Se bo mogoče končno kaj premaknilo? 125ccm z B kategorijo

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.245
5.641
113
A po bosansk povem? Al se pa potrudi po slovensk prebrat. Gre za izpit do 125. In sosed se je usul s tisto lepo gilero 125ccm kak teden kasnej. Daleč od tvojga APNa s pobrušenim batom. Pa Vespe so ble moderne.
Tista lepa Gilera 125ccm je bila dvotaktna.....to je ogromna razlika proti današnjim 4T 125ccm igračkam!

To ti tupim že 2 strani v tvojo "ODPRTO" glavo željno znanja :D

Ampak ti si bil zavrt v svoji mladosti.....zato ti ni jasno da 50ccm z mal "pobrušenim" batom se komot odpelje mim 4T 125ccm igračke.....če daš pa gor slučajno 70ccm kit se lahko pa mim odpelješ po zadnjem kolesu!

Pa probaj še razumet da to delaš na 12" kolesih.....za razliko od teh A1 motorjev ki imajo vsaj 16" kolesa....in da že ta razlika zahteva neko specifično znanje in previdnost da se ne ubiješ v svoji puberteti....kot se je tvoj kolega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.245
5.641
113
On se že A1 boji na vso moč....ga je mami čist prestrašla!

Tko da BUsan'c bi reku.....đabe :D
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Tista lepa Gilera 125ccm je bila dvotaktna.....to je ogromna razlika proti današnjim 4T 125ccm igračkam!

To ti tupim že 2 strani v tvojo "ODPRTO" glavo željno znanja :D

Ampak ti si bil zavrt v svoji mladosti.....zato ti ni jasno da 50ccm z mal "pobrušenim" batom se komot odpelje mim 4T 125ccm igračke.....če daš pa gor slučajno 70ccm kit se lahko pa mim odpelješ po zadnjem kolesu!

Pa probaj še razumet da to delaš na 12" kolesih.....za razliko od teh A1 motorjev ki imajo vsaj 16" kolesa....in da že ta razlika zahteva neko specifično znanje in previdnost da se ne ubiješ v svoji puberteti....kot se je tvoj kolega.
dvotaktni so kar naviti ja...čeprav je končna pol tam tam oboje
manjša kolesa so pa tud ubitačna..zato sem js namesto skuterja takrat dobil navadnega tomosa..:fredi:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.245
5.641
113
Aia..."pa vespe so bile moderne"....

Vespe so bile in bodo zmeram moderne...to je pač dejstvo! Nisi nč blazno pametnega povedal.... :)
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.906
9.481
113
Tista lepa Gilera 125ccm je bila dvotaktna.....to je ogromna razlika proti današnjim 4T 125ccm igračkam!

To ti tupim že 2 strani v tvojo "ODPRTO" glavo željno znanja :D

Ampak ti si bil zavrt v svoji mladosti.....zato ti ni jasno da 50ccm z mal "pobrušenim" batom se komot odpelje mim 4T 125ccm igračke.....če daš pa gor slučajno 70ccm kit se lahko pa mim odpelješ po zadnjem kolesu!

Pa probaj še razumet da to delaš na 12" kolesih.....za razliko od teh A1 motorjev ki imajo vsaj 16" kolesa....in da že ta razlika zahteva neko specifično znanje in previdnost da se ne ubiješ v svoji puberteti....kot se je tvoj kolega.
Tu tupiš druge stvari, ker si pač norcek iz zadnje klopi. Ostalega mi pa ne rabiš tupit, ker to vem. In takrat si pri rosnih 16 letih lahko vozil tisto Gilero, dons so tud KW omejeni.
Kakorkol si pa ponosen na APN prdulo, pa to ni niti približno motor ampak moped. In ti pač nimaš izkušenj.
 
  • Haha
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.245
5.641
113
Tu tupiš druge stvari, ker si pač norcek iz zadnje klopi. Ostalega mi pa ne rabiš tupit, ker to vem. In takrat si pri rosnih 16 letih lahko vozil tisto Gilero, dons so tud KW omejeni.
Kakorkol si pa ponosen na APN prdulo, pa to ni niti približno motor ampak moped. In ti pač nimaš izkušenj.
Tista APN prdula je pri mojih 14ih dobila drugačen zadnji zobnik....pa 5to prestavo.....pa drugačne kanale pa nižano glavo....pa brušenje cilindra iz fi38 na fi40 pa L bat....pa....

In je postala že motor za takratno A kategorijo.....če bi takrat že valarji obstajal....

Ko si ti še lizal chuppa chupps liziko in gledal druge na mopedih sem jaz razmisljal o takih zadevah....kje bi staknu dnar za resonancni izpuh (googlaj če ne razumeš :)) pa kje bi našel vecji Bing frgazar itd....

