Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
V bistvu ima prav. Ker to koliko možnosti imajo Ljubljančani, da ne uporabljajo avtomobila je res v špici v svetovnem merilu. Upam, da se bo čimprej prepovedalo dizle v Ljubljani kar se že tudi govori. No saj jih lahko čimprej prepovedo tudi v drugih Slovenskih mestih z Mursko Soboto na čelu da ne kdo rekel, da pljuvam samo po Ljubljančanih ker to kar se dogaja recimo danes in pa prejšnje predpraznične dni res ni normalno. Pa vsak bi se zapeljal direktno v trgovino, boh nedaj da bi prehodil 10 m peš.
No, tukaj je kar nekaj omejitev v ljubljani. Da prides iz kaksnega zaloga na rudnik z avtobusom rabis pomojem slabo uro in tukaj je veliko prostora za izboljsave. Je pa res, da je razvajenost in navajenost pripeljati se od vrat do vrat pri nas nekaj neverjetnega. Se en kolega se je iz sentvida v sisko, se pravi samo ravna spura po celovski par km, vedno vozil z avtom in potem jamral, ker ne dobi parkir placa v siski. Ko sem ga vprasal zakaj ne gre z busom me je pogledal kot da sem na glavo padel.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Deloma, oziroma veliko ima prv. AMpak: najprej je treba porihtat vlak (MOL bi moral enostavno zajebavat SŽ do nezavesti, dokler ne postavijo mestnih postaj in ne uvudejo rednih vlakov), ter foloto busov., jih naredit še bolj pogost in cenejše, povečat obstoječe in uvest move P+R. Pač treba je zmetat par 10 ali sto M evrov v to, pa bo delovalo. Ko bodo vlaki na 15 min, busi na 5 min (na primerno splejanih progah), bo delovalo.
Z Brezovice, na primer, prideš v center z vlakom v 7 minutah, z avtom v 20-25, z busom ene 40 min ... Samo: vlak vozi kadar pač pade, včash v pol ure dva, včasih 2 uri nobenega, bus na na pol ure.
Se boo morali zavedat, da bo sistem, ko ga postavijo, pač leto, dve, tri prazen in goltal denar. Ampak najprej mora bit urejen, potem lahko ljudi matraš.
Pa seveda: rumeni pas na vpadnicah ja, ampak brez jemanja pasov osebnim avtom. Ker drugače narediš gužvo in povečeš emisije in umažeš zrak v mestu. Pač poširit ceste ali porihtat pasove tako, da se bo dalo živet (recimo 5 pasov, od tega 2 za buse, ostali 3 pa fleksibilna uporaba: zjutraj 2 noter, 1 ven, popoldan obratno.
In ko bo tako porihtano, ne boš rabil 2 uri prej od doma.
Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
Kako ima folk v Sloveniji sprane možgane (socializemppress), da delodajalci so pa zdaj eni izkoriščevalci, ki bi stisnili zaposlenega do zadnje kaplje.
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Ne ti men sds pa Janša. Men dol visi za vse stranke, leve desne, povsod so barabe. Nihče ne reče da človek s svojo ekipo ni naredil veliko, toda po drugi strani se vidi sposobnost ko s tujim kešom razpolagaš, ko pa te dajo stran od jasli, pa greš v stečaj in ti kljub temu da si ( socialist ) dol visi za une kateri so dobili figo namesto keša.
SJTV, ja sem si ogledal. Naj zgradijo pokrito tržnico in prostore za dostavna vozila, ne rabijo graditi GH, če je res interes avtomobile izgnati iz Ljubljane.
Davidoff, na šiht hodiš z avtobusom? Ko greš izven Ljubljane in parkiraš na travniku, gozdu ( to je hipotetično vprašanje, ne velja samo za tebe ) ali drug kraj po Sloveniji plačuješ vedno parkirnino ali gledaš kje boš zastonj parkiral? S kolesom voziš samo po kolesarskih stezah ali voziš kjer ti paše, tudi po tuji lastnini?
Ne razumem tvojega vprašanja.
V službo kolesarim oz v primeru slabega vremena grem z avtom. Imam zagotovljeno parkirišče s strani podjetja. Del moje dohodnine ter nadomestilo za uprabo zemljišča gre MOL, medtem ko od dnevnih migrantov v večini futrajo običine, kjer imajo stalna prebivališča.
Primerjaš vikend izlete z maso dnevnih migrantov, ki zasedajo parkirišča okoli sosek v Ljubljani, nato pa se z avtobusom odpravijo na delovno mesto? Kako tocno moje kolesarjenje po Sloveniji predstavlja enako težavo 100.000 lastnikov pločevine in aluminja, ki se dnevno valijo v prestolnico, veš samo ti.
Večina znamenitosti v Sloveniji so pokrita s parkirninami. Vstopnine za posamezne dostope tudi niso nič novega. Za veslanje na našem znamenitem jezeru, je potrebno plačati "uporabnino". Če pa Ljubljana začne karkoli zaračunavati je pa svinjarija, seveda.
Dnevni migranti večino keša pustijo v Ljubljani tako da ne zdržijo tvoja predvidevanja. Kdo dela na centralizaciji? Ko se bo država decentralizirala, potem tudi ne bo oh in sploh pločevine, dokler se bo JS in JU širila pa morate to upoštevati.
Vsakodnevno uničevanje tuje lastnine s strani meščanov, kateri kolesarijo, hodijo po tujem kot da so bogovi, se meni zdi enako kot smrdečina iz pločevin.
