Renault Megane III

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
Ja zadnja oblika s 5 vrati
cool-1.gif


Je bil pa prej avto last Renault Slovenija - kao od direktorja
smirk-1.gif


Popusta je cca 5000 € od novega!
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ja, direktor se zagotovo z meganom okrog vozi.
bonk.gif


Testnega ti hočejo uturit.
grin1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Fetici pravi:
Ja zadnja oblika s 5 vrati
cool-1.gif


Je bil pa prej avto last Renault Slovenija - kao od direktorja
smirk-1.gif


Popusta je cca 5000 € od novega!

Če tale testni nima ravno divje dodatne opreme, potem ni 5 jurjev cenejši od novega. Nov megane dynamique z 1.5 dci motorjem pride 16 jurjev in nekaj drobiža z revozovim popustom, brez njega pa ravno toliko, če stegneš jezik.
 

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
Dodatno ima metalik barvo, 17 feltne, park senzorje zadaj, boljši avtoradio+Ipod priključek, spredaj na odbijaču ima neko dodatno plastiko-da izgleda kot coupe!
tongue-1.gif
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
to vse + testni za 15k?

To je prej 2 jurja popusta kot pa 5.
Še enkrat. Testnih dizlov (sploh Renojevih) se NE kupuje. Razen izjemoma (npr. se zmeniš s kolegom kaki avto ti zrihta in ga potem on vozi čez tisto obdobje (pa da, je normalen do avtov)). Te kante se namreč od 0km dalje tiščijo, po možnosti še mrzle. Jebeš garancijo, če si potem več na servisu kot na cesti, poleg tega se pa precej težav pokaže po večjem številu kilometrov, ko je garancija že papa...

Aja, ta da je od direktorja je pa tudi lovska
hysterical-1.gif
 

hovi

Pripravnik
25. jul 2007
565
0
16
Testnega dizla po mojem ni najbolj pametno kupit.. Ker do 3000km ga ne smeš spravit na več kot 2500 obratov, ker mašina še ni utečena. Dejstvo pa je, da ga noben na testni vožnji ne bo šparal in ga bo navil na obrate, da vidi kolko potegne...Tud sam, ko sem v eni avtohiši preizkusil Megana dizla, sem ga navil v obrate, čeprav je mel samo 2000km prevoženih (mi pa niti prodajalc ni reku, da ga moram vozit pod 2500 obratov). Pač testni avti so tam zato, da se testirajo, ne pa da se šparajo.. Drugač je pa mama pred enim tednom kupila Megane Expression 1,5 dci+dodatno vgrajen ESP+črna metalik barva. Cena je bila 17000€, je pa bilo potem še 1000€ renault popusta in še 400€ popusta avtohiše. Je pa bil to čisto nov avto, po naročilu iz tovarne. Lahko ti povem, da je za vozit odličen, notranjost zelo kvalitetna za vozilo tega razreda, pač po mojem mnenju je to v tem rangu najboljši nakup. Je pa bila mama enako v dilemi med meganom, focusom, opel astro in kio pro ceed. Ampak trenutno je avto na popravilu, ker se ji je en bedak pri tri dni starem avtu zaletu v rit
uf-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik ant pravi:
drugače pa lahko dokupiš garancijo za 4 leto oz. od 80k do 120k km pa maš vseeno nekaj časa mir

LP

Megane ima 3 leta ali 150kkm garancije brez doplačila...
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Citat:
Uporabnik hovi pravi:
Testnega dizla po mojem ni najbolj pametno kupit.. Ker do 3000km ga ne smeš spravit na več kot 2500 obratov, ker mašina še ni utečena. Dejstvo pa je, da ga noben na testni vožnji ne bo šparal in ga bo navil na obrate, da vidi kolko potegne...Tud sam, ko sem v eni avtohiši preizkusil Megana dizla, sem ga navil v obrate, čeprav je mel samo 2000km prevoženih (mi pa niti prodajalc ni reku, da ga moram vozit pod 2500 obratov). Pač testni avti so tam zato, da se testirajo, ne pa da se šparajo.. Drugač je pa mama pred enim tednom kupila Megane Expression 1,5 dci+dodatno vgrajen ESP+črna metalik barva. Cena je bila 17000€, je pa bilo potem še 1000€ renault popusta in še 400€ popusta avtohiše. Je pa bil to čisto nov avto, po naročilu iz tovarne. Lahko ti povem, da je za vozit odličen, notranjost zelo kvalitetna za vozilo tega razreda, pač po mojem mnenju je to v tem rangu najboljši nakup. Je pa bila mama enako v dilemi med meganom, focusom, opel astro in kio pro ceed. Ampak trenutno je avto na popravilu, ker se ji je en bedak pri tri dni starem avtu zaletu v rit
uf-1.gif
Vsi motorji so utečeni in to,da ga smeš vozit do 2500 obratov je samo priporočilo. In na testu ziher ni takega, ki bi uničil mašino (skoraj). Sicer pa jaz več kot 60000 km ne vozim nobenega avta, toliko pa bo že zdržala mašina.
wink-1.gif
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Citat:
Uporabnik Fetici pravi:
Dodatno ima metalik barvo, 17 feltne, park senzorje zadaj, boljši avtoradio+Ipod priključek, spredaj na odbijaču ima neko dodatno plastiko-da izgleda kot coupe!
tongue-1.gif
Nisi napisal koliko kw ima ta 1,5 dci.
Motor z 78kw je fajn prožen z majhno porabo in tudi z majhno registracijo. Jaz osebno bi vzel takega.
wink-1.gif
 

