Renault Megane III

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik hovi pravi:
Testnega dizla po mojem ni najbolj pametno kupit.. Ker do 3000km ga ne smeš spravit na več kot 2500 obratov, ker mašina še ni utečena. Dejstvo pa je, da ga noben na testni vožnji ne bo šparal in ga bo navil na obrate, da vidi kolko potegne...Tud sam, ko sem v eni avtohiši preizkusil Megana dizla, sem ga navil v obrate, čeprav je mel samo 2000km prevoženih (mi pa niti prodajalc ni reku, da ga moram vozit pod 2500 obratov).

DUDEE!!!!

2000km preden ga lahko stisneš? Ja pa ja, najboljše da naerdimo kar 20k km, al pa mu damo life long blokado na 2,5k obratov.

To je blo leta 91' ko si domov privlekel zastavo, jo je blo treba prvega jurja malo bol na easy, da se je motor utekel,...

Sej pa je jebena garancija, če crkne turbina, pač crkkne - kaj pa kupuješ renojevega dizlaša!

Pr bajti smo meli večinoma samo dizle, se nikol nič ni šparalo, poleti pozimi, prva - druga - tretja poln gas. Nov z avtohiše,
poradiram ven na cesto, nema tu veze kok ma km, avto more bit ko ga prevzamem 100% izpraven in nudit kaj piše v papirjih.

Do zdaj še nam ni šla ena turbina, lamela, dihtunga na glavi, karkoli boš naštel...

Je pa res da še nismo meli francoskega dizla...
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik tomi pravi:


mene bi bol skrbelo da je reno kot pa to da je testni

WORD!!

To kaj pa pišejo zgoraj, navodila prodajalca, s tem se pa oni samo zaščitijo, da jim nebi vsak 10i megan se po treh tednih
vrnil na servis.

Nisem še videl takih pisanih nasvetov s strani avtohiše. Nekako mi ni jasno, to so motorji za 200k km; kako ga lahko uničiš v prvih 5ih jurjih?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tud u bimerjevih in fauvejevih navodilih to piše. Da jim ne bi vsakega desetega Golfa, škodilaka ali pa 535d nazaj pripeljali na garancijo
evil.gif






Amapk res ste nekateri PIA.
 

hovi

Pripravnik
25. jul 2007
565
0
16
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik hovi pravi:
Testnega dizla po mojem ni najbolj pametno kupit.. Ker do 3000km ga ne smeš spravit na več kot 2500 obratov, ker mašina še ni utečena. Dejstvo pa je, da ga noben na testni vožnji ne bo šparal in ga bo navil na obrate, da vidi kolko potegne...Tud sam, ko sem v eni avtohiši preizkusil Megana dizla, sem ga navil v obrate, čeprav je mel samo 2000km prevoženih (mi pa niti prodajalc ni reku, da ga moram vozit pod 2500 obratov).

DUDEE!!!!

2000km preden ga lahko stisneš? Ja pa ja, najboljše da naerdimo kar 20k km, al pa mu damo life long blokado na 2,5k obratov.

To je blo leta 91' ko si domov privlekel zastavo, jo je blo treba prvega jurja malo bol na easy, da se je motor utekel,...

Sej pa je jebena garancija, če crkne turbina, pač crkkne - kaj pa kupuješ renojevega dizlaša!

Pr bajti smo meli večinoma samo dizle, se nikol nič ni šparalo, poleti pozimi, prva - druga - tretja poln gas. Nov z avtohiše,
poradiram ven na cesto, nema tu veze kok ma km, avto more bit ko ga prevzamem 100% izpraven in nudit kaj piše v papirjih.

Do zdaj še nam ni šla ena turbina, lamela, dihtunga na glavi, karkoli boš naštel...

Je pa res da še nismo meli francoskega dizla...
delaj ti s svojimi avti kar hočeš. pa upam, da tistemu, ki od tebe kupi avto tudi poveš, kako je bilo z njim ravnano
tongue-1.gif
drugač pa kot sem že rekel, to, kar je za dizle splošno znano in priporoča tudi vsak proizvajalec (da se ga prve kilometre špara in da se ga tudi kasneje ne tera pri mrzli mašini) pomoje ni samo zaradi lepšega napisano
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Turbinsko polnjenih motorjev se tudi ne ugaša takoj po teranju do tilta po avtocesti. Torej ne gre samo za cako, ne ga terat dokler ni utečen, ne ga terat dokler ni ogret. Je tudi, ne ga ugašat dokler se turbina ne shladi. Kar je lahko po teranju na avtocesti tudi cele tri minute laufanja v prostem teku.
wink-1.gif


Ogo
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Točno tako. Ljudje mislijo da še vedno vozijo Golf II ki si ga lahko teral do amena, notri ulival rabljeno olje iz friteze, kurilca in ga servisiral doma pod kozolcem. Avti so postali delikatna zmes tehnologije in je treba imeti vsaj toliko spoštovanja, da se prebere navodila in se jih upošteva. Za tiste "pametne" pa obstaja lekcija - izredni servis za cca 1000 EUR s predčasno menjavo turbine. Vsak se enkrat nauči, easy or the hard way.
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Dali so 4 letno garancijo na avtomobil in se sploh ne sekiram, če bo kaj crknilo. Po garanciji pa ga bom itak prodal. Vsi govorite o neki večji kvarljivosti dizla proti bencinarju, zato sem tudi jaz prejšnji avtomobil kupil z bencinskim motorjem, češ kao, da se ne bo toliko kvaril. To je bila napaka, sem imel počasi vedno neke probleme z samim motorjem. Sicer je bilo vse v garanciji ampak vseeno. Moram pa tudi reči, da me ni nikoli pustil na cesti. Sedaj že dve leti vozim dizla brez problema, zaenkrat.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Seveda boš pa nekoč v drugi temi jamral, kako z.ja.hani so slovenski rabljeni avtomobili, a ne? Tudi na podlagi takšnih objav se mi znova potrjuje pravilnost odločitve, da se izogibam nakupu slovenskih rabljenih vozil. Vsi bi šparali, gonili avto, vanj vlivali čim manj in čim cenejše olje, potem pa prodali za super duper denarje ker "domače je pa domače", a ne. Počasi bo bolje kupiti avto iz Romunije kot pa iz Slovenije.

