SAZAS apet 'hara'

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.246
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik safet_susic pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Samo v določenih primerih in samo pri telesni obliki. In to je premalo.

Ja sej v vseh situacijah in primerih ga je nemogoče
rolleyes-1.gif
Ni res. onec koncev lahko naredimo enako, kot je pri (recimo) uporabi fotografij, tekstov ipd: če lastnik materialnih avtorskih pravic izrecno ne dovoli uporabe, je ta prpovedana (z zelo, zelo redkimi izjemami, ki pa že sodijo v domeno javne koristi, kar za neko predvajanje glasbe v kafiču seveda ne drži).
 

safet_susic

Pripravnik
10. avg 2008
288
0
16
Ti pa še kar eno in isto... Tudi tistega člena, ki sem ti ga nazadnje navedel, očitno še vedno ne razumeš.

Pa še vedno nisi odgovoril na konkretna vprašanja o tvojem konceptu...
 

safet_susic

Pripravnik
10. avg 2008
288
0
16
Si ja, z nekimi površnimi primerjavami z davkarijo in fotografi, kar nima zveze s to problematiko. Da bi svoj famozen koncept vsaj malo bolj (pa seveda še vedno ne temeljito) opisal, bi lahko za začetek odgovoril na moja vprašanja. Predvidevam, da tega ne znaš, in če se ti že pri tako osnovnih stvareh zatakne, kako boš potem sploh razumel avtorsko pravico, kaj šele, da bi jo tako radikalno spremenil z nekim konceptom...

Ni pa potrebno biti žaljiv z nekimi slikanicami. Glede na to, kolikokrat si (sploh pri poznavanju zakona) v tej temi brcnil v temo, bi lahko raje kar sam sebi kaj narisal.
 

safet_susic

Pripravnik
10. avg 2008
288
0
16
hysterical-1.gif


Meni na primer niso poznani, zato te še enkrat prosim, da (za začetek) odgovoriš na moja konkretna vprašanja. Da vsaj vidim, če sploh veš, o čem govoriš.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.246
113
www.adriamedia.si
Hmmm ... Ti ne poznaš sistema, po katerem si fotografi zagaotavlajjo avtorske prvice, jaz pa očitno nepomembnih (zame) določil ZASP ne.
Ne vem, če bova kam s to debato prišla ...
 

safet_susic

Pripravnik
10. avg 2008
288
0
16
Jaz poznam sistem, po keterem fotografi upravljajo svoje pravice (za razliko od tebe, ki to poznaš le delno, ker še zaspa ne razumeš dovolj), zanimajo me odgovori na KONKRETNA vprašanja, ki sem ti jih glede tvojega koncepta zastavil. In ti se kar izmikaš in izmikaš odgovoru. Le zakaj
hysterical-1.gif
Pa toliko si imel povedati o zakonu, pa kdo naklada, pa da je bedak in pojma nima...

Pa da ne boš spet narobe razumel - ko sem napisal, da mi niso poznani sistemi, sem mislil na tiste, ki menda obstajajo (in jih ima po tvoje davkarija pa ne vem še kdo) in bi se uporabljali v tvojem konceptu. Ne na te "fotografske", ki so itak jasni.
 
Nazadnje urejeno:

safet_susic

Pripravnik
10. avg 2008
288
0
16
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Na vsa vprašanja sem ti že odgovoril, ne vem, zakaj bi še 1x pisal. Pojdi pač malo za nazaj brat ...

Evo, sem šel nazaj brat:

Citat:

Da pa ne bom cel čas samo jaz navajal razne citate, zakone in raziskave, me zanima, ali ti v resnici sploh veš, katere vse podatke je potrebno obdelati pri posameznem predvajanju glasbenega dela in izvajanju oz. koliko je v povprečju teh informacij? Verjetno si se s tem podatkom (na podlagi katerega se potem še "pomnoži" vse tiste milijonske statistične številke zgoraj) itak srečal, ko si oblikoval svoj koncept individualnega upravljanja, zato ti bo to napisati verjetno še najmanj težko.


Citat:
Gledam okoli sebe, pa ne vidim sistema, ki bi znal beležiti prav vsako predvajanje. Niti ne razumem, kako so sistemi davkarij, ponudnikov interneta, mobilne telefonije itd. lahko primerljivi. Zato konkretno povej kje je ta sistem, kdo ga ima oz. bi ga lahko izdelal, na kakšnem principu bi deloval: kako bi zabeležil, kdaj se je katero delo predvajalo na nekem avtobusu, izvedlo v nekem manjšem lokalu, KATERE informacije oz. podatke bi se obdelalo, kakšen bi bil sistem delitve (kdo so upravičenci pri predvajanju, kdo pri izvajanju, koliko jih je v povprečju, po kakšnem ključu se delijo prihodki...) itd. Torej?

