To, kakšen službeni avto ima kdo v RKC je stvar njihovih pravil. Logično mi je, da si kardinal pridobi boljši službeni avto kot kakšen župnik. Kako jih financirajo je spet njihova interna stvar. "Naša" stvar pa je lahko kvečjemu, kaj iz javnih financ pridobi RKC. Del sredstev zagotovo pridobi upravičeno, vsega pa verjetno ne. Cerkveni davek bi bil pravšnji korak v to smer, da njeno delovanje sofinancirajo dejanski, deklarirani verniki, ne pa tudi vsi ostali, ki jim RKC ne pomeni nič.
Neskladnje med besedami in dejanji. Takšna bi bila primerna besedna zveza za to, kar ti omenjaš. Ja, res je. Neverodostojno je slišati nekoga, ki se vozi z AMG pri pridiganju o skromnosti. Ampak spet: to je njihov interni problem. Če se je RKC odločila, da dejanja niso povsem skladna s pridigami, je to njihova samostojna odločitev in do nje imajo vso pravico. V kolikor to moti vernike, lahko prekinejo z redno udeležbo obredov, lahko skenslajo svoje darove, lahko se odpovedo veri. Tudi oni imajo vso pravico storiti karkoli naštetega. Če na neskladje med besedami in dejanji pristajajo pa je to spet njihova stvar (vernikov) in predvsem njihova pravica.
Vsi ostali "neverniki" si lahko o cerkvi mislimo, kar si želimo. Glede izražanja naših misli pa nastane problem tisti hip, ko z besedami povzročimo žalitev verskih čustev vernikov, torej trčimo v njihove pravice.
S cerkvijo se ukvarjamo premnogi, verniki in neverniki. Neverniki imajo legitimno pravico ukvarjanja z RKC je v toliko, kolikor se slednja financira iz javnih financ, torej kritiziramo izključno v vlogi davkoplačevalcev. Pravico imamo kritizirati tudi namere in aktivnosti RKC in vernikov, ki bi posegle v ustavno zagotovljene pravice vseh državljanov. Tipičen primer je vtikovanje RKC v splav, v versko vzgojo v laičnih javnih šolah ipd. Seveda pa moramo tudi tukaj ločiti med posegom in poskusom vplivanja na javno mnenje. Do zadnjega ima RKC pravico. Torej lahko izraža svoja mnenja in poglede, tako kot ti ali jaz in vsi ostali.
Zgodba z Rodetom je v prvi vrsti novinarski ocvirek in nič drugega. Prava zgodba je vprašanje cerkvenega davka. Te pa ne načne nihče.