butan ima 50km/h cela drzava.Jaz bi si upal trditi da bi enotna omejitev prinesla več koristi kot pa da na vsakih 100m gledaš koliko je naslednja omejitev - ker to itak nehaš gledat ko se parkrat pelješ po isti poti. Sem že enkrat napisal: ko sem naredil izpit je bila omejitev na lokalni cesti v Lj v Šiški 60 (splošna omejitev po starem zakonu, več kot 30 let nazaj), ob robu parkirani avti. Vozil 45 ker pač tam normalen človek kljub ravni cesti ni peljal več (varnost). Potem je prišel ZVCP, splošna omejitev 50, še vedno vozil 45 (isti pogoji). Potem je lokalni šerif dal 30, jaz še vedno vozim 45 - cesta je ista, še vedno ob robu parkirani avti, samo leta tečejo! Še ene 10 let počakam pa bom tekel hitreje tam kot bo omejitev. Skratka prepolovljena brzina, efekta nobenega.
Madzarska in romunija po levem pasu precej dinamikov z okoli 200.V bistvu bi morala bit kazen 99%, potem bi se hitreje naučili.
Sem za 1.maj vozil dva tedna po J Koreji: AC 100, redko 110 dovoljeno, po mestih striktno 50, šolski okoliši 30; prav povsod so radarji in kamere in quess what - vsi vozijo po omejitvah! Prektično sem na AC srečal na prste ene roke "divjakov" z do 150 km/h, velika večina "lagano sportski" na tempomat 100tko.
Tule je Romunija v hudi "prednosti" Noben se ne drzi omejjtev po naseljih na podezelju, niti v bukaresti, ne 50, ne 30 pred prehodi za pešče. To gre gladko okoli 70 vkkjucno s sleperji, tidi na 30 omejitev. WTF. Na prvem primernem mestu sem dajal desni zmigavec in jih spuscal naprej.Ko ljudje ne morejo doseči drugih dobrin, je avto top dobrina in je pač obnašanje v njem "pobalinsko". Kjer je res realni standard višji, imajo ljudje še kaj razen avta, kar jim izpolnjuje življenje. In postane obnašanje v avtu nekaj vsakdanjega in nič posebnega.
Za ukinitev omejitev nisem, ker cesta lahko prenese več prometa brez zastojev, če se vsi držijo nekih pravil. Ko bodo vozili avtomati, bo mogoče drugače. So pa seveda pri nas omejitve pretirane. Ne moreš iti v prenovo ceste izven naselja, brez da bi ohranil vsaj omejitve, ki so bile. Pri nas pa obnovijo odsek, popravijo traso in dajo hujšo omejitev. Kdo je tu nor? Načrtovalce pred "zid".
Tole s sleperji in 100 se mi je dogajal okoli Budimpeste in ti zjutraj v konici. Al tam si blokade ven poberejeo al kaj. WTF nekateri so res letel kot bi imeli nitro.....in po "500"km voznje ponoči mi ni do dinamike levo desno zjutraj ob 7h med sleperji v tujem okolju.V kolikor razumeš, da je dvopasovna cesta dovolj široka da grejo vštric 2 šleparja in 2 avta (torej brez problema prehitevaš šleperja, ko nekdo ki vozi nasproti tudi prehiteva šlepera. Če ga slučajno ne oviraš promet zadaj) da razumeš, da pri 100 na regionalki oviraš šleparja in bi bilo pametno pospešit na 110. Niti ni tak slabo
Butan je vse na +5000m nadmorske in še višje, tam skoraj nikjer niti ne moreš hitreje.butan ima 50km/h cela drzava.
dežela v slow motion.
avti pa cena 2x do 3x glede nas.
ni res, lajf je med 1000 in 3000Butan je vse na +5000m nadmorske in še višje, tam skoraj nikjer niti ne moreš hitreje.
Kaj je pa pri naših cestah omejitev 30 pa boljše da kar peš cono ven naredijo. Od speilfelda do graza se izmenjuje omejitev 70-90, samo v wildonu 50, ko so bajte dobesedno na cesti. Pa ni vsakih 100m druga omejitev.
Že kar nekaj časa nazaj sem bral eno študijo, da smo Slovenci (svetovni?) rekorderji v številu prometnih znakov na km cest.Jaz bi si upal trditi da bi enotna omejitev prinesla več koristi kot pa da na vsakih 100m gledaš koliko je naslednja omejitev - ker to itak nehaš gledat ko se parkrat pelješ po isti poti. Sem že enkrat napisal: ko sem naredil izpit je bila omejitev na lokalni cesti v Lj v Šiški 60 (splošna omejitev po starem zakonu, več kot 30 let nazaj), ob robu parkirani avti. Vozil 45 ker pač tam normalen človek kljub ravni cesti ni peljal več (varnost). Potem je prišel ZVCP, splošna omejitev 50, še vedno vozil 45 (isti pogoji). Potem je lokalni šerif dal 30, jaz še vedno vozim 45 - cesta je ista, še vedno ob robu parkirani avti, samo leta tečejo! Še ene 10 let počakam pa bom tekel hitreje tam kot bo omejitev. Skratka prepolovljena brzina, efekta nobenega.
Še vedno ne vem kaj si mislil s tem da si šel na skrajno desni vozni pas in vozil po omejitvah.Komu pa škodi to sekcijsko merjenje? Itak sploh ne moreš divjat, ker je taka gužva. Ponoči ajde. Sam kdo še divja? Leto, dve sem mal več na AC in razni BMW pa kak tujec, ki je zanimivo mal bl temen za volanom, ne divja nihče. Opazil sem, da se hitreje vozijo na AC tisti, ki jo redko uporabljajo. Kaj js vem zakaj je to. Ker je lušno mogoče. Js nisem bil nič boljši. Parkrat na obalo, za 400 kilometrov 50 litrov bencina. Pol pa pride dan, ko je tekoče na cesti a gužva in vidiš, da si na benzu prišparal, na živcih in na času tudi nič zgubil. Mislim da, če maš pošlihtano podstrešje, te te meritve in radarji ne bodo ganili. Pogrešam pa policijo. Matr, da sem večkrat doživel skoraj prazno AC, kot videl policaje. Če bi razne stričke in "kamperje" na prehitevalnem dol jemal, bi se marsikaj poštimalo. Pa tudi razne kombije in počasnela spomnili, da imamo na določinih mestih 3 pase.
Evo zadnjič; kolona na dveh pasovih iz LJ proti obali. Ne bi bilo potrebe, če ne bi en autobus prehiteval na polno prikoličarje in avtodome. Pol pa pridemo do Vrhniškega klanca pa ti kamperji še vedno na sredinskem pasu. Js, nebodi ga treba, takoj na počasni pas in sam do vrha. Sem reskiral, sem vedel kaj delam, sam jebemuboga no, oni 80 v hrib, js 130. Ko konji s plašnicami. Da bi kdo od kamperjev šel potem na počasni pas, ne, tega nisem videl v špeglih. Oni so se držal in delal gužvo. Al pa mal pamet uporabljat, da si mogoče počasnejši, da se odmakneš. Ne to pa ne.
Kolikor sem se jaz vozil po Bolgariji je bilo polno lepih 4 oglatih lukenj po regionalnih, tudi precej lukenj čez celo cesto. Če je kdo rabil kak kabel preko ceste je enostavno vrezal kanal v cesto.Lani prevozil Bolgarijo po dolgem in počez in vsi kot pupike... sem hitro opazil, da sem s svojimi slovenskimi navadami precej poseben in se prilagodil načinu vožnje. Imajo pa na avtocestah omejitev na 140. Policije pa veliko, medtem ko pri nas jih ne vidiš.
Imajo pa ob cesti tudi velike table z napisanimi kaznimi za odmetavanje smeti. Zaradi Turkov kajpak, ker to pa je prvoklasna živina. Tam kjer se Turki ne vozijo tudi tabel ni treba, ker ni smeti.
So pol znižali hitrost. Ponavadi se je vozilo 130 čez naselja. Avtoceste nobene, je bilo pa precej vozov na cesti. Policija je bila brez radijev in z starimi dacijami.Tule je Romunija v hudi "prednosti" Noben se ne drzi omejjtev po naseljih na podezelju, niti v bukaresti, ne 50, ne 30 pred prehodi za pešče. To gre gladko okoli 70 vkkjucno s sleperji, tidi na 30 omejitev. WTF. Na prvem primernem mestu sem dajal desni zmigavec in jih spuscal naprej.
Policije po Romunije ogromno, vendar kontrole nisem videl nobene do zadnjega dne. Med Crainovo in Dzerdapom pa so se nasrak s kontrolami in radarji kot bi prisel v cist drugo drzavo.
Pa imaš na ravni dvopasovnici (kot neka vpadnica) z ograjo na obeh straneh omejjtev 50 in oni nanecejo fiksne radarje, pustile, konteole.... WTF. Cist dtug svet.
V 4 dneh in 2kkm romunije nisem videl niti ene kontrole (policije sicer ogromno) , zadnje popoldne ene 5 kontrol na nekih 100km
Kaj imajo bugari in huni z J.Korejo in/ali našo kulturo vožnje? Z lepimi se primerjaš.Madzarska in romunija po levem pasu precej dinamikov z okoli 200.
Vejo za tistih nekaj oznacenih fiksnih radarjev, na ostaklem obmocju pa auslenderji spihajo svoje sestake in osmake. Ker nekateri odseki so precej prazni in sorazmerno dobri (novi).
Se okoli Budimpeste zjutraj ob 7h ob gneči so nekateri kamioni švigali levo desno z 100+ kjer je bilo možno.
Pri nas isto. Pred prenovo omejitev 50, sedaj je na delu ceste omejitev 30 + ležeči policaji.Jaz bi si upal trditi da bi enotna omejitev prinesla več koristi kot pa da na vsakih 100m gledaš koliko je naslednja omejitev - ker to itak nehaš gledat ko se parkrat pelješ po isti poti. Sem že enkrat napisal: ko sem naredil izpit je bila omejitev na lokalni cesti v Lj v Šiški 60 (splošna omejitev po starem zakonu, več kot 30 let nazaj), ob robu parkirani avti. Vozil 45 ker pač tam normalen človek kljub ravni cesti ni peljal več (varnost). Potem je prišel ZVCP, splošna omejitev 50, še vedno vozil 45 (isti pogoji). Potem je lokalni šerif dal 30, jaz še vedno vozim 45 - cesta je ista, še vedno ob robu parkirani avti, samo leta tečejo! Še ene 10 let počakam pa bom tekel hitreje tam kot bo omejitev. Skratka prepolovljena brzina, efekta nobenega.