sekcijsko merjenje še na šestih dodatnih relacijah

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.473
4.246
113
V Nemčiji je eno mesto kjer so slinili vse znake v mestu in se baje dobro obnese.

Omejitev je 50 kmh ampak so vsa križišča pravilo desnega.
Sedaj pa teraj če si junak..
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.255
335
83
Jaz bi si upal trditi da bi enotna omejitev prinesla več koristi kot pa da na vsakih 100m gledaš koliko je naslednja omejitev - ker to itak nehaš gledat ko se parkrat pelješ po isti poti. Sem že enkrat napisal: ko sem naredil izpit je bila omejitev na lokalni cesti v Lj v Šiški 60 (splošna omejitev po starem zakonu, več kot 30 let nazaj), ob robu parkirani avti. Vozil 45 ker pač tam normalen človek kljub ravni cesti ni peljal več (varnost). Potem je prišel ZVCP, splošna omejitev 50, še vedno vozil 45 (isti pogoji). Potem je lokalni šerif dal 30, jaz še vedno vozim 45 - cesta je ista, še vedno ob robu parkirani avti, samo leta tečejo! Še ene 10 let počakam pa bom tekel hitreje tam kot bo omejitev. Skratka prepolovljena brzina, efekta nobenega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in 8888

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.025
113
Jaz bi si upal trditi da bi enotna omejitev prinesla več koristi kot pa da na vsakih 100m gledaš koliko je naslednja omejitev - ker to itak nehaš gledat ko se parkrat pelješ po isti poti. Sem že enkrat napisal: ko sem naredil izpit je bila omejitev na lokalni cesti v Lj v Šiški 60 (splošna omejitev po starem zakonu, več kot 30 let nazaj), ob robu parkirani avti. Vozil 45 ker pač tam normalen človek kljub ravni cesti ni peljal več (varnost). Potem je prišel ZVCP, splošna omejitev 50, še vedno vozil 45 (isti pogoji). Potem je lokalni šerif dal 30, jaz še vedno vozim 45 - cesta je ista, še vedno ob robu parkirani avti, samo leta tečejo! Še ene 10 let počakam pa bom tekel hitreje tam kot bo omejitev. Skratka prepolovljena brzina, efekta nobenega.
butan ima 50km/h cela drzava.
dežela v slow motion.
avti pa cena 2x do 3x glede nas.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.025
113
drugace pa te dni na relaciji Milano.
odklop. AC zoozanja 60 omejitev. tovornjaki 100ka, osebni 110. ce probas 80 si gotof. pa prehitevanje po desni krizem krazem stalnica, guzva pa tud za popizdit. skoz.
pa za trenutek misliš da je pri nas okej... in pote pred lj norisnuca in isto aluas GO Lucky al neki pacijenti po odstavnih in podobna desna scena. jrizem krazem v guzvi . Krejzi stuff.
vrocina slabo vpliva na ljudi
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
V bistvu bi morala bit kazen 99%, potem bi se hitreje naučili.

