Robotski sesalci

alpek

Pripravnik
15. avg 2007
914
3
18
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Pa se je pričelo - med sesanjem je pričel spuščati klokotajoče zvoke (kot da nekaj preskakuje), potem pa se je ustavil in javil, da je treba očistiti krtače. Seveda čiščenje ni dalo rezultata, saj se je po par minutah zadeva ponovila.
Malo diagnosticiranja, malo poslušanja delovanja (preden se je ustavil, je dajal vtis, kot da ga nekaj zadržuje) in vzrok ter rešitev sta tu: rumen obroček na veliki krtači se je tako drgnil ob okvir vpetja (tisti, ki se dvigne za odstranitev obeh krtač), da se je plastika pričela segrevati in obroček se je enkrat celo zapekel na omenjen okvir.

Rešitev: obroček sem snel, na brusnem papirju pobrusil približno 1mm na notranji strani (tam, kjer sede na krtačo) in zunanji rob (tam, kjer sede na okvir) namazal z mastjo.

Zgleda, da je to serijska napaka, saj imam popolnoma enka problem. S tem, da pri meni se še ni zapeklo, preskakuje pa, pa tudi videti je odrgnjeno.

5375104096_ea623e20d5.jpg


Če prav razumem, si ti namazal odrgnjen del, tiste zatiče na drugi strani pa malo pobrusil? Je to dokončno odpravilo problem?
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Citat:
Uporabnik alpek pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Pa se je pričelo - med sesanjem je pričel spuščati klokotajoče zvoke (kot da nekaj preskakuje), potem pa se je ustavil in javil, da je treba očistiti krtače. Seveda čiščenje ni dalo rezultata, saj se je po par minutah zadeva ponovila.
Malo diagnosticiranja, malo poslušanja delovanja (preden se je ustavil, je dajal vtis, kot da ga nekaj zadržuje) in vzrok ter rešitev sta tu: rumen obroček na veliki krtači se je tako drgnil ob okvir vpetja (tisti, ki se dvigne za odstranitev obeh krtač), da se je plastika pričela segrevati in obroček se je enkrat celo zapekel na omenjen okvir.

Rešitev: obroček sem snel, na brusnem papirju pobrusil približno 1mm na notranji strani (tam, kjer sede na krtačo) in zunanji rob (tam, kjer sede na okvir) namazal z mastjo.

Zgleda, da je to serijska napaka, saj imam popolnoma enka problem. S tem, da pri meni se še ni zapeklo, preskakuje pa, pa tudi videti je odrgnjeno.

5375104096_ea623e20d5.jpg


Če prav razumem, si ti namazal odrgnjen del, tiste zatiče na drugi strani pa malo pobrusil? Je to dokončno odpravilo problem?

Točno tako in rešitev še vedno deluje (od takrat dalje ga nisem več razdiral).
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Zanimivo. Je bilo že prej tako skupaj, da se je drgnilo ali se je to pojavilo kar naenkrat? Pri meni je zadosti lufta, da ne drgne.

Če se je pojavilo kar naenkrat, se je nekaj moralo spremeniti, da je postalo premalo prostora. Poglejta plastiko na levi strani, tam kjer se vpne krtačo. Se je kaj zvila oz. stopila od vročine?
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Problem je, ker ste menjali krtače pa niso identične glede na vaš CHM ! Oziroma načelno gredo tudi ene na druge samo tile obroči sedejo samo v zelen CHM v rdeč ali črn pa nikakor ne ! Sem pa že videl primere, ko je bil CHM delno uničen in se je zobnik prestavil v notranjost, ker je "preplozalo" pokrov CHM a zato seveda krtače niso več bile tam, kjer morajo biti, rešitev včasih se da menjati pokrov, zobnike ? navadno pa kar cel CHM modul !
 

alpek

Pripravnik
15. avg 2007
914
3
18
Jaz nisem nič menjaval. Zgodilo se je kar naenkrat, da je začelo preskakovat tako kot je že NaliM napisal. Po enem tednu uporabe.
 
Nazadnje urejeno:

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Citat:
Uporabnik alpek pravi:
Jaz nisem nič menjaval. Zgodilo se je kar naenkrat, da je začelo preskakovat tako kot je že NaliM napisal. Po enem tednu uporabe.

