Citat:
Uporabnik Fetici pravi:
kao od direktorja
Citat:
Uporabnik Fetici pravi:
Ja zadnja oblika s 5 vrati
Je bil pa prej avto last Renault Slovenija - kao od direktorja
Popusta je cca 5000 € od novega!
Citat:
Uporabnik Fetici pravi:
Popusta je cca 5000 € od novega!
Še enkrat. Testnih dizlov (sploh Renojevih) se NE kupuje. Razen izjemoma (npr. se zmeniš s kolegom kaki avto ti zrihta in ga potem on vozi čez tisto obdobje (pa da, je normalen do avtov)). Te kante se namreč od 0km dalje tiščijo, po možnosti še mrzle. Jebeš garancijo, če si potem več na servisu kot na cesti, poleg tega se pa precej težav pokaže po večjem številu kilometrov, ko je garancija že papa...Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
to vse + testni za 15k?
To je prej 2 jurja popusta kot pa 5.
Citat:
Uporabnik ant pravi:
drugače pa lahko dokupiš garancijo za 4 leto oz. od 80k do 120k km pa maš vseeno nekaj časa mir
LP
Vsi motorji so utečeni in to,da ga smeš vozit do 2500 obratov je samo priporočilo. In na testu ziher ni takega, ki bi uničil mašino (skoraj). Sicer pa jaz več kot 60000 km ne vozim nobenega avta, toliko pa bo že zdržala mašina.Citat:
Uporabnik hovi pravi:
Testnega dizla po mojem ni najbolj pametno kupit.. Ker do 3000km ga ne smeš spravit na več kot 2500 obratov, ker mašina še ni utečena. Dejstvo pa je, da ga noben na testni vožnji ne bo šparal in ga bo navil na obrate, da vidi kolko potegne...Tud sam, ko sem v eni avtohiši preizkusil Megana dizla, sem ga navil v obrate, čeprav je mel samo 2000km prevoženih (mi pa niti prodajalc ni reku, da ga moram vozit pod 2500 obratov). Pač testni avti so tam zato, da se testirajo, ne pa da se šparajo.. Drugač je pa mama pred enim tednom kupila Megane Expression 1,5 dci+dodatno vgrajen ESP+črna metalik barva. Cena je bila 17000€, je pa bilo potem še 1000€ renault popusta in še 400€ popusta avtohiše. Je pa bil to čisto nov avto, po naročilu iz tovarne. Lahko ti povem, da je za vozit odličen, notranjost zelo kvalitetna za vozilo tega razreda, pač po mojem mnenju je to v tem rangu najboljši nakup. Je pa bila mama enako v dilemi med meganom, focusom, opel astro in kio pro ceed. Ampak trenutno je avto na popravilu, ker se ji je en bedak pri tri dni starem avtu zaletu v rit
Nisi napisal koliko kw ima ta 1,5 dci.Citat:
Uporabnik Fetici pravi:
Dodatno ima metalik barvo, 17 feltne, park senzorje zadaj, boljši avtoradio+Ipod priključek, spredaj na odbijaču ima neko dodatno plastiko-da izgleda kot coupe!
Citiram iz navodil za uporabo megana:Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Vsi motorji so utečeni in to,da ga smeš vozit do 2500 obratov je samo priporočilo. In na testu ziher ni takega, ki bi uničil mašino (skoraj). Sicer pa jaz več kot 60000 km ne vozim nobenega avta, toliko pa bo že zdržala mašina.
Testna vozila pa avtohiša daje na test z 0 km. In te testne vožnje so največkrat kakšnih 20 minut, tolk da se mal zapelješ, v tem času ga pač velikokdo sproba kolk potegne, pa navije na obrate in to seveda pri hladni mašini. Malokdo je tak, ki ga bo vozu lepo do 2500 obratov. Pomoje ta priporočila, ki so splošno znana in so tudi napisana v vsakih navodilih za uporabo, niso tako brezveze napisana. Pri bencinarjih je sicer drugače in pomoje ni taka stvar, če ga že od začetka teraš, ampak dizla se pa splača šparat, če nočeš met potem kakšnih problemov.Citat:
Utekanje vozila z dizelskim motorjem
Prvih 1500 km ne vozite z več kot 2500 vrt/min . Potem lahko vozite hitreje, vendar vam priporočamo, da motorja prvih 6000 kilometrov ne obremenjujete do največje zmogljivosti. Med utekanjem vozila, pa tudi kasneje, je zelo pomembno, da motorja ne ženete v visoke vrtljaje, dokler ne doseže normalne delovne temperature.
In kakšne probleme bi naj imel ?Citat:
Uporabnik hovi pravi:
Citiram iz navodil za uporabo megana:Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Vsi motorji so utečeni in to,da ga smeš vozit do 2500 obratov je samo priporočilo. In na testu ziher ni takega, ki bi uničil mašino (skoraj). Sicer pa jaz več kot 60000 km ne vozim nobenega avta, toliko pa bo že zdržala mašina.
Testna vozila pa avtohiša daje na test z 0 km. In te testne vožnje so največkrat kakšnih 20 minut, tolk da se mal zapelješ, v tem času ga pač velikokdo sproba kolk potegne, pa navije na obrate in to seveda pri hladni mašini. Malokdo je tak, ki ga bo vozu lepo do 2500 obratov. Pomoje ta priporočila, ki so splošno znana in so tudi napisana v vsakih navodilih za uporabo, niso tako brezveze napisana. Pri bencinarjih je sicer drugače in pomoje ni taka stvar, če ga že od začetka teraš, ampak dizla se pa splača šparat, če nočeš met potem kakšnih problemov.Citat:
Utekanje vozila z dizelskim motorjem
Prvih 1500 km ne vozite z več kot 2500 vrt/min . Potem lahko vozite hitreje, vendar vam priporočamo, da motorja prvih 6000 kilometrov ne obremenjujete do največje zmogljivosti. Med utekanjem vozila, pa tudi kasneje, je zelo pomembno, da motorja ne ženete v visoke vrtljaje, dokler ne doseže normalne delovne temperature.