Tko da to ni bila samo prdula.....ampak je bilo tud bondanje z fotrom....pa kreganje z mamo...pa branje in iskanje tehničnih gradiv/zadev pa to da si šel pri 15-16h sam na LPP zadaj v delavnice in si se z "brkotom" zmenu da ti zbrusi cilinder na fi40 + toleranca.....ker valda ti veš da ne sme stisnit bata ker ma tud bat nek svoj +/- pa da si se zmenil da ti nizajo glavo za večjo kompresijo itd...

Zdej pa poglej svoje tamale pa se zamisli....drajsanje po tablici 24/7 pa sprehajanje s fotrom z masko po hosti :D
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.906
9.481
113
Tista APN prdula je pri mojih 14ih dobila drugačen zadnji zobnik....pa 5to prestavo.....pa drugačne kanale pa nižano glavo....pa brušenje cilindra iz fi38 na fi40 pa L bat....pa....

In je postala že motor za takratno A kategorijo.....če bi takrat že valarji obstajal....

Ko si ti še lizal chuppa chupps liziko in gledal druge na mopedih sem jaz razmisljal o takih zadevah....kje bi staknu dnar za resonancni izpuh (googlaj če ne razumeš :)) pa kje bi našel vecji Bing frgazar itd....

Tko da to ni bila samo prdula.....ampak je bilo tud bondanje z fotrom....pa kreganje z mamo...pa branje in iskanje tehničnih gradiv/zadev pa to da si šel pri 15-16h sam na LPP zadaj v delavnice in si se z "brkotom" zmenu da ti zbrusi cilinder na fi40 + toleranca.....ker valda ti veš da ne sme stisnit bata ker ma tud bat nek svoj +/- pa da si se zmenil da ti nizajo glavo za večjo kompresijo itd...

Zdej pa poglej svoje tamale pa se zamisli....drajsanje po tablici 24/7 pa sprehajanje s fotrom z masko po hosti :D
Vse ok in prav. Sam tvoj APN je še zmer prdula in z resnim motorjem nima resne povezave. In tam nekje si ti ostal tud mentalno. In takrat ko si ti brusil bat od APN, smo mi že ležal pod avtom in ga pedenal za tehničnega da smo šli na morje babe lovit. Mopede smo pustil v otroštvu.
Moji tamali so pa že zdaj mentalno višje od tebe, norčka iz zadnje klopi. Sam o tem pač ne bova. Tist k jih pozna že ve, da si tukaj brcnil v kamen.

Kakorkol pa obrneš, pa ti nisi tist ki lahko daješ nasvete okol tega, frčo pač ni motor ampak moped. In resni APN frizerji iz nase ulice, ki so pri 16tih to pustli za sabo dons vozijo resne motorje. En je pa žal na britofu, je bla Gilera prehitra.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.245
5.641
113
. In takrat ko si ti brusil bat od APN, smo mi že ležal pod avtom in ga pedenal za tehničnega da smo šli na morje babe lovit. Mopede smo pustil v otroštvu.
Moji tamali so pa že zdaj mentalno višje od tebe, norčka iz zadnje klopi. Sam o tem pač ne bova. Tist k jih pozna že ve, da si tukaj brcnil v kamen.

Kakorkol pa obrneš, pa ti nisi tist ki lahko daješ nasvete okol tega, frčo pač ni motor ampak moped. In resni APN frizerji iz nase ulice, ki so pri 16tih to pustli za sabo dons vozijo resne motorje. En je pa žal na britofu, je bla Gilera prehitra.
Dvomim da si ti lezal pod avtom pred 25im :) Pri 16ih pa sigurno nisi....

Govoriš ko da maš doma super sončke....ampak zavedaj se da je med genijem in norcem ponavadi tanka črta.

Sicer smo sedaj malo zašli iz teme....ampak generalno je ta namenjena A1 kategoriji....

Kjer pa ni hude razlike med 50-70ccm 2T iz 90s s katerimi smo NEKATERI odraščali in pa temi 125ccm 4T zadušenimi igračkami za moderne sončke!

Če kdo si ti začel mešat "RT" motorje itd v to A1 temo...

In pa ja.....moj nasvet tebi....

