Citat:
Uporabnik ericks pravi:
koliko visja napetost je na zarnici, ce gre zadeva preko releja?
v starih časih sem imel na Alfi 33 potegnjen kabel 6mm iz alternatorja do relejev in potem varovalke od Fičota in na H4 žarnice naprej 4mm
Svetilnost
"200% boljša"
Zakaj - ker je šel tok na kontaktno ključavnico> stikalo za vklop luči>stikalo za preklop kratke-dolge in nato preko varovalke na žarnico
Kdor pozna kaj pomeni upornost tistih tankih žičk +3x stikalo bo že vedel za kaj se gre
(Na žarnici je bilo prej cca 10V napetosti)
Takrat še nismo poznali xenona ampak smo v Italiji kupovali žarnice H4 12V/80-100W
Nekaj nazaj sm kupil Vulvo, ki ji je prejšnji lastnik montiral kitajski xsenon - videl si VSE razen ceste
Najprej sem naročil druge "kitajc" H7 HID in je bilo malenkost boljše - v končni fazi pa sem kupil nove sprednje luči in navadne H7 žarnice in sedaj je vse OK.
Moje mnenje po "pasanemu" milionu kilometrov in XY poizkusih - zadovolji se z tistim,kar ti avto ponuja v originalu ali ga menjaj
BDW: V garaži ležita sta dva H7 in en H4 "kitajc" HID kompleta - NE PRODAM,ker nočem, da me drugi slepi (ne stori drugemu tistega, kar nočeš, da drugi stori tebi)