Pri meni nič ne teži s pinom.Ravnokar probal in res zahteva pin, vendar po pravilnemu vnosu pina samo vpraša če lahko za avtentikacijo uporabi prstni odtis in te potem normalno spusti v aplikacijo brez nadaljnega preverjanja.
Enoko pri meni. Nasledni dan vse normalno delaPri meni pa noče not...vnesem pin... Potrdim fingerprint in pri tem ostane
Pride, preverjeno. Če greš na accontu pod Card confirmations boš pa med Revolut cards celo videl vse disposable, ki si jih kadarkoli uporabil. Pri meni je vidnih ene 100+ kartic.Rabil bi praktično izkušnjo. Tako ugibam tudi jaz.
Ne. Živim v Sloveniji. Vmes sem zgubil osebno, kak mesec nazaj in imam novo, a niti ne najdem, kje bi te podatke spremenil. Ostalega pa se ni zgodilo nič rvolucionarnega za tak mail.Mogoče, če si prijavil slovensko davčno... živiš pa v tujini. Pomoje bo kaj takega.
Morda si se zmotil pri številki osebne, ki si jo zapisal. Sedaj pa so ugotovili, da se zapisana številka in številka na sliki osebne, ne ujemata.Ne. Živim v Sloveniji. Vmes sem zgubil osebno, kak mesec nazaj in imam novo, a niti ne najdem, kje bi te podatke spremenil. Ostalega pa se ni zgodilo nič rvolucionarnega za tak mail.
To, da sem zamenjal osebno pa tudi ne vem od kod bi dobili to informacijo.
me pa preseneča, da ni možnosti live chata?????
Lp, Ž
V chatu napiši "live agent" in se boš pogovarjal z živo osebo.Na live chat se mi že 24 ur nihče ne oglasi in ne vem kaj želijo od mene. V aplikaciji na telefonu tega sporočila nimam. Je to morda neko fake sporočilo ali kaj? Morda kake izkušnje?
Tudi nekateri drugi v tujini so dobili tak mail ta teden.Pozdravljeni, dobil sem tale mail:
The document number we currently have from when you opened your Revolut Trading account seems to be incorrect.
We will reach out to you soon requesting that you give us an updated document number.
You don't need to do anything now, this is just a heads-up that we'll be asking you for this information.
It's important that you provide this information as soon as possible when you get our follow-up message.
If we don't get the correct document number, your account may be restricted.
Thanks,
Team Revolut
Na live chat se mi že 24 ur nihče ne oglasi in ne vem kaj želijo od mene. V aplikaciji na telefonu tega sporočila nimam. Je to morda neko fake sporočilo ali kaj? Morda kake izkušnje?
Hvala
Lp, Ž