Retardiran Ljubljanski podžupan

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Mogoče bi za našo malo Ljubljano dobro funkcionirale maršrutke.
Namesto, da krpana čakamo po 1 uro, da se napolni in se tako vožnja splača, bi lahko imeli minibuse, ki bi vozili bolj pogosto oz. ko se napolnijo.
Rusi imajo v teh maršrutkah 12 ali 13 sedežev...

https://sl.wikipedia.org/wiki/Mar%C5%A1rutka


lp
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Ni tako neumna ideja...Sem ravno danes razmišljal o neke vrste elektro minibusih, ki bi vozili iz PR do centra brez postaj..vendar v konicah v taktu na par minut
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Mogoče bi za našo malo Ljubljano dobro funkcionirale maršrutke.
Namesto, da krpana čakamo po 1 uro, da se napolni in se tako vožnja splača, bi lahko imeli minibuse, ki bi vozili bolj pogosto oz. ko se napolnijo.
Rusi imajo v teh maršrutkah 12 ali 13 sedežev...

https://sl.wikipedia.org/wiki/Mar%C5%A1rutka


lp

LPP že ima nekaj teh tamalih busov na nekaterih linijah ...
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
KSZ
Tole idejo sem ukradel na nekem forumu kjer se tudi strinjajo, da je Koželj nesposoben bedak

Superbus

1. Ta tip "super busov" ima svoj pas pred semaforji in na vecini mest kjer bi lahko bile kaksne zgostive (e.g. vpadnice),

2. Vsi semaforji na liniji kjer vozi ta super bus imajo posebne indikatorje (da ga spustijo pred ostalim prometom),

3. Busi ustavijo le na vsaki 2-3 postaji, so zelo agilni z dobrim pospeskom in svojo omejitvijo hitrosti

4. Avtobus zagotavlja Wi-fi za potnike za nakup vozovnice preko mobilne aplikacije (aternativno z "urbano"-like kartico)

5. Vstop in izstop sta mozna na vseh vratih, kar prepreci cakanje na sprednjih vratih.

V splosnem, taksen "super bus" zelo spominja na "tramvaj na kolesih", z razliko da je potreben precej manjsi vlozek v fizicno infrastruktruro za zagotovitev povracila investicije (tiri, elektrifikacija etc. so financni in casovni zalogaj)... Hkrati, taksen sistem tudi prinese druge prednosti (npr. sprememba linije ob spremembi populacijskega vzorca, odpornost na zunanje vplive, enostavno zamenjavo, etc.) in je vmesen korak k realizaciji tramvaja.

http://www.cmport.com/news-and-media/newsletters/201403/bus
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.196
702
113
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
najprej nej zrihtajo vstop/izstop pri vseh vratih pa se bo pretočnost drastično povečala...

Pa migrantom naj prepovejo vstop, da bo ljubljanska gospoda lahko sedela.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.531
2.909
113
v lokalni ostariji
darkstar66 kaj imajo migranti veze veš samo ti. dejansko pa je ozko grlo ker se ljudje trpajo gor na enih vratih, potem še avtorizacija (po možnosti na prvem stebru) in je guzva.....

vstop izstop na vseh vratih bi pohitril vse skupaj...
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Pohitrilo bi se ampak ali smo slovenceljni dovolj kulturni, da bodo vstopajoči počakali izstopajoče? Pomoje da ne.... mularija bo rinila not, starejši pa ne bojo imeli šans pridet ven na postaji kjer želijo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Ful idej ampak ni denarja. Ljubljana je premajhno mesto da bi se splačalo.

Javni pevoz ni stvar, ki bi se splačala, ampak nuja. Praktično povsod 'dela minus' oz se ga financira tudi iz drugih virov, ne le iz vozovnic ...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik gufy pravi:
Pohitrilo bi se ampak ali smo slovenceljni dovolj kulturni, da bodo vstopajoči počakali izstopajoče? Pomoje da ne.... mularija bo rinila not, starejši pa ne bojo imeli šans pridet ven na postaji kjer želijo.

Tega se slovenci se dolgo ne bomo naučili.
Se Kitajci čisto ne obvladajo pa ...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Javni prevoz je kot ostala infrastruktura, denimo železnica, ceste, telekomunikacijsko omrežje, itd... Velike naložbe na zelo dolgi rok, ki omogočijo nek drug posel, same pa se ne izplačajo nujno, sploh pa ne tako kmalu.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
Če je denar za 2. tir, ki je nepomembne projekt, potem je tudi za ostale stvari.