Vecina se apn ne zna peljat... Kaj sele kej k prekoraci 45 km/h... 125cc je dobra za ucit se peljat linije na cesti... Vidim, da ima folk z mocnejsimi motorji probleme, ker prevec gre, pol pa namest da bi se posvetil ovinku, se posveca kako motor ustavit pred ovinkam, da se bo spelalo, pa nima veze kako... Pa ne govorim za furat se po mestu, pa za na siht 5 do 8km v eno smer... Pol drugi motor bi mogu bit pa neki 50 do 60hp... Potem pa po parih letih kokr ti srce pozeli...
Se strinjam do zadnje pike.
Tako sem jaz šel nazaj na motorje po mopedih. 125ka, potem 45 KM in sedaj sem na 650 V-Stromu, za katerega niti ne vem koliko konjev ima. Mislim da okoli 70, mi pa dol visi za moč.
Če ne bi občasno imel sopotnice zadaj bi bil na 300-400ccm. Je pa res, da jaz avtocesto sovražim in je motor praktično ne vidi. Vozim se isto hitro kot na 125ki, kjer pa sem bolj užival. Je pa res to manj utrujajoče.
Sem razmišljal o večjem motorju in preizkusil GS1200 in Hondo AfricaTwin in ostajam na 650, ker sem ugotovil, da je še ta preokoren zame. Žal pa je to minimum za dva. BTW, GS je na mestu in med vožnjo manj okoren kot moj V-Strom (pač nizko težišče zaradi bokserja).
Jaz osebno vidim smisel večjih motorjev edino, če je za nekoga vožnja motorja 1000+ km na dan po avtocesti. Tam recimo pride stabilnost teh motorjev res do izraza.
Se mi pa še sedaj kolca po igrački od 125-ke, proti kateri je V-Strom kot en okoren in težek jumbojet.
Še komentar na inštruktorje: moj inštruktor za A pred cca. 30imi leti ni bil vreden naziva inštruktor.
kalbo: priporočam še, da se malo zatopiš v prostranstvo YouTuba. Je tam nekaj fenomenalnih kanalov, od katerih sem jaz dobil izjemne informacije. Pa s tem ne mislim na to, kako divjati, kako biti prvi na semaforju, ampak kako preživeti na motorju, kako varno voziti, kako prepoznati nevarne situacije in jih preprečiti, kako si ustrezno nastaviti motor, itd. To je res dobra stran sodobnih tehnologij.
PS: res ne vem zakaj se je potrebno prepirat v tej temi in vsiljevati svoje mišljenje drugemu in se posmihat en drugemu. Meni dol visi, če kdo name gleda zviška, ker imam samo 650. Ko mu povem, da bi raje še manj je itak konec
. Če še kdo vztraja mu povem še, da je avtomatski menjalnik DCT od Honde zame nekaj najboljšega. Takrat se pa zagotovo hec konča.
So what. Jaz nisem na motorju, da kažem kako velikega imam, velikokrat se ustavim in spustim avto naprej
. Vsak ima svoj način in če kdo misli, da je pravi način, da naredi izpit in gre na 1600. Tudi prav, vse kar lahko rečem je le, da mu želim obilo užitkov in da nima prometne.