hovi

Pripravnik
25. jul 2007
565
0
16
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Vsi motorji so utečeni in to,da ga smeš vozit do 2500 obratov je samo priporočilo. In na testu ziher ni takega, ki bi uničil mašino (skoraj). Sicer pa jaz več kot 60000 km ne vozim nobenega avta, toliko pa bo že zdržala mašina.
wink-1.gif
Citiram iz navodil za uporabo megana:
Citat:

Utekanje vozila z dizelskim motorjem

Prvih 1500 km ne vozite z več kot 2500 vrt/min . Potem lahko vozite hitreje, vendar vam priporočamo, da motorja prvih 6000 kilometrov ne obremenjujete do največje zmogljivosti. Med utekanjem vozila, pa tudi kasneje, je zelo pomembno, da motorja ne ženete v visoke vrtljaje, dokler ne doseže normalne delovne temperature.
Testna vozila pa avtohiša daje na test z 0 km. In te testne vožnje so največkrat kakšnih 20 minut, tolk da se mal zapelješ, v tem času ga pač velikokdo sproba kolk potegne, pa navije na obrate in to seveda pri hladni mašini. Malokdo je tak, ki ga bo vozu lepo do 2500 obratov. Pomoje ta priporočila, ki so splošno znana in so tudi napisana v vsakih navodilih za uporabo, niso tako brezveze napisana. Pri bencinarjih je sicer drugače in pomoje ni taka stvar, če ga že od začetka teraš, ampak dizla se pa splača šparat, če nočeš met potem kakšnih problemov.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.586
9.813
113
40
MB
ksz

testni avto ni za kupit
hysterical-1.gif


smešni ste
grin1.gif


mene bi bol skrbelo da je reno kot pa to da je testni
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Citat:
Uporabnik hovi pravi:
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Vsi motorji so utečeni in to,da ga smeš vozit do 2500 obratov je samo priporočilo. In na testu ziher ni takega, ki bi uničil mašino (skoraj). Sicer pa jaz več kot 60000 km ne vozim nobenega avta, toliko pa bo že zdržala mašina.
wink-1.gif
Citiram iz navodil za uporabo megana:
Citat:

Utekanje vozila z dizelskim motorjem

Prvih 1500 km ne vozite z več kot 2500 vrt/min . Potem lahko vozite hitreje, vendar vam priporočamo, da motorja prvih 6000 kilometrov ne obremenjujete do največje zmogljivosti. Med utekanjem vozila, pa tudi kasneje, je zelo pomembno, da motorja ne ženete v visoke vrtljaje, dokler ne doseže normalne delovne temperature.
Testna vozila pa avtohiša daje na test z 0 km. In te testne vožnje so največkrat kakšnih 20 minut, tolk da se mal zapelješ, v tem času ga pač velikokdo sproba kolk potegne, pa navije na obrate in to seveda pri hladni mašini. Malokdo je tak, ki ga bo vozu lepo do 2500 obratov. Pomoje ta priporočila, ki so splošno znana in so tudi napisana v vsakih navodilih za uporabo, niso tako brezveze napisana. Pri bencinarjih je sicer drugače in pomoje ni taka stvar, če ga že od začetka teraš, ampak dizla se pa splača šparat, če nočeš met potem kakšnih problemov.
In kakšne probleme bi naj imel ?
sprasujem se.gif
Saj pri 3000 obratih se itak vse konča in moraš prestavit.
 
Nazadnje urejeno:

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
Danes sem položil aro, pa bom videl kaj bo
smirk-1.gif


Sem imel zdej že z dvema prejšnjima velike probleme in sta bila oba nova
uf-1.gif