Lepo, da se tudi Ralf Gartner uvoznik za Slovenijo oglasi, in nam iz prve roke pove, kako stvari stojijo.
Iskoriščam priliko, pa mi kot Roomba fanu povejte sledeče :
1.) Kdaj pridejo v prodajo AeroVac koši. Sam ga sicer že imam, samo jasno, da ga niti pri bližno nisem mogel pri vas dobiti
2.) Kdaj začnete z prodajo novih Scoob 200 in Roomb serije 7 ?
3.) Kdaj boste postavili servis, kot v USA, kjer naprednim strankam gredo na roko, jim pošlejo Osmo module .......in še marsikaj !
Pri nas pa pridem v Vižmarje na servis prinesem eno Roombo 4 serije in jih vprašam, koliko bi stalo, da mi jo nadgradijo (firmware)ali pa za 5 minut posodijo Osmo modul, da si sam nadgradim, pa začnejo, to, da vam posodimo tudi za 5 min odpade, res traja samo 5 minut, samo pri nas je najmanjša obračunska enota 1 ura, in ta stane 40 eur potem pa še davek, ja bo tam 50 eur, vam pa povemo, da če je star, vrzite raje stran bo ceneje in kupite novi ......
Žalostno, žalostno, skratka za nas napredne uporabnike, ki celo drugim servisiramo robote nimate nikakršnega posluha, ob enem, pa sem par krat, ko sem šel po kaki del (imate BTW noro visoke cene nadomestnih delov napram USA kljub dragi poštnini) doživel, da je na servisu (na garancijo) starejši človek 60+ prinesel robota na servis, ker ....NE DELA in sem sam takoj vedel, zakaj ne, da ga sprejemnik najprej nalupi za kao čiščenje, nato pa še na veliko nerga, kao, ali ne znate 4 vijakov odvijačiti in spihati celega robota..............?????????
Torej, če prav razumem, dokler je garancija naj ljudje sami harajo po robotih, ko je pa ni več, pa nikakor ne, saj takrat proti visokemu plačilu ponudite storitve servisa in pri tem naprednim uporabnikom, ki smo zaslužni za reklamo množicam, niste pripravljeni ponuditi niti malo podpore, ki je sicer v USA povsem običajna.
No ne glede na vse vsi lastniki Roomb vemo, da robotki niso za ljudi skregane z tehniko, ki ne znajo niti izvijača prijeti v roko, Žal.
Pa povem še to, da sicer delam na povsem drugem intelektualnem področju, Roombe so mi samo za hobi ......sprostitev.......iziv....zadovoljstvo..., ko defektnega odpisanega robotka vrneš v življenje....
No morda vam delam krivico in še nisem prišel z pravimi ljudmi v stik iz vašega podjetja .........
Lp !