Isti hec pri meni, originalne krtače (imam še en komplet zraven, ki je nedotaknjen), razen čiščenja ni bilo nobenih sprememb.
Sumim, da (1) se je na omenjeni plastiki odstranila tovarniška plast maziva, ali (2) da je bilo redno dnevno sesanje po vsaj 1,5 ure v kosu preveč in je zaribalo.

p.s. Pa še ena misel: krtača, na kateri je prišlo do blokiranja, je oblikovana spiralno, kar pomeni, da se ob primernem uporu na čiščeni površini (preproga) obnaša kot vijak z navojem in sili v eno smer. Verjetno bo to glavni vzrok.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Zanimivo. Moja Roomba laufa v povprečju 1.5 ure na dan, včasih več, z vmesnim polnjenjem, pa zaenkrat dela vse normalno.
Če se to meni zgodi, bom dal na garancijsko popravilo. Naj kar oni to uredijo in dajo cel nov modul ali krtačo.

P.S.: Kaj pa če daš notri rezervno krtačo, ki so jo dobil v kompletu? Isto drgne? Če ja, potem ni problem v spirali ampak v zelenem modulu.
 
Nazadnje urejeno:
26. jan 2011
3
0
1
Obišči stran
Pozdravljeni,

Vsem lepa hvala za pozitivne komentarje na iRobot proizvode.
Ker opažam da je najbolj vroča tema, koliko ima Petrol še Roomb na zalogi, naj vsem povem, da so danes prejeli novo količino in da bo še ena dobava v naslednjem tednu, ker je povpraševanje veliko.
Pa brž po njih.
Lp
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Lepo, da se tudi Ralf Gartner uvoznik za Slovenijo oglasi, in nam iz prve roke pove, kako stvari stojijo.
cheer.gif

Iskoriščam priliko, pa mi kot Roomba fanu povejte sledeče :

1.) Kdaj pridejo v prodajo AeroVac koši. Sam ga sicer že imam, samo jasno, da ga niti pri bližno nisem mogel pri vas dobiti
frown-1.gif

2.) Kdaj začnete z prodajo novih Scoob 200 in Roomb serije 7 ?
cool-1.gif

3.) Kdaj boste postavili servis, kot v USA, kjer naprednim strankam gredo na roko, jim pošlejo Osmo module .......in še marsikaj !
confused-1.gif

Pri nas pa pridem v Vižmarje na servis prinesem eno Roombo 4 serije in jih vprašam, koliko bi stalo, da mi jo nadgradijo (firmware)ali pa za 5 minut posodijo Osmo modul, da si sam nadgradim, pa začnejo, to, da vam posodimo tudi za 5 min odpade, res traja samo 5 minut, samo pri nas je najmanjša obračunska enota 1 ura, in ta stane 40 eur potem pa še davek, ja bo tam 50 eur, vam pa povemo, da če je star, vrzite raje stran bo ceneje in kupite novi ......
13.gif


Žalostno, žalostno, skratka za nas napredne uporabnike, ki celo drugim servisiramo robote nimate nikakršnega posluha, ob enem, pa sem par krat, ko sem šel po kaki del (imate BTW noro visoke cene nadomestnih delov napram USA kljub dragi poštnini) doživel, da je na servisu (na garancijo) starejši človek 60+ prinesel robota na servis, ker ....NE DELA in sem sam takoj vedel, zakaj ne, da ga sprejemnik najprej nalupi za kao čiščenje, nato pa še na veliko nerga, kao, ali ne znate 4 vijakov odvijačiti in spihati celega robota..............?????????
13.gif

Torej, če prav razumem, dokler je garancija naj ljudje sami harajo po robotih, ko je pa ni več, pa nikakor ne, saj takrat proti visokemu plačilu ponudite storitve servisa in pri tem naprednim uporabnikom, ki smo zaslužni za reklamo množicam, niste pripravljeni ponuditi niti malo podpore, ki je sicer v USA povsem običajna.
No ne glede na vse vsi lastniki Roomb vemo, da robotki niso za ljudi skregane z tehniko, ki ne znajo niti izvijača prijeti v roko, Žal.
Pa povem še to, da sicer delam na povsem drugem intelektualnem področju, Roombe so mi samo za hobi ......sprostitev.......iziv....zadovoljstvo..., ko defektnega odpisanega robotka vrneš v življenje....
evil.gif


No morda vam delam krivico in še nisem prišel z pravimi ljudmi v stik iz vašega podjetja .........