Skratka, vsak dela, kar želi. jaz raje pazim na avto in se včasih vanj usedem z dobrim občutkom. Kaj mi koristi garancija, če mi pol leta star Renault crkne sredi vožnje na poletni dopust, po možnosti v soboto popoldne, nekje sredi volkoparnic hrvaške Like? Takrat si lahko garancijo vtaknem do tankega črevesa. Dopust bom imel krepko uničen.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
V redu, imaš 4 leta garancije, delaj z avtom, ko se ti zdi, pa tudi če ni po "regelcih". Vendar si si vmes sam odgovoril, ko si omenil, da si imel probleme s prejšnjim avtom, ki je bil še v garanciji. Osebno mene ne moti toliko, če kaj crkne v garanciji, boli me izguba časa. Prvo, da se zmeniš za prosti temin, potem ti ga pa še šraufajo par dni/tednov. Čas je pa denar
grin1.gif

Zato pa jaz vozim in delam z avtom lepo, ravno s tem razlogom, ker brez avta bit danes....no-go .
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Ne vem zakaj se vsi spravljate na renaulte, češ, da crkujejo. Bodimo realni in glejmo kaj stoji pokvarjeno ob avtocesti, ko se peljemo na poletni dopust. Malo "boljše" znamke in znatno dražje. Ko boš šel na dopust odpri oči in poročaj katero znamko avtomobila boš videl na avtocesti z dvignjeno haubo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Sem že videl štorijo, ko si je nekdo nekdaj kupil korejca s tremi leti garancije. In ga vozil čez drn in strn, po njivah, skratka, namesto traktorja. In seveda je prej kot slej ob takem maltretiranju beštija crknila. Seveda na servis uveljavljat garancijo. Servis seveda opazi zanemarjenost avtomobila in ekstremne pogoje katerim je bil izpostavljen. Pride agent za reklamacije od uvoznika, lepo pofotografira avto znotraj in zunaj in lepo zavrne reklamacijo, avtomobil ni bil uporabljan v skladu z navodili za uporabo in garancijskimi pogoje. Pa je bilo.
smile-1.gif


Ogo
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Edino pravilno. Nekaj je treba vedet....pa gremo spet h Kii. Ok ima 7 let garancije, samo to ne pove o kvalitteti avtomobila. Pomeni samo brezplačno šraufanje avtomobila 7 let. Seveda, če je bil uporabljen v skladu z navodili za uporabo
grin1.gif

In spet pravim, kaj ti pomaga xy let garancije, če imaš avto na servisu in si posledično brez avta in imaš dodatne sitnosti.
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Vedno se vrtimo v enem in istem začaranem krogu. Ampak vseeno, če ti teraš hladnega turbaša ti ne morejo dokazat, da se je karkoli pokvarilo zaradi tega, ker si teral hladnega. Če pa si ga vozil po brezpotjih in uničil končnike pa mislim, da je to potrošni material in na to nimaš garancije ali pač ?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Pri mehaniki je nakako tako, da vsako nenormalno delovanje pokaže sled, se opazi. Govorim o tem, da se ne pokvari kar tako...Vsako dejanje vodi k posledici.
Drugo je z elektroniko, ki lahko nagaja "kar tako", pa čeprav teoretično to ni možno.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.286
4.112
113
Kia si beleži LOG-file v računalniku, in se potem na testerju vse lepo vidi , datum ura temp motorja, motorni obrati itd...
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Ne vem zakaj pol kupit nov avto, če pa z enmu starmu (8let) Fordom dobr vem da bom nardu LJ-Brač-LJ BP...
17758-icon_confused.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Jaz pa z 8 let staro ibizo nič ne vem kaj bom naredil, ker vsak teden nekaj crkne. Da ne boš preveč prepričan, da so vsi rabljeni avtomobili pridni in da je novega brezveze kupit.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Daleč od tega, sem pa jaz dal skoraj 1000eur več za ta avto kot pa so bili podobni, zato da pač mam lahko relativno mir. Tako da v 1 letu lastništva sem imel menjan en vzvod stabilizatorja pa en redni servis. Jaz pri rabljenih ne bom kupoval najcenejše na avtonetu niti v DE...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Sam itak ne kupujem več rabljenih avtomobilov, ker sem preveč na cesti, da bi se mi ljubilo ukvarjat z morebitnimi nateguni in malomarnim servisiranjem prejšnjih lastnikov. Zame je najboljši tisti avto, ki ga sploh ne opazim, da ga imam (finančno in časovno). Ciljal sem bolj na starost avtomobila kot na rabljene na splošno. Ibizo imava že dolgo in je dokaj lepo ohranjena in redno servisirana. Ko je pa enkat začela srat pa noče nehat. Zgleda da bo crknilo čisto vse.