Očitno si bil tako travmatiziran glede motorjev v svojem otroštvu (mama + smrt prijatelja) da ti svetujem da si raje kot motor kupi raje kako "kripo" na 4ih kolesih iz 90s (R Clio Williams, Alfa 155 V6, Astra GSi....) in preleži pod njo svoj prosti čas namesto motorja.... :D
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.906
9.481
113
Norček iz zadnje klopi bi pametoval tudi o vzgoji, ja bravo....bo treba najprej kaj naredit v tej smeri, da dobiš izkušnje.
Debata je pa tudi o smiselnosti kode 125. Napisal sem da je bolj pametno naredit A, ker tud zadusen 125 skuter za sončke ni hec. Potem si ti zacel srat svoje umotvore, ki so palili na sošolko v zadnji klopi, na nas odraslih ljudeh pa ne delaš glih vtisa. Med drugim sem pa tudi napisal da tvojih nasvetov ne rabim, ti me pa učiš razlike med dvotaktnimi in 4 taktnimi motorji.
Pa še to. Pri 25 nisem več rabil ležat pod avtom, so to drugi počel zame, takrat enkrat sem kupil prvi karavan, je prihajal sonček na svet. Ti si pa se kr frčote friziral.
Bi zdaj nehal, al bova še?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.245
5.641
113
Bova bova....

Dokler ne dojameš da vse kar diši na Ax ni zate.....ker si bil preveč travmatiziran v otroštvu!

Mal te je pa le škoda! Bo dolgčas če se ti kaj zgodi in te ne bo več sem..... :D
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Vecina se apn ne zna peljat... Kaj sele kej k prekoraci 45 km/h... 125cc je dobra za ucit se peljat linije na cesti... Vidim, da ima folk z mocnejsimi motorji probleme, ker prevec gre, pol pa namest da bi se posvetil ovinku, se posveca kako motor ustavit pred ovinkam, da se bo spelalo, pa nima veze kako... Pa ne govorim za furat se po mestu, pa za na siht 5 do 8km v eno smer... Pol drugi motor bi mogu bit pa neki 50 do 60hp... Potem pa po parih letih kokr ti srce pozeli...
Se strinjam do zadnje pike.
Tako sem jaz šel nazaj na motorje po mopedih. 125ka, potem 45 KM in sedaj sem na 650 V-Stromu, za katerega niti ne vem koliko konjev ima. Mislim da okoli 70, mi pa dol visi za moč.
Če ne bi občasno imel sopotnice zadaj bi bil na 300-400ccm. Je pa res, da jaz avtocesto sovražim in je motor praktično ne vidi. Vozim se isto hitro kot na 125ki, kjer pa sem bolj užival. Je pa res to manj utrujajoče.
Sem razmišljal o večjem motorju in preizkusil GS1200 in Hondo AfricaTwin in ostajam na 650, ker sem ugotovil, da je še ta preokoren zame. Žal pa je to minimum za dva. BTW, GS je na mestu in med vožnjo manj okoren kot moj V-Strom (pač nizko težišče zaradi bokserja).
Jaz osebno vidim smisel večjih motorjev edino, če je za nekoga vožnja motorja 1000+ km na dan po avtocesti. Tam recimo pride stabilnost teh motorjev res do izraza.
Se mi pa še sedaj kolca po igrački od 125-ke, proti kateri je V-Strom kot en okoren in težek jumbojet.

Še komentar na inštruktorje: moj inštruktor za A pred cca. 30imi leti ni bil vreden naziva inštruktor.

kalbo: priporočam še, da se malo zatopiš v prostranstvo YouTuba. Je tam nekaj fenomenalnih kanalov, od katerih sem jaz dobil izjemne informacije. Pa s tem ne mislim na to, kako divjati, kako biti prvi na semaforju, ampak kako preživeti na motorju, kako varno voziti, kako prepoznati nevarne situacije in jih preprečiti, kako si ustrezno nastaviti motor, itd. To je res dobra stran sodobnih tehnologij.

PS: res ne vem zakaj se je potrebno prepirat v tej temi in vsiljevati svoje mišljenje drugemu in se posmihat en drugemu. Meni dol visi, če kdo name gleda zviška, ker imam samo 650. Ko mu povem, da bi raje še manj je itak konec :). Če še kdo vztraja mu povem še, da je avtomatski menjalnik DCT od Honde zame nekaj najboljšega. Takrat se pa zagotovo hec konča. :) So what. Jaz nisem na motorju, da kažem kako velikega imam, velikokrat se ustavim in spustim avto naprej :). Vsak ima svoj način in če kdo misli, da je pravi način, da naredi izpit in gre na 1600. Tudi prav, vse kar lahko rečem je le, da mu želim obilo užitkov in da nima prometne.
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.162
344
83
39
Najbols je tist motor k ga uporabljas... Tisto kaj je v garazi pa na ozadju od pcja je vseeno... Jaz poznam dost kako bi, ce bi, k bi... In potem na leto naredi max 1000km in pravi sam sebi motorist... Ok... Lahko si tud astronavt, ce sam seb verjames...