Citat:
Uporabnik hovi pravi:
Testnega dizla po mojem ni najbolj pametno kupit.. Ker do 3000km ga ne smeš spravit na več kot 2500 obratov, ker mašina še ni utečena. Dejstvo pa je, da ga noben na testni vožnji ne bo šparal in ga bo navil na obrate, da vidi kolko potegne...Tud sam, ko sem v eni avtohiši preizkusil Megana dizla, sem ga navil v obrate, čeprav je mel samo 2000km prevoženih (mi pa niti prodajalc ni reku, da ga moram vozit pod 2500 obratov).
DUDEE!!!!
2000km preden ga lahko stisneš? Ja pa ja, najboljše da naerdimo kar 20k km, al pa mu damo life long blokado na 2,5k obratov.
To je blo leta 91' ko si domov privlekel zastavo, jo je blo treba prvega jurja malo bol na easy, da se je motor utekel,...
Sej pa je jebena garancija, če crkne turbina, pač crkkne - kaj pa kupuješ renojevega dizlaša!
Pr bajti smo meli večinoma samo dizle, se nikol nič ni šparalo, poleti pozimi, prva - druga - tretja poln gas. Nov z avtohiše,
poradiram ven na cesto, nema tu veze kok ma km, avto more bit ko ga prevzamem 100% izpraven in nudit kaj piše v papirjih.
Do zdaj še nam ni šla ena turbina, lamela, dihtunga na glavi, karkoli boš naštel...
Je pa res da še nismo meli francoskega dizla...