rešit problematiko

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Citat:

ksz...
Zgolj v premislek tistim, ki mislijo, da so manjši avti manj varni.

Volvo 940 vs. Renault Modus
Ta dva avta sta bila navezana na zajlo s katero so ju vlekli, To z realnim trkom nima veliko ali nič skupnega....

Potem pa ti naredi realen test, ker si tak NCAP strokovnjak. Pa usedi se v Volvo-ta, itak imaš trdo glavo, ki jo je nemogoče zmehčati.
In v čem je problem, če so ju vlekli z zajlo? Važna je hitrost, sile pri trku pa so enake, kot če bi avtomobila premikal motor.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
itak tip igra bolnika
smile-1.gif
))
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Vidi se da nimaš pojma o realnem svetu sploh pa ne o pravih nesrečah. Zato tudi si nori motorist.
Neboš verjel, ampak pri tem bedastem testu s zajlami vlečejo avtomobila drug proti drugemu. Če tvingiča nebi držala zajla bi ga volvo potiskal nekaj časa pred sabo, saj je težji. Zdaj pač zajla ni pustila, da bi težje vozilo rinilo lažjega.
Tak bedast test bi lahko naredili todi z vlakom in avtom. Vsi vemo (oziroma morali bi) da bi vlak zaradi svoje teže pri trčenju avto potiskal naprej. Če pa bi bila avto in vlak privezana na zajlo, bi se ustavila na mestu trčenja.
Težko zastopit to a ne? Vsak normalen človek ve da se večja masa težje in kasneje ustavi. Ti pač tega ne veš.
Tak test s zajlami si ti kar zatlači nekam.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Vidi se da nimaš pojma o realnem svetu sploh pa ne o pravih nesrečah. Zato tudi si nori motorist.
Neboš verjel, ampak pri tem bedastem testu s zajlami vlečejo avtomobila drug proti drugemu. Če tvingiča nebi držala zajla bi ga volvo potiskal nekaj časa pred sabo, saj je težji. Zdaj pač zajla ni pustila, da bi težje vozilo rinilo lažjega.
Tak bedast test bi lahko naredili todi z vlakom in avtom. Vsi vemo (oziroma morali bi) da bi vlak zaradi svoje teže pri trčenju avto potiskal naprej. Če pa bi bila avto in vlak privezana na zajlo, bi se ustavila na mestu trčenja.
Težko zastopit to a ne? Vsak normalen človek ve da se večja masa težje in kasneje ustavi. Ti pač tega ne veš.
Tak test s zajlami si ti kar zatlači nekam.

Ko ti zmanjka argumentov, potem začneš z žalitvami, kajne? Smo že vajeni.
Kot prvo: na testu je modus in ne twingič
Kot drugo: gibalna količina v trenutku trka bistveno ne vpliva na poškodbe.
Kot tretje: kako veš, da zajla vleče avta še po trku?
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Ko ti zmanjka argumentov si užaljen in začneš iskati slovnične in druge nepomebne napake.
Kako vem da zajla vleče še po trku.? Oglej si še enkrat video. Zajla je napeta skoz do trčenja in avta sta se samo obrnila na mestu trčenja. Težji avto bi moral lažjega potisnit naprej in se pozneje ustavit. Najosnovnejša fizika, ki jo ti očitno ne dojemaš.
Po tvoji trapasti teoriji bi se moral tud avto ustavit na mestu kadar se zaleti z muho.
 
Nazadnje urejeno:

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Kolikor sem jaz opazoval, po trku ni več vlečenja....zajla je samo nadomestek motorja in, ko vozilo doseže željeno hitrost zajla nima več nobenega vpliva....
Ej ej, tovariš stardec....
stupid-1.gif
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Tolk so pa menda že znali izmerit zajlo, da se je ustavila točno tam kjer so zračunali da bo počlo. Kaj praviš?
Ejejej brigadir elvir....Pa menda ja nisi tud ti tako neumen in naiven...
Ajde nazaj v šolo fiziko petega razreda osnovne šole študirat!
 