Sem za 1.maj vozil dva tedna po J Koreji: AC 100, redko 110 dovoljeno, po mestih striktno 50, šolski okoliši 30; prav povsod so radarji in kamere in quess what - vsi vozijo po omejitvah! Prektično sem na AC srečal na prste ene roke "divjakov" z do 150 km/h, velika večina "lagano sportski" na tempomat 100tko.
Madzarska in romunija po levem pasu precej dinamikov z okoli 200.
Vejo za tistih nekaj oznacenih fiksnih radarjev, na ostaklem obmocju pa auslenderji spihajo svoje sestake in osmake. Ker nekateri odseki so precej prazni in sorazmerno dobri (novi).
Se okoli Budimpeste zjutraj ob 7h ob gneči so nekateri kamioni švigali levo desno z 100+ kjer je bilo možno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Ko ljudje ne morejo doseči drugih dobrin, je avto top dobrina in je pač obnašanje v njem "pobalinsko". Kjer je res realni standard višji, imajo ljudje še kaj razen avta, kar jim izpolnjuje življenje. In postane obnašanje v avtu nekaj vsakdanjega in nič posebnega.
Za ukinitev omejitev nisem, ker cesta lahko prenese več prometa brez zastojev, če se vsi držijo nekih pravil. Ko bodo vozili avtomati, bo mogoče drugače. So pa seveda pri nas omejitve pretirane. Ne moreš iti v prenovo ceste izven naselja, brez da bi ohranil vsaj omejitve, ki so bile. Pri nas pa obnovijo odsek, popravijo traso in dajo hujšo omejitev. Kdo je tu nor? Načrtovalce pred "zid".
Tule je Romunija v hudi "prednosti" Noben se ne drzi omejjtev po naseljih na podezelju, niti v bukaresti, ne 50, ne 30 pred prehodi za pešče. To gre gladko okoli 70 vkkjucno s sleperji, tidi na 30 omejitev. WTF. Na prvem primernem mestu sem dajal desni zmigavec in jih spuscal naprej.
Policije po Romunije ogromno, vendar kontrole nisem videl nobene do zadnjega dne. Med Crainovo in Dzerdapom pa so se nasrak s kontrolami in radarji kot bi prisel v cist drugo drzavo.
Pa imaš na ravni dvopasovnici (kot neka vpadnica) z ograjo na obeh straneh omejjtev 50 in oni nanecejo fiksne radarje, pustile, konteole.... WTF. Cist dtug svet.
V 4 dneh in 2kkm romunije nisem videl niti ene kontrole (policije sicer ogromno) , zadnje popoldne ene 5 kontrol na nekih 100km
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
V kolikor razumeš, da je dvopasovna cesta dovolj široka da grejo vštric 2 šleparja in 2 avta (torej brez problema prehitevaš šleperja, ko nekdo ki vozi nasproti tudi prehiteva šlepera. Če ga slučajno ne oviraš promet zadaj) da razumeš, da pri 100 na regionalki oviraš šleparja in bi bilo pametno pospešit na 110. Niti ni tak slabo :D
Tole s sleperji in 100 se mi je dogajal okoli Budimpeste in ti zjutraj v konici. Al tam si blokade ven poberejeo al kaj. WTF nekateri so res letel kot bi imeli nitro.....in po "500"km voznje ponoči mi ni do dinamike levo desno zjutraj ob 7h med sleperji v tujem okolju.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
V Bukarešti sem zijal kako se zavija in polkrožno obraca na dvo in tropasovnicah.
Pocakas v tisti luknji med pasivona in obrneš.
Pri nas nikjer na dvopasovnicah ne smeš narediti manevra polkrozbega obračanja.
Tam pa gladko na "smartinki" pri btc pol krizno obrnes in to ne v kriziscu. Kar nekje "na sredi"
Naredijo luknjo v *zelenem pasu " med smernima voziščema, tam ustavis in hop obrneš. Omejitev sicer 50, ampak se je nihce ne drzi. Prav tako ogromno ustavljenih (parkiranih) vozil na desnem pasu dvopasovnice.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.579
1.104
113
Titograd
butan ima 50km/h cela drzava.
dežela v slow motion.
avti pa cena 2x do 3x glede nas.
Butan je vse na +5000m nadmorske in še višje, tam skoraj nikjer niti ne moreš hitreje.

Kaj je pa pri naših cestah omejitev 30 pa boljše da kar peš cono ven naredijo. Od speilfelda do graza se izmenjuje omejitev 70-90, samo v wildonu 50, ko so bajte dobesedno na cesti. Pa ni vsakih 100m druga omejitev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.025
113
Butan je vse na +5000m nadmorske in še višje, tam skoraj nikjer niti ne moreš hitreje.

