Renault ZOE 41 kWh

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Renault zoe - Majhni francoz, ki je ugnal Teslo, Volkswagen in General Motors

Citat:
Prenovljeni renault zoe s podvojenim dosegom podira največjo psihološko oviro preboja električnih avtomobilov. Renault ima serijski avtomobil, ki se z enim polnjenjem pelje 300 kilometrov, stane okrog 20 tisoč evrov in v mestu omogoča trikrat hitrejše polnjenje kot tekmeci. Francozi so vrgli rokavico množične električne mobilnosti avtomobilskim podjetjem, kot so Tesla Motors, Volkswagen in General Motors.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
uf, kak je grdi, škoda da niso samo ohranili clio design.

Od koga pa sta elektromotor in baterije?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Mislim, da je elektromotor Renaultov, baterija pa od LG Chem, ampak ne me držat za besedo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Nimh?

13.gif

Ne morem verjet,kakšne neumnosti sprašuješ...
uf-1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Doplačilo je 700 EUR za Q verzijo (hitro polnjenje). Nima pa niti za doplačilo električnega zapiranja prtljažnih vrat...
frown-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Heh, to itak odpade, ne vem kaj dobiš v prtljažnik razen mogoče 1kg suhega kruha
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Mislim, da je elektromotor Renaultov, baterija pa od LG Chem, ampak ne me držat za besedo.
Motor pri R je renaultov, pri Q pa ne. Ali obratno, sem uspel sproti pozabit.
Pa na AC po omejitvah ne narodiš 150 km. Nekje 120 do 130. Sprobal.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Motoja sta dva, 92 (oznaka R 90) oziroma "88 konjski" (R 90). Močnejši imaočitno lahko staro ali novo baterijo, šibkejši pa samo novo.

Močnejši ima z novo baterijo 403 km dosega po NEDC, šibkejši pa 370 km.

Stran 5: https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/SI/ceniki/cenik_zoe.pdf

Morda ste to že obdelali, nisem bral celotne teme.

Realno pa nekje do 280 oziroma 300. cca. Meni je po 252 km zapisakal in šel v rdeče. Bi šlo še kakih 10 km. Ampak to je bila živahna viožnja, ker se je mudilo. Pa nekaj AC je bilo vmes, malo s 100 malo s 130.

In to, da ne moreš videt % napolnjenosti baterije, je res blesavo. Renojevci so me pa čudno gledali, ko sem jim to razlagal. In TomTom navigacija je katastrofalen polom - sploh se ne razume z avtom. Imaš 30 km lufta pri dosegu, pa trdi, ne de bo dovolj baterije za na vilj pridet.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Čeprav se mi sprva ta najem baterije ni dopadel, sedaj mislim drugače. Ko avto prodajaš sta lahko kupec in prodajalec brez skrbi kar se tiče padca kapacitete.
Ali so kake omejitve pri tem najemu in sem kaj spregledal?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Po mojem se ti matematika pri najemu ne izzide (pri izračunu obvezno upoštevaj precej nižjo ceno,ki jo boš dosegel pri prodaji rabljenega z nelastniško baterijo),razen mogoče če bi se izkazalo,da ima ZOE zelo slabo baterijo...
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Ja...za električarje vemo, da cena pada hitro (pri hibridih ne, ker tudi če se kapaciteta prepolovi, vozilo še vedno ima enak smisel).

Predpostavim, da je po nekih x letih baterija vredna nič - in takrat prodajam avto (recimo po 7 letih)
Za njega dam cca 15.000 eur z najemom - po sedmih letih vrednost pade za 2/3 in za njega dobim cca 5000 eur. Skupaj z najemom sem dal v 7 letih cca 22.000 eur.
Ali ga kupim celega za cca 25.000 eur...in ker je baterija ničvredna dobim za njega enako 5000 eur. Kupec pa mora razmišljati o menjavi baterije...v prvem primeru samo dalje plačuje najem.

Pri najemu si torej nekje na enakem, si pa strošek pač razdeliš na obroke...in novemu kupcu se ni potrebno ukvarjati s skrbjo, kaj je z baterijo..?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Nekaj je neznanka: cena najema baterije čez x let.
Pri teh cenah najema baterije, ki jih ponuja Renault, ni ekonomske računice, da bi šel na njihovo elektro vozilo. Torej greš, če si eko ali elektro navdušenec. Oz. če se ti vižnja z elektro vozilom bolj dopade, kar tudi ni redko.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Ekonomsko racunico gledam samo v primerjavi z drugimi elektricarji in med najemom ali nakupom baterije..
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Računaš na to, da je baterija po 7 letih ničvredna, to ne enostavno ne sme biti res, tak EV je zanič pa nima nobene veze ali gre za najem ali nakup.

Življenjska doba mora biti ca. 15 let.
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Najem baterija gre na kilometre. Najnižji class je 7500km, kar te stane mesečno 69€ = 11€/100km. Najvišji je +20.000km za 119€, pa recimo da narediš 30kkm = 4,76€/100km. Baterija naj bi zdržala kaj, 200kkm? Torej pri 30kkm na leto slabih 7 let, v sedmih letih si dal za najem slabih 10jurjev.
Ali je rabljen EV, star 7 let z 200kkm, z lastniško baterijo vreden 10k€ več kot tak, ki ima takisto 200kkm ampak moraš naprej plačevat leasing za baterijo?