Renault ZOE 41 kWh

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Predpostavim, da je po nekih x letih baterija vredna nič - in takrat prodajam avto (recimo po 7 letih)

Tudi jaz mislim,da nebi smel tega predpostavljati,da po 7 letih baterija ne bo vredna nič...
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.785
6.768
113
pri taščici
Vi kar predpostavljajte,
Koliko je SImon dobil za rabljeno baterijo za leafa in koliko je dal za novo?
Stara je bila cca 5 let, prevoženih okoli 200kkm .

Precej bo šlo po sistemu ponudbe in povpraševanja.
Če ne bo povpraševanja po rabljenih baterijah, potem jo boš lahko samo šenkal ali pa celo plačal kot odpadek.

Bi bila pa mogoče zanimiva za kakšne vikendice brez elektrike in podobno, namesto cikličnih akumulatorjev.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Vi kar predpostavljajte,
Koliko je SImon dobil za rabljeno baterijo za leafa in koliko je dal za novo?
Stara je bila cca 5 let, prevoženih okoli 200kkm .

Upoštevaj par dejstev:
- njegov Leaf je bil velikokrat polnjen na hitrih polnilnicah,kar sigurno ni dobro za življensko dobo baterije
- Leaf (prvi letniki) ima eno izmed najslabših,najmanj vzdržljivih in najbolj občutljivih baterij od vseh EV-jev na trgu
- kljub temu se Leafi (brez zamenjane baterije) prodajajo po še vedno presenetljivo relativno visoki ceni (vir: Mobile.de,poglej cene letnikov 2011 in jih primerjaj s ceno novega)
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.900
640
113
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Čeprav se mi sprva ta najem baterije ni dopadel, sedaj mislim drugače. Ko avto prodajaš sta lahko kupec in prodajalec brez skrbi kar se tiče padca kapacitete.

Pri kvalitetnih celicah je ta skrb popolnoma odveč...

Pri Teslinih celicah se je pokazalo da:

- po 80,000km pade kapaciteta na cca 95% začetne
- po 160,000km pade kapaciteta na cca 92% začetne
- po 800,000km pade kapaciteta na cca 80% začetne

https://electrek.co/2016/06/06/tesla-model-s-battery-pack-data-degradation/

Tako, da če kupuješ rabljen avto, ki ima kvalitetne celice in manj kot 1mio km prevoženih, potem sploh ni problema...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Kako je z baterijo pri ZOE, če imaš avto odjavljen iz prometa, ali pa recimo ti avti, ki se rabljeni prodajajo, odjavljeni iz prometa in te prodajalec napoti na pooblaščenega prodajalca za Renault, da skleneš najemno pogodbo za baterijo. Torej najemnino računajo tudi v času ko vozilo ni v prometu. Kako skenslaš to?
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
To je pa ze more like it.....v pravo smer
smile-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Verjetno. Se bodo pa zadeve pocenile. Pred dobrimi 2 leti, ko sem avto menjaval, so imeli testnega kangoo ZE starega 2 leti z 27 k km in s katerim sem uredil odjavo starega vozila, zavarovanje novega itd. Takrat so za kangooja hoteli dobrih 15k z odkupjeno baterijo, brez leasinga.
 

nacek

Guru
13. okt 2012
2.941
579
113
Zimski vsakdan z električnim avtom? Koliko kilometrov lahko prevozimo v primeru večje baterije, kako in za koliko evrov ga polnimo doma in v tujini ter kako na elektriko na smučanje na Gorenjsko ali celo v Avstrijo? Preverili smo z električnim avtom, ki z izjemo premium ponudbe in modelov, ki jih na trgu (še) ni, v Sloveniji nudi največji doseg.

https://siol.net/avtomoto/test...-polniti-453056
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Dobil sem na "test" kot nadomestno vozilo ZOE - po moje prejšnja generacija ker ima dosega +-100 km. Žal je avto bil zjutraj na 1/3 kapacitete in ga sedaj v pisarni polnim na navadno vtičnico - kak pa gre to počasi!
Najprej nekaj začetniških vprašanj glede polnjenja:
- ko sem pripeljal pred pisarno je imel cca 30% baterije, ko sem ga priklopil je takoj skočil na 45% - zakaj?
- glede na instalacijo je napovedal 10 ur polnjenja do 100% - OK je pač slab priključek
- v avtu sta dva kabla, en na klasiko šuko in drugi - valjda nek boljši
smile-1.gif
za hitrejše polnjenje.
- v avtu je tudi ID-TAG Mifare kartica brez vseh drugih oznak - a je to za kako identifikacijo na polnilnih postajah?
- kaj pa recimo Evropark, prideš priklopiš in je to to?
- kje v MB center se še polni?

Še nekaj: je važno kam prvo vtakneš kabel? Avto ali štek doza?
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Idi s tistim drugim kablom do elektra maribor in tam polni
smile-1.gif


Evropark greš do pulta, pustiš vozniško, in dobiš ključek. S ključekom odkleneš šuko in polniš. Je pa na srečo tako, da ljudje za sabo ne zaklenejo in imaš potem takoj dostopno vtičnico. Tudi sam delam tako, ker res imajo neumen sistem.

Druga opcija pa je še lidl na ptujska, tam je hitra polnilnica s svojim kablom.

btw, v mariboru je ogromno parkirnih mest, v modri croni, ki so brezplačna za EV vozila. Recimo pri SNG jih je 6, izkoristi dokler lahko
smile-1.gif
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ja saj za danes in jutri ni take panike, me bolj zanima tehnika polnjenja in take finte. Bom že preživel tistih 2X 3€ za polnjenje doma ali v pisarni.

Ampak na Elektro Mb se moraš identificirat s kartico - a je to ta čisto bela pa nič gor ne piše (razen MIFARE ID-TAG).
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ja sem sedaj ugotovil, čeprav na polni.sii pa sem prebral, da se moraš identificirat.