Kaj je pa pri naših cestah omejitev 30 pa boljše da kar peš cono ven naredijo. Od speilfelda do graza se izmenjuje omejitev 70-90, samo v wildonu 50, ko so bajte dobesedno na cesti. Pa ni vsakih 100m druga omejitev.
ni res, lajf je med 1000 in 3000
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.231
3.634
113
Jaz bi si upal trditi da bi enotna omejitev prinesla več koristi kot pa da na vsakih 100m gledaš koliko je naslednja omejitev - ker to itak nehaš gledat ko se parkrat pelješ po isti poti. Sem že enkrat napisal: ko sem naredil izpit je bila omejitev na lokalni cesti v Lj v Šiški 60 (splošna omejitev po starem zakonu, več kot 30 let nazaj), ob robu parkirani avti. Vozil 45 ker pač tam normalen človek kljub ravni cesti ni peljal več (varnost). Potem je prišel ZVCP, splošna omejitev 50, še vedno vozil 45 (isti pogoji). Potem je lokalni šerif dal 30, jaz še vedno vozim 45 - cesta je ista, še vedno ob robu parkirani avti, samo leta tečejo! Še ene 10 let počakam pa bom tekel hitreje tam kot bo omejitev. Skratka prepolovljena brzina, efekta nobenega.
Že kar nekaj časa nazaj sem bral eno študijo, da smo Slovenci (svetovni?) rekorderji v številu prometnih znakov na km cest.
Me ne čudi.
Očitno pade provizija res čist od vsakega državi prodanega znaka, da jih pri kakšnih uvozih "štepajo" res na vsakih 30 metrov.
Vse za izogib kakšne osebne odgovornosti, kogarkoli od odgovornih - "sej smo dal znak".
Posledice 45+30 let "kolektivne (ne)odgovornosti". :bonk:
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.610
2.565
113
Kje je to snemano?

1720771407788.png
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: jest5

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113
Komu pa škodi to sekcijsko merjenje? Itak sploh ne moreš divjat, ker je taka gužva. Ponoči ajde. Sam kdo še divja? Leto, dve sem mal več na AC in razni BMW pa kak tujec, ki je zanimivo mal bl temen za volanom, ne divja nihče. Opazil sem, da se hitreje vozijo na AC tisti, ki jo redko uporabljajo. Kaj js vem zakaj je to. Ker je lušno mogoče. Js nisem bil nič boljši. Parkrat na obalo, za 400 kilometrov 50 litrov bencina. Pol pa pride dan, ko je tekoče na cesti a gužva in vidiš, da si na benzu prišparal, na živcih in na času tudi nič zgubil. Mislim da, če maš pošlihtano podstrešje, te te meritve in radarji ne bodo ganili. Pogrešam pa policijo. Matr, da sem večkrat doživel skoraj prazno AC, kot videl policaje. Če bi razne stričke in "kamperje" na prehitevalnem dol jemal, bi se marsikaj poštimalo. Pa tudi razne kombije in počasnela spomnili, da imamo na določinih mestih 3 pase.
Evo zadnjič; kolona na dveh pasovih iz LJ proti obali. Ne bi bilo potrebe, če ne bi en autobus prehiteval na polno prikoličarje in avtodome. Pol pa pridemo do Vrhniškega klanca pa ti kamperji še vedno na sredinskem pasu. Js, nebodi ga treba, takoj na počasni pas in sam do vrha. Sem reskiral, sem vedel kaj delam, sam jebemuboga no, oni 80 v hrib, js 130. Ko konji s plašnicami. Da bi kdo od kamperjev šel potem na počasni pas, ne, tega nisem videl v špeglih. Oni so se držal in delal gužvo. Al pa mal pamet uporabljat, da si mogoče počasnejši, da se odmakneš. Ne to pa ne.
Še vedno ne vem kaj si mislil s tem da si šel na skrajno desni vozni pas in vozil po omejitvah.
Konec koncev ni tvoj problem če "sanjači" vozijo po prehitevalnem manj kot je omejitev.
Pred spremembno pasu pa se tako ali tako mora prepričat če to lahko varno stori.

In tu ne pomaga 10 pasov če se vsi vozijo samo po 2 na levi strani in to počasneje od omejitve skrajno desni pa prazen.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113
Lani prevozil Bolgarijo po dolgem in počez in vsi kot pupike... sem hitro opazil, da sem s svojimi slovenskimi navadami precej poseben in se prilagodil načinu vožnje. Imajo pa na avtocestah omejitev na 140. Policije pa veliko, medtem ko pri nas jih ne vidiš.