Lp !
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Mene, kot (zaenkrat) zadovoljnega kupca pa zanima sledeče. Sodelavec mi je povedal, da gre greste v prisilno poravnavo oz. stečaj.
Je to res?

Sicer sem nakup opravil preko Petrola in mi morajo oni zagotoviti garancijsko popravilo, ampak, zanima me pa vseeno.
 

rdr1000

Pripravnik
14. okt 2010
46
4
8
Zgleda, da res: Uradni list: Ajpes/824566

Dne 26.1.2011 je pod opravilno številko 3/2011 objavljen dokument - zapisnik seje upniškega odbora pri subjektu RALF GARTNER, D.O.O., svetovanje, trgovina, storitve z matično številko 1864858 in davčno številko 62683101 in zadnjim naslovom V MURGLAH 67A, 1000 LJUBLJANA. Sklep je izreklo Okrožno sodišče v Ljubljani dne 26.1.2011.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Saj to ni nič slabega, prisilna poravnava je v bistvu kar OK, dosti boljše od stečaja
smile-1.gif
 

rdr1000

Pripravnik
14. okt 2010
46
4
8
Se strinjam, prisilna poravnava ni konec sveta. Upniki pa vsak po svoje, nekater se veselijo, da bodo vsaj nekaj dobili, drugi dokončno potonejo.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Mene, kot (zaenkrat) zadovoljnega kupca pa zanima sledeče. Sodelavec mi je povedal, da gre greste v prisilno poravnavo oz. stečaj.
Je to res?

Sicer sem nakup opravil preko Petrola in mi morajo oni zagotoviti garancijsko popravilo, ampak, zanima me pa vseeno.

Servis ti mora zagotoviti tisti, ki daje blago na trg v RS, to je pa Ralf Gartner v prisilki in ne Petrol !!! So pa primeri, ko daje na trg, izdelke kar trgovec, ... recimo Hofer, Lidl ......
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Saj to ni nič slabega, prisilna poravnava je v bistvu kar OK, dosti boljše od stečaja
smile-1.gif

Gre navadno za čisti NATEG in oškodovanje upnikov
13.gif


Pravilno bi bilo, da bi v takih primerih upniški odbor prevzel v kolikor želi tudi lastništvo nad takim subjektom !
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Mene, kot (zaenkrat) zadovoljnega kupca pa zanima sledeče. Sodelavec mi je povedal, da gre greste v prisilno poravnavo oz. stečaj.
Je to res?

Sicer sem nakup opravil preko Petrola in mi morajo oni zagotoviti garancijsko popravilo, ampak, zanima me pa vseeno.

Servis ti mora zagotoviti tisti, ki daje blago na trg v RS, to je pa Ralf Gartner v prisilki in ne Petrol !!! So pa primeri, ko daje na trg, izdelke kar trgovec, ... recimo Hofer, Lidl ......

Če ti izdelek crkne v garanciji imaš pravico, da ga odneseš nazaj prodajalcu. Naprej mora urejat on.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Mene, kot (zaenkrat) zadovoljnega kupca pa zanima sledeče. Sodelavec mi je povedal, da gre greste v prisilno poravnavo oz. stečaj.
Je to res?

Sicer sem nakup opravil preko Petrola in mi morajo oni zagotoviti garancijsko popravilo, ampak, zanima me pa vseeno.

Servis ti mora zagotoviti tisti, ki daje blago na trg v RS, to je pa Ralf Gartner v prisilki in ne Petrol !!! So pa primeri, ko daje na trg, izdelke kar trgovec, ... recimo Hofer, Lidl ......

Če ti izdelek crkne v garanciji imaš pravico, da ga odneseš nazaj prodajalcu. Naprej mora urejat on.

Tako je. Ravno zaradi tega sem napisal, da je dobro, da sem nakup opravil preko Petrola.
 

escada66

Fizikalc
5. sep 2007
1.113
32
48
Ko da ima veze da je to ravno Petrol. <ok za Elit modele že ( ampak saj jih itak prodaja samo Petrol)
Bi bilo drugače če bi nakup opravil v BB, Mercator....oz drugje?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ne, je enako. Prodajalec mora poskrbeti za tvoje garancijsko popravilo. Kar sem hotel poudariti je to, da če si kupil direktno pri uvozniku in gre le-ta v stečaj oz. prisilko, se verjetno lahko posloviš od garancije.

Se motim?