Citat:
Uporabnik jjernej pravi:
Citat:
Uporabnik oriolus pravi:
Morda samo še en nasvet (opozorilo) za nove uporabnike te vrste dvigalk: nujno mora biti poskrbljeno za nemoteno kotaljenje kolesc in seveda dovolj trdno podlago. Pri dviganju je pot dvižne ročice v loku, ki se na koncu svoje višine precej spremeni. Zaradi tega dvigalko vleče pod avtomobil, če pa se ne more kotaliti pač potegne tačko izpod točke, kjer je podložena.
In seveda, kakor je bilo že nekajkrat zapisano - ker je kljub vsemu možnost da dvigalka 'spusti dušo', predlagam vsakokratno podlaganje avtomobila pred demontažo koles.
Kako bos pa podlagal? Vsak avto ima tocno dolocen tisti kvadratni centimeter veliko nalezno povrsino, ki je ojacana in predvidena za dvig avtomobila. Ce dvigalka spusti, in podstavis klado zraven bos prag konkretno zvil. Razen, ce se vsi v terencih z jeklenimi sasijami vozite naokoli in podlagate kjerkoli vam potem pase.
Ti pa še nisi pod avto pogledal ne?
Spredaj imaš most ki drži podvozje, tam lahko podložiš, zadaj če je poltoga prema lahko pod njo, če je multilink je nekje okvir ki drži roke in lahko podagaš itd...