Imajo pa ob cesti tudi velike table z napisanimi kaznimi za odmetavanje smeti. Zaradi Turkov kajpak, ker to pa je prvoklasna živina. Tam kjer se Turki ne vozijo tudi tabel ni treba, ker ni smeti.
Kolikor sem se jaz vozil po Bolgariji je bilo polno lepih 4 oglatih lukenj po regionalnih, tudi precej lukenj čez celo cesto. Če je kdo rabil kak kabel preko ceste je enostavno vrezal kanal v cesto.
Označeno seveda nikjer nič.

In posledično se voziš bolj počasi ker ne veš kje boš kakšno luknjo našel.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113
Tule je Romunija v hudi "prednosti" Noben se ne drzi omejjtev po naseljih na podezelju, niti v bukaresti, ne 50, ne 30 pred prehodi za pešče. To gre gladko okoli 70 vkkjucno s sleperji, tidi na 30 omejitev. WTF. Na prvem primernem mestu sem dajal desni zmigavec in jih spuscal naprej.
Policije po Romunije ogromno, vendar kontrole nisem videl nobene do zadnjega dne. Med Crainovo in Dzerdapom pa so se nasrak s kontrolami in radarji kot bi prisel v cist drugo drzavo.
Pa imaš na ravni dvopasovnici (kot neka vpadnica) z ograjo na obeh straneh omejjtev 50 in oni nanecejo fiksne radarje, pustile, konteole.... WTF. Cist dtug svet.
V 4 dneh in 2kkm romunije nisem videl niti ene kontrole (policije sicer ogromno) , zadnje popoldne ene 5 kontrol na nekih 100km
So pol znižali hitrost. Ponavadi se je vozilo 130 čez naselja. Avtoceste nobene, je bilo pa precej vozov na cesti. Policija je bila brez radijev in z starimi dacijami.
Tudi če si je kak policaj upal zapeljati na cesto so se cigani delali norca iz njih in so takoj spakirali dol.

So pa podatki iz 2016-2018
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.091
453
83
45
dolenska

Tale članek me je prav nasmejal. Avti in vozniki ;)
Skor da fouš, da so se lahko hitro vozil
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.478
2.662
113
Madzarska in romunija po levem pasu precej dinamikov z okoli 200.
Vejo za tistih nekaj oznacenih fiksnih radarjev, na ostaklem obmocju pa auslenderji spihajo svoje sestake in osmake. Ker nekateri odseki so precej prazni in sorazmerno dobri (novi).
Se okoli Budimpeste zjutraj ob 7h ob gneči so nekateri kamioni švigali levo desno z 100+ kjer je bilo možno.
Kaj imajo bugari in huni z J.Korejo in/ali našo kulturo vožnje? Z lepimi se primerjaš.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Jaz bi si upal trditi da bi enotna omejitev prinesla več koristi kot pa da na vsakih 100m gledaš koliko je naslednja omejitev - ker to itak nehaš gledat ko se parkrat pelješ po isti poti. Sem že enkrat napisal: ko sem naredil izpit je bila omejitev na lokalni cesti v Lj v Šiški 60 (splošna omejitev po starem zakonu, več kot 30 let nazaj), ob robu parkirani avti. Vozil 45 ker pač tam normalen človek kljub ravni cesti ni peljal več (varnost). Potem je prišel ZVCP, splošna omejitev 50, še vedno vozil 45 (isti pogoji). Potem je lokalni šerif dal 30, jaz še vedno vozim 45 - cesta je ista, še vedno ob robu parkirani avti, samo leta tečejo! Še ene 10 let počakam pa bom tekel hitreje tam kot bo omejitev. Skratka prepolovljena brzina, efekta nobenega.
Pri nas isto. Pred prenovo omejitev 50, sedaj je na delu ceste omejitev 30 + ležeči policaji.