Renault ZOE 41 kWh

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Andy je naš mesija, električna vozila so najboljša stvar. Takoj po svežem kruhu z majonezo in poli salamo!
aplauz.gif


Forum je pač zato, da se debatira. Če bi poznal primarni namen antičnih forumov. Vkolikor bi rad, da se te hvali tebe in električne avtomobile temu se reče pa fašizem.
 
Nazadnje uredil moderator:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Hm, koncept najema baterije je še vedno nemogoč, ko daš zraven še visoko ceno avtomobila, ni čudno, da se ne prodajajo.
Najem 7500 km, torej 600 km mesečno, Clio z bencincem recimo poraba 7 litrov, torej mesečno 42 litrov, kar znese cca. 50 eur. Tam pa mesečni najem 69 eur.
Torej ni kalkulacije, da niti ne govorimo o tem, da avta ne boš mogel prodati za spodobno ceno. A je kakšen lizing izračun za Zoe na voljo, me namreč zanima preostanek vrednosti, ki ga lizing hiše upoštevajo. Ker če je nizek, zna biti Zoe dražji kot pa kakšen BMW.
confused-1.gif

Škoda, to je namreč konkretna brca za el. vozila in dodatni argumenti za nasprotnike.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
V teh pionirskih časih je to treba vzeti v zakup. Da poanta ni v šparanju, temveč v temu, da se pač pokažeš kot tehnološko napreden, ekološki in podobno.
Iz leta v leto bomo pa počasi drseli iz pionirskih časov v električno realnost, saj bodo tehnologije zorele, konkurenca na trgu bo vsako leto večja, stroški bodo šli dol zaradi povečanja masovnosti proizvodnje in podobno.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Nekako se mi zdi, da so pionirski časi že malo minili tudi za električna vozila. Če že ne z RAV-4 in EV-1, pa vsaj z Micko I-Miev in Nissan Leafom. Sedaj prodajat takšen avto brez opreme za 30 jurjev je pa po moje malo mimo. Oz. za 21 jurjev in z mesečnim najemom baterije, ki je konkretno dražji kot bencin. Verjetno je TCO tega jajčka na oko še enkrat dražji kot pa bencinarja. Torej ostanejo le premožni eko in tehno navdušenci, normalen človek pač tega ne bo vzel. Pa še za slednje je verjetno to bolj jajc, kot pa resna možnost.
Ali računajo, da bodo pobasali subvencije in se bodo avtomobili posledično še vedno prodali ali pa so se ''zakalkulirali'' in zaspali in nimajo ustrezne tehnologije za bolj sprejemljivo ceno.
Čeprav bo treba še malo počakati na Ampero-E, kakšna bo cena.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Še vedno trdim,da je za vso trenutno situacijo še vedno krivo skoraj popolno pomanjkanje konkurence! Kaj pa lahko sploh kupiš na trgu trenutno pametnega električnega? (če izvzamemo Teslo,ki je s ceno izven konkurence)
Da ima avto nižjega srednjega razreda največji doseg med vsemi električnimi avtomobili,ki so v prodaji,je pa itak pokazatelj trenutne porazne situacije glede ponudbe...no do takrat bo Renault z ZOE izkoriščal ta monopol s takimi cenami...vzemi ali pusti,drugega podobnega (s takim dosegom) itak ne moreš kupiti!

Tako da ja,treba bo počakat na "prave" EV avtomobile,najprej na ceno Ampere-e,ki je že konkreten avto in zna s svojim dosegom narediti vihar na trgu,če bo cena ustrezna
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Ni konkurence? A se ti zdi, da motorji na fosilna goriva niso zadostna konkurenca? Bolj je problem v tem, da se zadeva prodaja hipsterjem kot neka modna muha, za splošne množice pa to pač ni prihodnost. Ko bodo naredili baterijo za telefon, ki bo današnje zaslone držale 5 dni, lahko upamo da bodo narejene spodobne baterije tudi za vozila. Nič prej ...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Torej je teh hipdgerjev vsakoleto cca 40% vec?
Še več ... samo, da vsi nimajo denarja. Je pač moderno biti drugačen od množice, magari s starim biciklom.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
V bistvu imas prav. Koliko ljudi je imelo leta 1991 mobilne telefone, koliko jih ima pa danes
wink-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ta 40% rast je trenutno še vedno skorajda nula. Namesto 10 električarjev, se pač proda 14 električarjev. Smo še daleč od debate, da se je lansko leto prodalo v Sloveniji 10000 električarjev, letos pa se bo 14000.