In še naprej čakamo na odgovore...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.246
113
www.adriamedia.si
1 podatek: kateri komad je bil predvajan. Zaračuna se ga tistemu, ki predvaja, odšteje provizija, ostanek gre agenciji, od katere je komad prišel (ali pa avtorju, ko se vrsta agencij konča).
2. Tudi to sem že napial: plača naj tisti, ki oddaja, ne tisti, ki sprejema. Radijska postaja, ne kafič, ki to prenaša. Po katerem ključu? Meritve poslušanosti. Mejduš, saj ni tako komplicirano. Delitev? Kolikor vem, je to že sedaj rešeno ...
 

safet_susic

Pripravnik
10. avg 2008
288
0
16
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
1 podatek: kateri komad je bil predvajan. Zaračuna se ga tistemu, ki predvaja, odšteje provizija, ostanek gre agenciji, od katere je komad prišel (ali pa avtorju, ko se vrsta agencij konča).
2. Tudi to sem že napial: plača naj tisti, ki oddaja, ne tisti, ki sprejema. Radijska postaja, ne kafič, ki to prenaša. Po katerem ključu? Meritve poslušanosti. Mejduš, saj ni tako komplicirano. Delitev? Kolikor vem, je to že sedaj rešeno ...

No, šele sedaj vidim, da si mi res že prej odgovoril na moja vprašanja, zato se ti opravičujem, ker tega nisem že prej opazil. Opazil pa nisem zato, ker nisem niti pomisli, da je nekaj tako pavšalnega in nekonkretnega sploh lahko odgovor na sicer dokaj kompleksno temo. Sedaj je jasno, zakaj si tako vneto zagovarjal nek svoj "koncept", ki to v resnici sploh ni. Ne samo, da ne poznaš in ne razumeš zakonov, ne veš niti tega, kdo so sploh upravičenci, kako oz. skozi katere "procese" nastane glasbeno ali glasbeno-vizualno delo, komu vse se pri tem priznava avtorstvo in komu ne, na koga ter v kakšnih obsegih se običajno prenašajo pravice pri izdaji, kako je glede tega pri objavi, ne ločiš med priredbo, izvedbo in predvajanjem, z zadnjim odgovorom si pokazal celo, da ti ni jasen niti pomen niti razlika med radiodifuznim oddajanjem, radiodifuzno retransmisijo in sekundarno retransmisijo. Verjetno ti tudi zaradi vsega tega neznanja in nerazumevanja (še vedno) ni jasna bistvena razlika med telesno in nesnovno obliko izkoriščanja, med fizično kopijo ter neotipljivimi in minljivimi reprodukcijami.
In ti potem kritiziraš nek uveljavljen in (sicer čisto razumljiv ter logičen) sistem, za katerega se ti še sanja ne, kako in zakaj deluje, ko pa nekdo želi nekaj čisto normalno razložiti, ga označiš za bedaka, nevedneža in nakladača.
Da bo morda vseeno (vsaj malo) bolj razumljivo, kako polne mimostrelov so tvoje "teorije" in izjave, bom v nekem "tvojem" načinu opisal tvoj strašni "koncept". Ta izgleda približno tako, kot da bi nekdo suvereno zatrjeval, da je obstoječ koncept motorjev z notranjim izgorevanjem čista bedarija, da bi ti morali delovati namesto na naftne derivate na bistveno cenejšo in okolju prijaznejšo vodo in da je to čisto "simpl" - natankaš vodo, vžgeš, pritisneš stopalko in se odpelješ. Če lahko voda poganja velike mline, bo pa ja tudi tako majhne avtomobilske motorje. Pa cestni sklad se ne bi več plačeval pavšalno (glede na kubaturo), ampak za točno vsak prevožen kilometer posameznega uporabnika, za kar imamo računalnike in sisteme, ki jih uporablja davkarija.
Tako podobno brezveze in izrazito površno zveni tale tvoj "koncept" z argumenti oz. odgovori vred, ki jih vsaj od nekoga, ki se profesionalno ukvarja z založništvom (vsaj tako sem uspel razbrati iz tvojih odgovorov), ne bi nikoli pričakoval. Čeprav pa po drugi strani, glede na situacijo pri nas, takšno pametovanje žal niti ni neobičajno.

Če se bo še komu zdelo čudno, da se je avtorsko pravo moralo urediti oz. razviti v obstoječo smer, lahko del odgovorov najde tudi v tej temi. Upam, da se sedaj končno konkretno vrnemo na temo o Združenju SAZAS.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.246
113
www.adriamedia.si
T&voj problem je le v tem, da vztrajaš pri sedanjih, rpeživetih konceptih. Zakaj bi sploh rabili pojme radiodifuzno oddajanje, radiodifuzna retransmisija in sekundarno retransmisija. Če si medij in predvajaš, plačaš. Če predvajaš na javnih prireditvah, plačaš. Če imaš lokal, se odločiš ali boš le vrtel radio (v tem primeru ne plačaš, ker je že radio) ali po svoje (v tem primeru moraš pač poskrbet za oddajanje playlist, kot recimo radijska postaja). Komur ni všeč, pač ne predvaja. SImpl in fer.
 

safet_susic

Pripravnik
10. avg 2008
288
0
16
Tvoj problem pa je, da o vsem skupaj veš tako zelo malo in le zato lahko vztrajaš pri nečem, kar v današnjem času sploh ne more obstajati. Obstoječi sistem bo preživet takrat, ko ga bo nadomestil nov, učinkovitejši. Tale tvoj "koncept" je bil preživet že davno prej, z razlogom seveda.