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Enostavno ne vidim nobenega razloga za kakšno prevaro. Avtomobil se potegne do dogovorjene hitrosti in to je to, potem pa useka. Ne vem kje ti spet vidiš fizikalno prevaro?
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
plus je pozabil da tisti volvo ni nic kej tezji od novga twingica..stardec zdej igra na drugo zogo, ampak pravila igre ne delajo zanjga.. skoda, ker drugac ima vcasih point, to mu priznam.
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
če bi bila avta popolnoma trda bi tvoja trditev držala. zdaj pa ne drži, ker se modus kar konkretno deformira (beri: absorbira tisto energijo). ajajaj stardec, bolj star bolj nor.
grims-1.gif
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Hja, če ti v tem testu ne vidiš totalne šlamparije/prevare, res ne vem kako naj ti jo drugače predstavim.
Očitno tem prevarantom, ki delajo take teste ratuje. Vi jim kar lepo nasedate.
Navezat dva predmeta na špago in jih vlečt nasproti, je totalna bedarija, saj je obnašanje teh predmetov odvisno, kako močno ju ta špaga v trenutku trčenja vleče in drži skupaj. Zajla, ki je bila navezana na tvingiču (al kaj je že bil) ni pustila da bi volvo ta avto potem potisnil. Praktično je v tem testu zajla delala potisk, ne pa teža avta. In kot se vidi na posnetku je bila zajla napeta skoz do trenutka trčenja.
Jasno je, da ima težje vozilo večjo silo ob trčenju. Bolj nazorno bi bil ta primer predstavljen v čelnem trčenju kamiona in osebnega avta. Ampak ne navezana na zajlo . Upam, da ti je jasno, da bi kamion še nekaj časa po trčenju osebni avto potiskal pred sabo, ali pa ga odbil nazaj? Razen če bi bila ta kamion in osebni avto enako težka. Pol je pa druga zgodba.
 
Nazadnje urejeno:

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Tukaj moram dodat še pripombo glede teže kot je že predhodnik navedel. Teža teh dveh avtomobilov je bolj ali manj enaka...torej tvja teorija ne drži vode. Verjetno si seznanjen z dejstvom, da so današnji avtomobili zelo težki, evo primer:
Imel sem 528 letnik 98, teža cca. 1500 kg, novi Peugeot 207 pa ima tudi cca. 1500 kg (bencinar 1.4)....Če pogledaš ta dva avta ne bi nikoli rekel, da sta enako težka....knede?
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Jaz ne vem kolk sta ta dva avta točno težka. Pač predvidevam da je volvo težji, saj so bili volvi od nekdaj težki in to zaradi debele pločevine, če nič drugega.. Naj nekdo, ki zadevo obvlada poišče težo obeh avtov.
Si pa morda že kdaj slišal za koliko se povača masa nekemu predmetu, kadar pri določeni hitrosti in ob trčenju poleti naprej. Vsaka kila se še kako pozna.

PS: in še znmeraj trdim da testiranje na navezanih avtih ni vredno nič. To je metanje peska v oči naivnežem in komercialni nateg.
 
Nazadnje urejeno:

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
zdej pa si res LOLek izpadel
wink-1.gif


ljudje v novih varnih avotmobil danes stopijo iz avtomobila pri prometni nesreči, ki bi se pred 20 leti zagotovo ubili. Tako je napredovala varnost v avtomobilih - pasivna in aktivna.. in ja, smer razvoja gre v to smer, ker je to marketinška dobra poteza, da preko varnosti promoviraš svoaj vozila. Hvala bogu da je tako.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Lolek si ti, ki ne poznaš najosnovnejše fizike iz petega razreda osnovne šole. Vsak otrok ve, da ima ob trku težji predmet večjo silo od lažjega.
Kakšen NCAP rezultat pa ima en kamion napram enmu reno tvingu s 5 zvezicami? In kaj misliš, kdo bi pušil pri trčenju teh dveh vozil?
Pismo kaj vas mora stardec učit.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
glej ce ti pades po stengah, pa si berglo v uč zatakneš, pol ti tud twingo s 5* ne pomaga. tako nekako v tvojem stilu.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Diablo si pač izpadel tepec v tej temi.... In to zarad čisto banalne in preproste stvari...
Kaj češ, boš moral nekako požret svoje napiflano znanje fizike...
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
To ni tako malo. Zračunaj koliko pride v realnosti 150kg ob trku pri recimo 50km/h.
Pa še enkrat, v tem testu je zajla tista, ki je dajala težo avtomobiloma. Zato je ta test navadna budalaština.
Priznam da jaz ne znam tega računat, sem pa na TV enkrat poslušal eno tako oddajo in rečeno je bilo, da ima nek mobitel ob trčenju pri hitrosti 50km/h kar precej kilogramov potem.
 
Nazadnje urejeno: