Eh, dokler bodo temperature tule na Gorenjskem take + vlažna cesta v senci + vsa svinjarija... je aku lepo na ponku parkiran. Nobene potrebe rinit na cesto še ni, bo dovolj pomladi, poletja, jeseni.
Ja.... svoje dni sem vsako leto šel 1.1. v Celje na otvoritveno vožnjo. Do tja imam 50 km, tako, da sem že do tja rabil uro, uro in pol...torej startal že ob desetih.. ponavadi tam -5 do -10 stopinj. Mogoče komu čudno, ampak ni mraz, če se fajn oblečeš. Pa s tem ne mislim, da si kot neki Eskim, jaz sem imel normalno opremo, pa zimski kombinezon od viličaristov gor. Zdaj že deset let ne hodim tja, ker je postalo preštevilčno... še penzionisti so začeli hoditi.. no, saj sem tudi sam, ampak dobro, vemo kaj hočem povedati. Sem pa imel bivšega sodelavca, ki je rekel da pod 15 stopinjami ne gre ven, pred majem težko.... pa konec septembra zaključi.. Madona, jaz pa registracijo vedno v začetku marca. Še kupujem motorje v zimskem času... dobro, tega mi je Yogi pripeljal v kombiju, ta tudi marca. Drugače pa sem se še z vsakim pripeljal, ko sem ga kupil, z MZ iz Ljubljane 13.1.1989 -120km he-he.... po snegu mi res ni fetiš, če pa je cesta suha... ne vidim probema.No ja, moja meja je tam nekje 13-15 stopinj. Vse kar je manj, je brezveze. Nobenega užitka ne vidim v tem, za tako vreme imam avto. Seveda je druga, če poleti štartaš pri +7 in se segreje čez dan... da je pa čez dan toliko, pa hvala lepa.
Hja...nekaj smo že morali delati prav, da smo dočakali upokojenska leta, se ti ne zdi..Fantje, vi pišete samo o temperaturi zraka. A ste tu sami upokojenci z drekpumpami? Halo, asfalt se mora ogret, ne ozračje.
No, vsak ma svoj stil vožnje, to je pa tud res ...
celje samo na podlagi 1 odgovora se boš odločil za SF+?
Nekak se mi zdi logično, da se s temperaturo zraka dvigne tudi temperatura asfalta ? Poleg tega tem.zraka lažje odčitam na domači vremenski postaji, kot temperaturo asfalta. Mi je pa kristalno jasno, da pri +12 in oblačnem vremenu asfalt ni primeren za "polaganje". In ne, nimam drekpumpe, nimam pa tudi športnika.Fantje, vi pišete samo o temperaturi zraka. A ste tu sami upokojenci z drekpumpami? Halo, asfalt se mora ogret, ne ozračje.
No, vsak ma svoj stil vožnje, to je pa tud res ...
celje samo na podlagi 1 odgovora se boš odločil za SF+?
Kolikor je meni znano, je bil že daleč pred prihodom prvih čoperjev v naše selo "drek pumpa" v motorističnem žargonu sinonim za motocikle znamke BMW.Jaz ne, me pa zanima.
Hvala ker si odgovoril namesto mene. Je pa to mišljeno za motorje, ki se pač peljejo bolj lagano, pri tem oddajajo nenavadno moteč zvok, ... čoperji po domače, ja.Kolikor je meni znano, je bil že daleč pred prihodom prvih čoperjev v naše selo "drek pumpa" v motorističnem žargonu sinonim za motocikle znamke BMW.
"Drek pumpa" zaradi kardanskega pogona (oz. zvoka, ki ga je ta biser tehnike proizvajal), ki je zelo spominjal na podoben določen del pri trosilcih gnoja cisternah za gnojevko in ostalih traktorskih priključkih .
Vidim, da razumeš poanto.Nekak se mi zdi logično, da se s temperaturo zraka dvigne tudi temperatura asfalta ? Poleg tega tem.zraka lažje odčitam na domači vremenski postaji, kot temperaturo asfalta. Mi je pa kristalno jasno, da pri +12 in oblačnem vremenu asfalt ni primeren za "polaganje". In ne, nimam drekpumpe, nimam pa tudi športnika.
Vse se da, če je le oprema ok. Letos se še nisem zapeljal, sem bil pa konec decembra 2x na motorju. Pomoje je kritičen del vrat, treba ga je dobro zaščiti, če te tam napiha ni ok - si trd nekaj dni. Seveda pa je odvisno tudi od motorja, pri turerju z dobro vetrno zaščito je situacija drugačna kot pa na kakšnem naked-u.No ja, moja meja je tam nekje 13-15 stopinj. Vse kar je manj, je brezveze. Nobenega užitka ne vidim v tem, za tako vreme imam avto. Seveda je druga, če poleti štartaš pri +7 in se segreje čez dan... da je pa čez dan toliko, pa hvala lepa.
Mene je lani en brihtn gorenc oblajal z "drekpumpo", ko sem bil na Dragstarki, sam je pa vozil en z vseh vetrov skup zmetan oksidiran srot od cbr ali nekaj podobnega, oddajala je nek zivcen visok motec zvok, ko ga je navijal.. v glavnem veliko hrupa za bz..no, takrat sem prvic slisal za ta izraz..Hvala ker si odgovoril namesto mene. Je pa to mišljeno za motorje, ki se pač peljejo bolj lagano, pri tem oddajajo nenavadno moteč zvok, ... čoperji po domače, ja.
V glavnem, kot bi rekel Šekspir (Shakespeare, da ne bo kdo mislil, da ner znam napisat): Mnogo hrupa za nič (aka Much Ado About Nothing)