Instruktor, ki je učil malega vozit je motorist. Ko bom pa resneje o tem razmisljal se pa obrnem nate. Že če ostanem na 125 skuterju, grem delat A, ker se mi zdi tistih par ur za kodo 125 odlocno premalo.Ne vem, ce je instruktor pravi se za pogovort... Vecina motorju niti vozi ne... Sam kao navadi te pa lahko... Ce hoces, si tud jaz cas vzamem, pa ti pokazem kaj in kako... Mi ni problem...
Tista lepa Gilera 125ccm je bila dvotaktna.....to je ogromna razlika proti današnjim 4T 125ccm igračkam!A po bosansk povem? Al se pa potrudi po slovensk prebrat. Gre za izpit do 125. In sosed se je usul s tisto lepo gilero 125ccm kak teden kasnej. Daleč od tvojga APNa s pobrušenim batom. Pa Vespe so ble moderne.
ja pa ti veš, kaj pomeni A2?Pol si pa ful izkušen....uau. Sicer bolj od norčka iz zadnje klopi, sam vseen.
dvotaktni so kar naviti ja...čeprav je končna pol tam tam obojeTista lepa Gilera 125ccm je bila dvotaktna.....to je ogromna razlika proti današnjim 4T 125ccm igračkam!
To ti tupim že 2 strani v tvojo "ODPRTO" glavo željno znanja
Ampak ti si bil zavrt v svoji mladosti.....zato ti ni jasno da 50ccm z mal "pobrušenim" batom se komot odpelje mim 4T 125ccm igračke.....če daš pa gor slučajno 70ccm kit se lahko pa mim odpelješ po zadnjem kolesu!
Pa probaj še razumet da to delaš na 12" kolesih.....za razliko od teh A1 motorjev ki imajo vsaj 16" kolesa....in da že ta razlika zahteva neko specifično znanje in previdnost da se ne ubiješ v svoji puberteti....kot se je tvoj kolega.
Tu tupiš druge stvari, ker si pač norcek iz zadnje klopi. Ostalega mi pa ne rabiš tupit, ker to vem. In takrat si pri rosnih 16 letih lahko vozil tisto Gilero, dons so tud KW omejeni.Tista lepa Gilera 125ccm je bila dvotaktna.....to je ogromna razlika proti današnjim 4T 125ccm igračkam!
To ti tupim že 2 strani v tvojo "ODPRTO" glavo željno znanja
Ampak ti si bil zavrt v svoji mladosti.....zato ti ni jasno da 50ccm z mal "pobrušenim" batom se komot odpelje mim 4T 125ccm igračke.....če daš pa gor slučajno 70ccm kit se lahko pa mim odpelješ po zadnjem kolesu!
Pa probaj še razumet da to delaš na 12" kolesih.....za razliko od teh A1 motorjev ki imajo vsaj 16" kolesa....in da že ta razlika zahteva neko specifično znanje in previdnost da se ne ubiješ v svoji puberteti....kot se je tvoj kolega.
To da si premlad za poln A...ja pa ti veš, kaj pomeni A2?
jp, ampak teste, zdravniški ipd in vožnjo je pa treba isto kot za A, kot če si starejši..nič ni šenkan.To da si premlad za poln A...
Tista APN prdula je pri mojih 14ih dobila drugačen zadnji zobnik....pa 5to prestavo.....pa drugačne kanale pa nižano glavo....pa brušenje cilindra iz fi38 na fi40 pa L bat....pa....Tu tupiš druge stvari, ker si pač norcek iz zadnje klopi. Ostalega mi pa ne rabiš tupit, ker to vem. In takrat si pri rosnih 16 letih lahko vozil tisto Gilero, dons so tud KW omejeni.
Kakorkol si pa ponosen na APN prdulo, pa to ni niti približno motor ampak moped. In ti pač nimaš izkušenj.
Točno. In vožnja ni nič drugačna. Razlogi so pa jasni, je kamela lep primer.jp, ampak teste, zdravniški ipd in vožnjo je pa treba isto kot za A, kot če si starejši..nič ni šenkan.
Vse ok in prav. Sam tvoj APN je še zmer prdula in z resnim motorjem nima resne povezave. In tam nekje si ti ostal tud mentalno. In takrat ko si ti brusil bat od APN, smo mi že ležal pod avtom in ga pedenal za tehničnega da smo šli na morje babe lovit. Mopede smo pustil v otroštvu.Tista APN prdula je pri mojih 14ih dobila drugačen zadnji zobnik....pa 5to prestavo.....pa drugačne kanale pa nižano glavo....pa brušenje cilindra iz fi38 na fi40 pa L bat....pa....
In je postala že motor za takratno A kategorijo.....če bi takrat že valarji obstajal....
Ko si ti še lizal chuppa chupps liziko in gledal druge na mopedih sem jaz razmisljal o takih zadevah....kje bi staknu dnar za resonancni izpuh (googlaj če ne razumeš ) pa kje bi našel vecji Bing frgazar itd....
Tko da to ni bila samo prdula.....ampak je bilo tud bondanje z fotrom....pa kreganje z mamo...pa branje in iskanje tehničnih gradiv/zadev pa to da si šel pri 15-16h sam na LPP zadaj v delavnice in si se z "brkotom" zmenu da ti zbrusi cilinder na fi40 + toleranca.....ker valda ti veš da ne sme stisnit bata ker ma tud bat nek svoj +/- pa da si se zmenil da ti nizajo glavo za večjo kompresijo itd...
Zdej pa poglej svoje tamale pa se zamisli....drajsanje po tablici 24/7 pa sprehajanje s fotrom z masko po hosti
Dvomim da si ti lezal pod avtom pred 25im Pri 16ih pa sigurno nisi..... In takrat ko si ti brusil bat od APN, smo mi že ležal pod avtom in ga pedenal za tehničnega da smo šli na morje babe lovit. Mopede smo pustil v otroštvu.
Moji tamali so pa že zdaj mentalno višje od tebe, norčka iz zadnje klopi. Sam o tem pač ne bova. Tist k jih pozna že ve, da si tukaj brcnil v kamen.
Kakorkol pa obrneš, pa ti nisi tist ki lahko daješ nasvete okol tega, frčo pač ni motor ampak moped. In resni APN frizerji iz nase ulice, ki so pri 16tih to pustli za sabo dons vozijo resne motorje. En je pa žal na britofu, je bla Gilera prehitra.
Se strinjam do zadnje pike.Vecina se apn ne zna peljat... Kaj sele kej k prekoraci 45 km/h... 125cc je dobra za ucit se peljat linije na cesti... Vidim, da ima folk z mocnejsimi motorji probleme, ker prevec gre, pol pa namest da bi se posvetil ovinku, se posveca kako motor ustavit pred ovinkam, da se bo spelalo, pa nima veze kako... Pa ne govorim za furat se po mestu, pa za na siht 5 do 8km v eno smer... Pol drugi motor bi mogu bit pa neki 50 do 60hp... Potem pa po parih letih kokr ti srce pozeli...