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Enostavno ne bova prišla skupaj. Nočeš odgovoriti glede centralizacije, kdo je kriv da ni služb v okolici ?
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Enostavno ne bova prišla skupaj. Nočeš odgovoriti glede centralizacije, kdo je kriv da ni služb v okolici ?
Kaj bi ti zelel doseci z decentralizacijo? Kaj bi dal recimo ven iz mesta ter kam?
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Ko bomo to ukinili, potem bo od Slovenije ostala samo Ljubljana. Potrebno se je zavedati še nečesa, če ukinemo potne stroške, potem bo veliko podjetij ostalo brez delavcev. Sem nekaj časa nazaj govoril z nekim Slovakom.
Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Ko bomo to ukinili, potem bo od Slovenije ostala samo Ljubljana. Potrebno se je zavedati še nečesa, če ukinemo potne stroške, potem bo veliko podjetij ostalo brez delavcev. Sem nekaj časa nazaj govoril z nekim Slovakom.
Si prepričan?
Koliko podjetij (proizvodnih) pa sploh še je v Ljubljani? Ti povem, da bore malo.
Ja, je pa v Ljubljani veliko JS in podobnih delovnih mest za mešalce zraka.
.
Proizvodna podjetja, ki so preživela našo lopovsko tranzicijo, so večinoma kar izven Ljubljane, ker pač nepremičnine niso bile toliko interesantne, da bi naši vrli "prefarbani rdeči mene-žerji" za vrednost parcele uničili firmo z (več)sto zaposlenimi.
In ravno podjetja v takih okoljih se soočajo s pomanjkanjem delavcev, ker se jih dosti vozi tudi po 100 km v Ljubljano (razne brezvezne JS službice) in z vožnjo - se jih seveda več vozi z istim avtom - dejansko "zaslužijo" še tretjino plače.
.
Ima to smisel?
.
Discleimer:
Iz Ljubljane se vsakodnevno vozim ca. 40 km na delo na gorenjski konec.
Za strojnike/tehnike kakšnih "pametnih", strokovnih služb (da je zadaj prava proizvodnje) v Ljubljani primanjkuje že leta.
Tisti, ki so pa še ostali pa vsi iščejo variante, da gredo kam ven iz Ljubljane. Stroškov proizvodnje v MOL, davkov npr. "prispevek" za mestno zemljišče in še kakšne dodatne obremenitve, ki se jih spomni Jankoviæ, proizvodnja večinoma ne prenese.
.
Za Ljubljano je očitno cilj, da v njej ostanejo delovna mesta samo za JS, štacune, džamija in migranti.
Ni dobro, ker je večja gužva in več emisij. Razen če naivno misliš, da bodo vsi kar naenkrat šli na bus. Take spremembe trajajo dolgo. In zato je treba stvari rešit tako, da je OK in zdaj in kasneje. To pa pomeni dodatel rumeni pas, ne rumani pas namesto voznega psu. Poglej Celovško v LJ: veliko več stoječega prometa in posledično več emisij ...Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Deloma, oziroma veliko ima prv. AMpak: najprej je treba porihtat vlak (MOL bi moral enostavno zajebavat SŽ do nezavesti, dokler ne postavijo mestnih postaj in ne uvudejo rednih vlakov), ter foloto busov., jih naredit še bolj pogost in cenejše, povečat obstoječe in uvest move P+R. Pač treba je zmetat par 10 ali sto M evrov v to, pa bo delovalo. Ko bodo vlaki na 15 min, busi na 5 min (na primerno splejanih progah), bo delovalo.
Z Brezovice, na primer, prideš v center z vlakom v 7 minutah, z avtom v 20-25, z busom ene 40 min ... Samo: vlak vozi kadar pač pade, včash v pol ure dva, včasih 2 uri nobenega, bus na na pol ure.
Se boo morali zavedat, da bo sistem, ko ga postavijo, pač leto, dve, tri prazen in goltal denar. Ampak najprej mora bit urejen, potem lahko ljudi matraš.
Pa seveda: rumeni pas na vpadnicah ja, ampak brez jemanja pasov osebnim avtom. Ker drugače narediš gužvo in povečeš emisije in umažeš zrak v mestu. Pač poširit ceste ali porihtat pasove tako, da se bo dalo živet (recimo 5 pasov, od tega 2 za buse, ostali 3 pa fleksibilna uporaba: zjutraj 2 noter, 1 ven, popoldan obratno.
In ko bo tako porihtano, ne boš rabil 2 uri prej od doma.
Zakaj pa ne jemat pasa osebnim avtom??? A ni cilj spravit čim več ljudi na bus oz. na mestni promet?? Tudi P+R bi morali povečati in bi bilo...
Sigurno je dobro, da se vzame pas osebnim vozilom, saj bodo morda tako vozniki dvakrat pomislili in bodo šli na mestni promet, namesto da bi z avtom hodili delat...
Citat:
Uporabnik darkstar66 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Enostavno ne bova prišla skupaj. Nočeš odgovoriti glede centralizacije, kdo je kriv da ni služb v okolici ?
Kaj bi ti zelel doseci z decentralizacijo? Kaj bi dal recimo ven iz mesta ter kam?
Ministrstvo za kmetijstvo na Dolenjsko
Ministrstvo za Finance - Celje isto Banka Slovenije
Ministrrstvo za solstvo - Murska sobota
Pravosodno - Koper
Ministrstvo za infrastrukturo - Kocevje
.
.
.