Prisilka nima veze s garancijo, ko je postopek dokončan, gre podjetje naprej svojo pot, stečaj..pa pomeni RIP.
Glede garancije je pa tako. Zraven izdelka se dobi garancijski list, in tisto je sveto. Torej servis je tisti, ki je napisan na tem listu in nič drugega ne pride v poštev - razen seveda individualnih dogovor. Trgovec je zadolžen poskrbeti za servis, oz da zadeva prevzame in jo potem preda na servis, ni pa na njem, da sam vrši servis, razen pač, če je tako napisano na servisnem listu.
Glede garancije je pa tako. Zraven izdelka se dobi garancijski list, in tisto je sveto. Torej servis je tisti, ki je napisan na tem listu in nič drugega ne pride v poštev - razen seveda individualnih dogovor. Trgovec je zadolžen poskrbeti za servis, oz da zadeva prevzame in jo potem preda na servis, ni pa na njem, da sam vrši servis, razen pač, če je tako napisano na servisnem listu.