Citat:
Uporabnik darjan pravi:
To, da so vozila z večjo kubikažo "škodljiva" je mimosun...čiki, alko...pa so.
Zdej mi pa pokaži 15 let starega dizla s 4+ litrsko mašino.Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
A si spet malo pameten? Trdni delci so resna nevarnost za respiratorne organe, kar je razviti zahod že zdavnaj spoznal, mi smo pa na poti do spoznanja. Ogrožajo pa vse, ne samo akterjev in njihovih bližnjih, kot je pri kajenju.
Citat:
Uporabnik Thrivial pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
To, da so vozila z večjo kubikažo "škodljiva" je mimosun...čiki, alko...pa so.
Kako, torej nima 4 litrski agregat večje količine vseh možnih merljivih delcev kot 1 litrski?
Pa tudi goriva porabi več in prispeva k inflaciji cen nafte na svetovnih trgih.
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik bero1 pravi:
25-50 € krat milijon reg. avtov je koliko že?Zato se gre.
Vsi omenjate, da so ceste v p. Res je. Ampak če hočeš, da ne bodo, jim bo treba dati več denarja. Denar je treba pobrati. Načini so različni, tale je eden cenejših. Da je finančno stanje države v p, je pa itak znano.
Mimogrede, za rekonstrukcije in novogradnje državnih cest gre letno vsega skupaj 40-50 milijonov, kar je zelo zelo malo napram drugim državam. Žal podražitev ne bo šla izključno v cestni fond, kar bi morala iti, ampak po drugi strani se vsaj ta proračun mogoče ne bo toliko omejil (ker je kar fino ogrožen).
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Res je, a koliko smrti letno je zaradi tega?
In koliko zaradi:
- alkohola
- cigaret
- nezdrave hrane in pijač ?
Seštej vse te zgornje razloge in primerjaj s tistim zaradi trdnih delcev in uvidel boš, o čem govorim.
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Ti si pa požrl vso pamet tega sveta, kajne
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Glede na to, da imamo omejena sredstva in čas, bi bilo bolje, da se osredotočimo na tista področja, kjer se lahko naredi več z manj truda.