Če bi razumel pojme kot so radiodifuzno oddajanje, radiodifuzna retransmisija in sekundarno oddajanje (in seveda še mnogo več), bi tudi razumel, zakaj je logično, da mora nekdo, ki javno predvajaja radijsko postajo, prav tako plačevati nadomestilo...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.246
113
www.adriamedia.si
To se zdi le tebi, ker pač ne znaš izven sedanjih okvirov pogledat. To pa je zelo podobno obnašanju glasbene in filmske industrije ta hip (in greva lahko stavit, da se bo tudi končalo enako) ...

PS: logike v vsem skupaj ni, so le stara (in dostikrat celo z osnovami prava skregana) pravila in tisti, ki jih obupano zagovarjajo.
 

safet_susic

Pripravnik
10. avg 2008
288
0
16
Seveda znam pogledat izven sedanjih okvirov. Za razliko od tebe, ki pa se znotraj njih očitno popolnoma izgubiš, ker jih ne razumeš in se zato tako trmasto oklepaš nekih novih, že zdavnaj preživetih "idej". Pravzaprav obstaja zelo veliko zanimivih in kompleksnih študij na temo novih pristopov k zaščiti avtorskih pravic, ki jih vedno z veseljem prebiram in ponujajo marsikatere izvirne ideje, ki pa hkrati odpirajo tudi nove uganke. Seveda pa ne gre za tako laične pristope, kot je tvoj, ampak za izjemno razdelane študije, ki obravnavajo mnoge zgodovinske fakte, razvoj tehnologije v prihodnje, konkretno izpostavljajo pomanjkljivosti trenutnega sistema itd.
Kakorkoli že, na tvojo veliko žalost in (po mojem mnenju) na srečo celotne družbe tvoj "koncept" na način, kot si ga ti predstavljaš, seveda ne bo ponovno zaživel. O obnašanju glasbene in filmske industrije pa lahko kaj več napišeš (morda raje v novi temi). Se mi že zdaj dozdeva, da bo tvoje pisanje zelo zabavno.

P.S. Logika v vsem skupaj absolutno je, le ti je ne prepoznaš. Osnov prava pa res raje ne omenjaj. Več kot jasno je, da imaš (presenetljivo) malo znanja, čeprav si glasen najmanj za kakšnega doktorja.

In žal se bom spet ponavljal: bi se vrnili na temo o Združenju SAZAS? Ali je tudi tukaj glede domnevnih nepravilnosti (spet) kar naenkrat zmanjkalo "faktov"?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.246
113
www.adriamedia.si
Ahhh, nima smisla
bonk.gif

Tole pove vse o tem, kdo je zaostal in zagovarja preživete koncepte:
Citat:
Uporabnik safet_susic pravi:O obnašanju glasbene in filmske industrije pa lahko kaj več napišeš (morda raje v novi temi). Se mi že zdaj dozdeva, da bo tvoje pisanje zelo zabavno.

Imaš prav, nazaj k osnovni temi. Tole nima smisla.
 

safet_susic

Pripravnik
10. avg 2008
288
0
16
Aha, sedaj sem pa še zaostal. No, dokončno je jasno, zakaj na takšen način napadaš ljudi okoli sebe. Primitivec pač zna reagirati samo primitivno.

Kar se pa tiče trenutnega načina delovanja glasbene in filmske industrije, pa (tudi tokrat) ne vem, od kje si potegnil to, da ga zagovarjam. O industriji kot uporabniku del ustvarjalcev niti nisem podal nekega mnenja, če se ne motim...

Kakorkoli že, me veseli, da se vračamo na temo SAZAS.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.246
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik safet_susic pravi:
Aha, sedaj sem pa še zaostal.
Se opravičujem, če je zvenelo kot osebnostna oznaka (zaostal v smislu retardiran), ni bilo tako mišljeno. Mišljeno je bilo v smislu zagovarjanja po mojem mnenju za časom zaostalih, preživeth teorij ...

Mimogrede: preberi 2. stavek, ki si ga napisal ... Jaz se bom delal, da sva se narobe razumela.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.135
5.078
113
Nuku`Alofa
Citat:
Uporabnik safet_susic pravi:
zakaj je logično, da mora nekdo, ki javno predvajaja radijsko postajo, prav tako plačevati nadomestilo...

Vidiš, tole je že ena od BEDARIJ obstoječega sistema! Zakaj??? Ker ni NOBENE RAZLIKE, če jaz poslušam neko radijsko postajo v lokalu ali pa doma!!! Razlika je le za požrešni SAZAS, ki ISTO STVAR - javno predvajanje, zaračuna dvakrat!