti iz zgoraj dol ne odstraniš vsakega mehurčka ven. Kot sem pa prej napisal. Ko boš dejansko kolesaril na peciklu tam kjer bremze rabiš boš pa to že sam pogruntal zakaj je pomembno, da v sistemu ni niti pikice zraka. Še vakumiranje tekočine predn jo spustiš v sistem nardi opazno razliko. Kaj več pa itak nima smisla pisat ker ti spet veš več. Ampak saj boš v življenju pogruntal, da izkušnje štejejo več kot to kaj prebereš na forumih od teoretikov.

in zakaj avtomobilski ne delajo tako? Ker se dela z večjimi volumni, večjimi premeri cevi in večjimi pritiski pa še rezervarček maš pod tlakom, oziroma lukno za odzračevanje pod vakumom. Odv od orodja ki ga uporablaš. V enem pritisku pedala ti pa cilinder potisne več tekočine, kot jo ma komplet spredaj plus zadaj zavorni sistem na peciklu.

@vanZ ne hayesa ne shimanota se ne rihta od zgoraj dol.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.019
394
83
tam ko se terc po tori rola
Jaz sem zadnjič tik pod vrhom Rogle pogrnil, ravno na desno stran in ''zvil'' menjalnik, vsaj tako sem mislil, ker je pri največji verižnici brusilo... V glavnem, peljem potem na servis, zimski servis (ne generalni) je 25 evrov, pa bovdne mi je menjal za zadnji menjalnik, 30 evrov. Meni se ne zdi veliko, ker razlika je res očitna. Bom pogledal, koliko ima generalni servis za kolo, tudi ima neko akcijo za dva kolesa.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.019
394
83
tam ko se terc po tori rola
Za en bajk ima posezonsko ceno generalnega servisa 38.5 evra, drugače 48 evrov. Za dva ima 57,6evra, redna cena 96 evrov. Je pa ono, ko ti ga res na prafaktorje razstavi in podmaže/zamenja obrabljene dele. Gorko, ''moj'' kolesarski trgovec že od 2001.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Nalivaš zgoraj, dreniraš spodaj. Prezračuješ pa načeloma samo zgoraj, razen če si iztočil vse olje (napolnil sistem z zrakom) in moraš prezračiti tudi tudi batke, potem izjemoma tudi spodaj.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
no kameleon, da ti povem zakaj od spodaj gor.

Jaz ti povem zakaj NE.....zato ker vidiš da @7:10 vso svinjarijo pošlješ v bremzročko
bonk.gif


Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Ko boš dejansko kolesaril na peciklu tam kjer bremze rabiš boš pa to že sam pogruntal zakaj je pomembno, da v sistemu ni niti pikice zraka. Še vakumiranje tekočine predn jo spustiš v sistem nardi opazno razliko. Kaj več pa itak nima smisla pisat ker ti spet veš več.

Uporabi to metodo z drkanjem
smile-1.gif
bremzročke




Citat:
Uporabnik luka51 pravi:Ampak saj boš v življenju pogruntal, da izkušnje štejejo več kot to kaj prebereš na forumih od teoretikov.

zmaga.gif
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Jaz ti povem zakaj NE.....zato ker vidiš da @7:10 vso svinjarijo pošlješ v bremzročko
bonk.gif

kaj ti roko lama kdo, da delaš tak? Delaj kak hočeš itak si najbol pametn.
Drugače pa ne vidim nobene svinjarije na 7:10. Samo staro skurjeno olje, kar je tudi vzrok tega posega....
Zanimivo je potem, da shimano, sram in hayes (za druge nevem, ker še nisem mel njihovih bremz ) Vsi prodajajo bleedkite s katerimi od spodaj gor tišiš.
Si že razmišlal, da bi šel kdaj na kako DH ali EWS tekmo in tam kakemu tovarniškemu mehaniku razložil, da v bistvu nima pojma in dela narobe in boš raje ti bleedal Minnaarju al pa Hillu na svoj način, da bo ded končno videl kaj je to pravi filing na bremzi.
Probaj mogoče bo pa ded bol zadovoln z mehko ročko, ki pride na koncu tekme do bilance kot pa zdaj z trdo kot kamen.

aja pa še to. Če že lepiš neke filmčke da izpadeš pametn, daj vsaj preveri kdaj se kaka metoda uporablja. To kaj je on na drugem filmčku nardil je takrat ko maš v glavnem cilindru zrak. Kar ti že tudi v naslovu piše in ded na začetku pove ampak si zgleda v vsej evforiji ker ti je gugl dal nek rezultat preslišal.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
aja pa še to. Če že lepiš neke filmčke da izpadeš pametn, daj vsaj preveri kdaj se kaka metoda uporablja. To kaj je on na drugem filmčku nardil je takrat ko maš v glavnem cilindru zrak. Kar ti že tudi v naslovu piše in ded na začetku pove ampak si zgleda v vsej evforiji ker ti je gugl dal nek rezultat preslišal.

RES? Kaj pa tisto že veš ko čez noč zategneš vezice čez ročke da se glavni cilinder premakne v skrajno lego in se tako zrak po celem sistemu zbere zgoraj v glavnem cilindru kjer potem odzračiš...sta ti Minaaar in Hill že povedala za ta "hack" ?
grin1.gif


Lej tako odzračevanje na tvoj način je DEFINITIVNO sproduciral nek univerzitetno diplomirani (shimano? )strojnik da zgleda pač mal bolj IN postopek .......ker povprečen mehanik ni tako neumen da bi umazano olje porival V sistem
smile-1.gif


No ja....na srečo se ne poznava tako da se tudi nikoli ne bom vozil s tabo (bremze avto/kolo)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Btw ko je ročka stisnjena je prehod v cilindru zaprt. Tak da se nič ne zbira ker samo povišaš pritisk in s tem zmanjšaš mehurčke kar pomeni, da je še manjša verjetnost da se bojo kam premaknili. Če hočeš mehurčke premikat rabiš pretok, ali pa podtlak, da jih povečaš.

Drugače pa svaka čast univerzitetno diplomiranemu strojniku pri shimanotu ded očitno ve kaj dela glede na to kako bremzo je zdizajniral.
Garant ma več pojma kot ti. Oziroma on ma nekaj za pokazat vssj, kaj pa ti?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Btw ko je ročka stisnjena je prehod v cilindru zaprt. Tak da se nič ne zbira ker samo povišaš pritisk in s tem zmanjšaš mehurčke kar pomeni, da je še manjša verjetnost da se bojo kam premaknili. Če hočeš mehurčke premikat rabiš pretok, ali pa podtlak, da jih povečaš.

Očitno ti Minaaar&Hill nista povedala tega
cry12bpy.gif


@1:43...

 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Ne sekiraj se...važno da je ostala zainteresirana javnost zato bolj informirana
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
itak bomo pa pol čez nekaj časa prebrali kak je dal ded xy€ za servis pecikla, da so mu bremze preluftali, tak kot je v avtomobilizmu napisal :D Vedno pametn kak pa kaj na koncu pa na servis pelje :D
pomojem še gume nebi znal zaflikat v šumi če nebi mel dostopa do gugla al pa youtuba.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
smile-1.gif


Sej veš kako so ta stari včas.? Dont tač...struja kill
hysterical-1.gif


Sem raje zapeljal fotrov avto do servisa kot pa da bi se z njim kregal da to lahko BP sama narediva
cry12bpy.gif