Preboj pa bo, ko bo ponudbe več in ko bo tehnologija bolj zrela ter poceni. Jaz predvidevam okrog 2030. Prej dvomim, da bo prišlo do cenovnega segmenta, ki je v Sloveniji najbolj množičen, to je v rangu 12 - 18 k EUR za novo novcato vozilo.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
A nimamo ene druge teme za take debate? Spet smo Zoija zasrali
smile-1.gif

Mislim da je tvojih 2030 prevec oddaljenih... Jaz bi glede na dogajanje rekel da 2018 bo zacelo dogajati, tam 2020 do 2022 pa se bo po cestah ze poznalo...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Res je. Drzimo se teme. Eno smo ze zasvinjali, ni treba, da se drugo.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Še vedno trdim,da je za vso trenutno situacijo še vedno krivo skoraj popolno pomanjkanje konkurence! Kaj pa lahko sploh kupiš na trgu trenutno pametnega električnega? (če izvzamemo Teslo,ki je s ceno izven konkurence)
Da ima avto nižjega srednjega razreda največji doseg med vsemi električnimi avtomobili,ki so v prodaji,je pa itak pokazatelj trenutne porazne situacije glede ponudbe...no do takrat bo Renault z ZOE izkoriščal ta monopol s takimi cenami...vzemi ali pusti,drugega podobnega (s takim dosegom) itak ne moreš kupiti!

Tako da ja,treba bo počakat na "prave" EV avtomobile,najprej na ceno Ampere-e,ki je že konkreten avto in zna s svojim dosegom narediti vihar na trgu,če bo cena ustrezna

Samo cenik Renault ZOE 41 kWh sem omenil, pa je bil pravi vihar v tej temi.
Renault je za malo višjo ceno ponudil ZOE 41 kWh, poleg tega lahko sedaj kupiš skupaj z baterijo(brez najema).

Naj se še drugi proizvajalci potrudijo pa ponudijo EV s primerljivim dosegom in s toliko opreme kot ZOE.

Cena ZOE je od 32.000 do 38.000 EUR
Ampera-e bo po moje vsaj 5.000EUR več

Renault izkorišča lenobo ostalih proizvajalcev, to bo to.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
2020 je pred vrati in ja to je dobesedno jutri, torej do takrat ne preveč pričakovat. 2030 je kar realna cifra da se bodo reči začele pojavljati tudi za rajo, ki je odločilna za množičen preboj.

Za Zojo pa je dobro to, da jo redno nadgrajujejo z novejšimi tehnologijami, recimo z večjo baterijo.
Da bi konkurirala po stroških / TCO Cliotu, so pa lahko le pobožne sanje. In bo tako ostalo še konkretno časa in se je brez veze okrog slednjega sekirat, ker se tudi Renault ne.
smile-1.gif
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Hm, koncept najema baterije je še vedno nemogoč, ko daš zraven še visoko ceno avtomobila, ni čudno, da se ne prodajajo.
Najem 7500 km, torej 600 km mesečno, Clio z bencincem recimo poraba 7 litrov, torej mesečno 42 litrov, kar znese cca. 50 eur. Tam pa mesečni najem 69 eur.
Torej ni kalkulacije, da niti ne govorimo o tem, da avta ne boš mogel prodati za spodobno ceno. A je kakšen lizing izračun za Zoe na voljo, me namreč zanima preostanek vrednosti, ki ga lizing hiše upoštevajo. Ker če je nizek, zna biti Zoe dražji kot pa kakšen BMW.
confused-1.gif

Škoda, to je namreč konkretna brca za el. vozila in dodatni argumenti za nasprotnike.

Vsaj cenik preberi, nakup je možen tudi z baterijo.
ZOE je v marsičem boljši od BMW i3.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
2020 je pred vrati in ja to je dobesedno jutri, torej do takrat ne preveč pričakovat. 2030 je kar realna cifra da se bodo reči začele pojavljati tudi za rajo, ki je odločilna za množičen preboj.

Za Zojo pa je dobro to, da jo redno nadgrajujejo z novejšimi tehnologijami, recimo z večjo baterijo.
Da bi konkurirala po stroških / TCO Cliotu, so pa lahko le pobožne sanje. In bo tako ostalo še konkretno časa in se je brez veze okrog slednjega sekirat, ker se tudi Renault ne.
smile-1.gif
Glede zadnjega je žal verjetno res.
Po drugi strani pa recimo rabljeni hibridi že znajo priti po TCOju že precej blizu rabljenemu dizelašu.
Jaz tudi menim, de bo zadeva zrela za širše množice okrog nekje okrog/pred 2025.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Sem ga dobro prebral, predlagam da si prebereš moj drugi post.
Dejstvo je, da je trenutno ZOE interesanten le bogatim hipstejem in je pač ušmekan Renault Clio. Na oko 3x dražji Renault Clio. Mnjah.
Recimo, da je za rajo smiseln nakup Renault Fluence, rabljen seveda. Pod pogojem, da nima nekih težav z baterijami.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.