KSZ
Tole idejo sem ukradel na nekem forumu kjer se tudi strinjajo, da je Koželj nesposoben bedak
Superbus
1. Ta tip "super busov" ima svoj pas pred semaforji in na vecini mest kjer bi lahko bile kaksne zgostive (e.g. vpadnice),
2. Vsi semaforji na liniji kjer vozi ta super bus imajo posebne indikatorje (da ga spustijo pred ostalim prometom),
3. Busi ustavijo le na vsaki 2-3 postaji, so zelo agilni z dobrim pospeskom in svojo omejitvijo hitrosti
4. Avtobus zagotavlja Wi-fi za potnike za nakup vozovnice preko mobilne aplikacije (aternativno z "urbano"-like kartico)
5. Vstop in izstop sta mozna na vseh vratih, kar prepreci cakanje na sprednjih vratih.
V splosnem, taksen "super bus" zelo spominja na "tramvaj na kolesih", z razliko da je potreben precej manjsi vlozek v fizicno infrastruktruro za zagotovitev povracila investicije (tiri, elektrifikacija etc. so financni in casovni zalogaj)... Hkrati, taksen sistem tudi prinese druge prednosti (npr. sprememba linije ob spremembi populacijskega vzorca, odpornost na zunanje vplive, enostavno zamenjavo, etc.) in je vmesen korak k realizaciji tramvaja.
http://www.cmport.com/news-and-media/newsletters/201403/bus