Revolut bančni račun

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.048
5.653
113
Sem dal telefon na ponovni zagon (reboot)....je delalo še isti dan potem!
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.681
113
Eno vprašanje: kupiš nekaj na spletu z disposable kreditno kartico. Prodajalec ne more dobaviti in vrne plačilo.
A ta denar pride potem k tebi, ker tista enkratna kartica ne obstaja več?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.474
10.705
113
pomojem ja, ker eno je račun eno je pa kartica..tudi ko plačaš s tole disposebli ni denar na tej kartici, to je samo "avtorizacija" za poslovanje z računom...
 

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
727
75
28
račun je en, disposable pa ravno s tem razlogom da je za 1x in da ne pride do zlorab.....ko ti vrnejo kupnino gre na primarni racun itak..oz niti ne primarni ker je vse en račun..
dela bp 100%
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
Da ne berem vsega in ne iščem. Nastavil sem si tole njihovo elektronsko mastercard za garmin pay. Nisem pa še v tej njihovi kao banki. A če hočem naredit SEPA nakazilo iz obstoječe banke moram verjetno najprej to narediti, da dobim številko TRR. Ali?
A moram jaz potem ta račun v tujini še kje prijavljat pri naših inštitucijah?
 

007stojko

Pripravnik
28. apr 2020
31
0
6
Pozdravljeni, dobil sem tale mail:


The document number we currently have from when you opened your Revolut Trading account seems to be incorrect.

We will reach out to you soon requesting that you give us an updated document number.

You don't need to do anything now, this is just a heads-up that we'll be asking you for this information.

It's important that you provide this information as soon as possible when you get our follow-up message.

If we don't get the correct document number, your account may be restricted.

Thanks,
Team Revolut

Na live chat se mi že 24 ur nihče ne oglasi in ne vem kaj želijo od mene. V aplikaciji na telefonu tega sporočila nimam. Je to morda neko fake sporočilo ali kaj? Morda kake izkušnje?
Hvala
Lp, Ž
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
Mogoče, če si prijavil slovensko davčno... živiš pa v tujini. Pomoje bo kaj takega.
 

007stojko

Pripravnik
28. apr 2020
31
0
6
Mogoče, če si prijavil slovensko davčno... živiš pa v tujini. Pomoje bo kaj takega.
Ne. Živim v Sloveniji. Vmes sem zgubil osebno, kak mesec nazaj in imam novo, a niti ne najdem, kje bi te podatke spremenil. Ostalega pa se ni zgodilo nič rvolucionarnega za tak mail.
To, da sem zamenjal osebno pa tudi ne vem od kod bi dobili to informacijo.
me pa preseneča, da ni možnosti live chata?????
Lp, Ž
 
Nazadnje urejeno:

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Ne. Živim v Sloveniji. Vmes sem zgubil osebno, kak mesec nazaj in imam novo, a niti ne najdem, kje bi te podatke spremenil. Ostalega pa se ni zgodilo nič rvolucionarnega za tak mail.
To, da sem zamenjal osebno pa tudi ne vem od kod bi dobili to informacijo.
me pa preseneča, da ni možnosti live chata?????
Lp, Ž
Morda si se zmotil pri številki osebne, ki si jo zapisal. Sedaj pa so ugotovili, da se zapisana številka in številka na sliki osebne, ne ujemata.
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.027
344
83
www.svetidej.com
Pozdravljeni, dobil sem tale mail:


The document number we currently have from when you opened your Revolut Trading account seems to be incorrect.

We will reach out to you soon requesting that you give us an updated document number.

You don't need to do anything now, this is just a heads-up that we'll be asking you for this information.

It's important that you provide this information as soon as possible when you get our follow-up message.

If we don't get the correct document number, your account may be restricted.

Thanks,
Team Revolut

Na live chat se mi že 24 ur nihče ne oglasi in ne vem kaj želijo od mene. V aplikaciji na telefonu tega sporočila nimam. Je to morda neko fake sporočilo ali kaj? Morda kake izkušnje?
Hvala
Lp, Ž
Tudi nekateri drugi v tujini so dobili tak mail ta teden.

Predvidevam, da bodo počasi dobili irsko licenco za tradanje in verjetno preverjajo trenutke podatke, da bodo uporabnike "legalno" premaknili iz uk na Irsko. Brez veljavnih podatkov ne bodo mogli premakniti določene uporabnike. Ugibam.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
960
113
Ugibam… sam sem jim pred casom pisal na support, da mi je potekla osebna s katero sem se identificiral in ali potrebujejo novo osebno. Moram reci, da je bilo precej zmese in niso vedeli kaj narediti. Cel dan so mi posiljali sporocila, da me prosijo za potrpezljivost, ker preverjajo kaj je za narediti. Nato sem prejel mail, ker so me prosili za ponovno identifikacijo preko App-a.

In zakaj sem to naredil? Ker sem imel pri N26 Metal racun neke tezave in sem klical na njihov hot line. Identificirati sem se moral z stevilko osebne izkaznice s katero sem ustvaril N26 racun. Se dobro, da sem imel doma staro preluknjano osebno.

So pa drugace moje izkusnje s supportom na Revolutu bistveno boljse, kot N26. Oba Metal. S tem, da bom N26 dal nazaj na Stanard, ali pa ga kar zaprl, ker ne vidim niti ene orednosti cez Revolut.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.681
113
Jaz imam vse trajnike na N26 in pa plačujem iz njega preko web vmesnika. Revolut pa za spletne nakupe. Njihova disposable je res top.