TPM načeloma ni potreben za uporabo teh gum, razen če je kje kakšen poseben predpis. Te gume po podatkih iz medijev pašejo na vsak avto, seveda ustrezna dimenzije. TPS (nadzor tlaka v pnevmatikah) je potreben zaradi kontrole, če je katera guma slučajno spustila, ker pri teh gumah avto v tem primeru ne bo na tleh. Poškodba gume je skoraj neopazna.
Pa še ena zadeva. Sicer nimam izkušenj s temi gumami, o njih sem bral kakšno leto nazaj, ampak mene pri teh gumah malo skrbi blaženje (amortizacija), ker imajo ojačane boke. Torej je vožnja z njimi manj udobna. Njihova prednost pa je, da se lahko brez menjave kolesa pripelješ do prvega vulkanizerja, da ti gumo popravi.
Ko sem videl ceno za to udobje, sem ugotovil, da se taka guma enostavno ne splača. Kolikor se spomnim, sem v svoji vozniški karieri samo enkrat montiral rezervo, te gume pa so bile takrat, ko sem jih gledal, cca. 50% dražje od običajnih.