Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Ni konkurence? A se ti zdi, da motorji na fosilna goriva niso zadostna konkurenca?
Ahh,ne delaj se...butca! Dobro veš da sem mislil EV konkurenco,ne pa fosilno...
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Ni konkurence? A se ti zdi, da motorji na fosilna goriva niso zadostna konkurenca?
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
2020 je pred vrati in ja to je dobesedno jutri, torej do takrat ne preveč pričakovat. 2030 je kar realna cifra da se bodo reči začele pojavljati tudi za rajo, ki je odločilna za množičen preboj.
Za Zojo pa je dobro to, da jo redno nadgrajujejo z novejšimi tehnologijami, recimo z večjo baterijo.
Da bi konkurirala po stroških / TCO Cliotu, so pa lahko le pobožne sanje. In bo tako ostalo še konkretno časa in se je brez veze okrog slednjega sekirat, ker se tudi Renault ne.
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
..., trenutno je "davek", da bom eko hipster, previsok
Za neomejeno km imaš najemnino 119EUR, za fizične osebe. V takem primeru si s subvencijo primerljiv s dizlom ali bencinarjem.Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
Ko sem videl da so prvic napovedali Zoe sem se ze skoraj veselil... Potem je prisla cena, najem, omejitev max kilometrov. S to opcijo nakupa so sicer naredili korak naprej, a ne vem ce v pravo smer. Najem ne bi smel biti vec, kot stane benz. Koncept najem sicer ni napacen (ce je kaj narobe ti menjajo), samo strosek treba upravicit. Mogoce v naslednji iteraciji ali dveh bo zadeva zanimiva za mnozico. Jaz rabim avto za 30-35kkm letno in mora biti zadaj racunica, trenutno je "davek", da bom eko hipster, previsok
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Drugi problem, ki ga boš imel je polnjenje, saj za 120 km dnevno (~25kWh) ni ravno preprosto napolnit na navadni schuko vtičnici, čez noč in boš potreboval dodatno inštalacijo v garaži, če ti bo priključna moč zdržala, recimo npr. zaradi gretja hiše s toplotno črpalko.
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
Vem, amapk sem ravno na break-even točki: če bi rekel, da je ZOE rang Cliota po velikosti, ki ima porabo 4,5l... naredim ~30kkm letno, kar znese 1350 litrov = 1500€. Za najem baterije dam dobrih 1400€, torej, najem baterije me pride 100€ manj kot gorivo. Pri tem, da je avto 10k€ dražji, čez palec rečeno
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
... za INTENS opremo ki je pazi to: 18.390 €
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Sigurno imaš v nulo vodeno in izračunano svojo porabo za trenutni avto, kaj voziš in koliko pokuriš, pa ne mislim po BC?
Po ceniku je Clio dci 90 ZEN 15,590 €, z EDC menjalnikom se moraš stegnit za INTENS opremo ki je pazi to: 18.390 €
Zoe 40 kWh z najemnino je 15.990 € z vključeno subvencijo.
Seveda so to uradni ceniki, za konkretne ponudbe bo treba v salon, za Zoe bo verjetno treba počakat na kakšen popust, saj je 40 kWh novost.
Drugi problem, ki ga boš imel je polnjenje, saj za 120 km dnevno (~25kWh) ni ravno preprosto napolnit na navadni schuko vtičnici, čez noč in boš potreboval dodatno inštalacijo v garaži, če ti bo priključna moč zdržala, recimo npr. zaradi gretja hiše s toplotno črpalko.
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Poleg tega boš rabljenega Clia relativno hitro prodal. Kdo bo kupil rabljeno električno čudo, je vprašanje (EV evangelisti bodo verjetno takoj pripomnili, da prodaš takoj in morda celo dražje, kot si dal za novega).
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
c) problem nočnega polnjenja je bolj lokacijsko kot s stališča porabe - blok.