Renault KOLEOS 2017

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik sole pravi:
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Me zanima, kako to zgleda, ko si naložen za dopust...

1 krat na leto ...
confused-1.gif

2 kufra in to je to, ali?

Nista glih samo 2 kufra, če greš z dvema otrokoma na dopust. Pa je lahko samo za 1 teden.
 

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.446
17
38
imam sicer enega otroka, ampak nikoli nismo imeli več kot 3 kufrov.
grims-1.gif
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.712
4.198
113
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Citat:
Uporabnik sole pravi:
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Me zanima, kako to zgleda, ko si naložen za dopust...

1 krat na leto ...
confused-1.gif

2 kufra in to je to, ali?

Nista glih samo 2 kufra, če greš z dvema otrokoma na dopust. Pa je lahko samo za 1 teden.

Na dopust hodiš vsak drug teden da rabiš 2.5l motor in 200km, ali te skrbi da boš moral čez Vrhniški klanec mal bolj na gas pritisniti
in se te bo krč v nogo stisnil?
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
841
70
28
11 sekund do sto je podatek k povprečnmu slovenclu zgleda kt dirka formule ena vsaj kukr jaz to gledam pred semaforji, na pospeševalnih pasovih pa še kje. za povprečno slovensko pičko je tko čist dost 750 kubikov, če ma not svoje sončke in njihove igračke pa je treba cesto tko al tko zaprt da se jim lubekom kej ne zgodi
grims-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
cheer.gif

Se strinjam
S 75 konji v 1,4 t skatli (prazni) sem bil najvecji norec, tudi na AC lahko prakticno stalno preko omejitve. Mogoce je v vrhniski klanec padlo kak km pod omejitev, sicer pa z lahkoto drzal tempo voznega pasu, najveckrat pa tudi prehitevalnega (ce sem bil "naspidiran").
In ja s kaksnimi (sodobnimi) 750 kubiki bi se ze kar dalo v danasnjem času lepo prevazat po slo cestah. Res ne vem kje pridejo v postev take moči kot so jih imeli se pred dvajsetimi leti sleperji in tovornjaki ki so peljali nekaj deset ton.
Potem pa jambrjajo kako draga je registracija.
bonk.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Mi 235 konjev, ki jih ima merđo, omogoča rahle pritiske na gas.

130 konjev v avtu s težo 1600kg + potniki in prtljaga pa pač ne. In to, da moram potem v takem avtu na poti iz Dunaja v Lj 2X na mesec v vse klance v podn tiščat tut ne.

To sem delal pri yugotu. In saxoju 1.1
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
A dej nehi.... Časi pospeševanja pri vozilu so pa pravljični. In tiščat 1.6 dizla v obrate pri takem avto je kretenizem.

Tudi s katrco si lahko preko omejitev
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Mi 235 konjev, ki jih ima merđo, omogoča rahle pritiske na gas.

130 konjev v avtu s težo 1600kg + potniki in prtljaga pa pač ne. In to, da moram potem v takem avtu na poti iz Dunaja v Lj 2X na mesec v vse klance v podn tiščat tut ne.

To sem delal pri yugotu. In saxoju 1.1

Sam vozim podobno vozilo s 1750kg in 140KM pa nimam razloga/potrebe, da bi tiščal gas v poden?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.153
1.759
113
Citat:
Uporabnik Nenasiten pravi:
11 sekund do sto je podatek k povprečnmu slovenclu zgleda kt dirka formule ena vsaj kukr jaz to gledam pred semaforji,

Za naša speljevanja več od dveh oslov nima noben v avtu...

Da se pride do omejitve hitrosti je naslednji semafor že rdeč kljub zelenemu valu
evil.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
važni so tako in tako samo Nm
467716-post_slo.gif

Vec dela z menjalnikom pri malo navora.
Nekateri avti imajo enake vrednosti moci in navora, nekateri imajo navora 3x vec kot konjev.

Potem pa beremo tezave z dpf, pa vztrajnikom.... Vozijo pa kot bi imeli rdece polje pri 1500 obratih
bonk.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.153
1.759
113
Dans sem peljal za obstoječim modelom...đizs krajs...kot bi ga zadaj v avspuh pihnil in bi povsod malo nabreknil.

Nov model je svetlobla leta stan po izgledu.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.186
5.732
113
delal ga bojo pa spet isti korejci

no saj to ni narobe, tokrat so jim vsaj francozi reč narisali
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.153
1.759
113
Kje se dela itak nima veze...a je za prešo kitajc, bosanc ali nemc je vseeno..preša bo ruknila s 100 tonami in tisti kos plehka oblikovala po želji 'proizvajalca'. Identično je z montažo...nima veze kdo skupaj šravfa. Delal bo kot mu je naročeno in kot je naučen. In na slednjem mora biti največ povdarka.

Definitivno jih ne bi delali tam kjer jih bojo, če ne bi bili dobri v tem (se pri francozu ni za bat tega). Z našim revozom je enako..dela za tujce (mi balkanci) a delajo tako na nivoju da gre iz revoza glavnina v Francijo.

Vaja dela mojstra. Mojster pa...(definiivno ne vaje
wink-1.gif
).