Na volan. Ker pa moraš pritisnit vsakič, ko pohodiš zavoro - če nimaš aktivnega tempomata.
ta avto kar kliče po 160 konskem 1.3tce
žal bo razen predivjega RS verjetno spet vsega konec pri 90 konjih
Vi si raje lektorja nazaj nabavite, da vam postavi slovnico nazaj kot je nekoč že bila. Jebejo vas popolnoma osnovne zadeve kot je vrsti red besed, rodilnik,...ne samo v tekstu ampak tudi pri naslovih in poudarjenih tekstih. To je osnovna in minimalna higiena, tudi če je revija namenjena takim, ki samo pogledajo fotke in podatke iz tabel. Ne vem, mogoče pa samo jaz delam napačne zaključke in je ravno v tisti reviji enkrat letno, ki jo dobim v roke vse narobe. Tudi razumem, da se človek zmoti, tudi lektor se zmoti, ampak falirana slovnica je v AM rdeča nit, ne sem in tja kakšna napaka.
Jaz pa več uporabljam omejevalnik. V naslejih stalno. Ker ni treba po vsakem bremzanju nazaj prižigat.Tisti knof ima 3 funkcije in ga vklopiš enkrat v lajfu. 1. tempomat in omejevalec vgasnjen, ne dela nič na volanu. 2. način tempomata (zelena lučka v armaturki) 3. omejevalec hitrosti (oranžna lučka). Kot je nekdo rekel, ko avto prevzameš v salonu vklopiš na tempomat in voziš. ostalo reguliraš na gumbih na volanu in tistega gumba ne rabiš nič več premikat.
Si poskusil pritisniti gas do konca. V skoraj vseh avtomobilih, ki imajo omejevalnik, se v tem primeru omejevalnik izklopi.Uf, jest se pa nikakor ne morem navadit na omejevalec, sem nekajkrat probal, pa ne gre. Pa še enkrat me je v tako neprijetno situacijo spravil. Dohitim biciklista, pajkičarja, vozi kaki 30-35, se ga spravim prehitevat, pa pride avto nasproti, pritisnem gas, pri 55 se je vse skup vstavlo, ker je bil toliko omejevalec naštiman. vse je šlo OK, ni bili panike, da bi se v nasproti vozeč avto zaletel ali da bi zaradi tega pajkičarja bočno posnel, ampak občutek je bil neprijeten. Malo na knap vse skup, če bi normalno recimo na 65 ali 70 potegnil bi blo lepše, pa potem spet spustil na omejitev. Tak da nekako mi ne gre z tem omejevalcem. Bi blo pa v redu, če bil imel namesto omejevalca, ki ti "gas vzame" kako zvočno opozorilo. Da bi ti pri določeni hitrosti zapiskalo in bi sam gas popustil. Nekaj takega ima megane na tempomatu, ko pritisneš gas in greš nad nastavljeno hitrost ti začne piskat.
Kar lepo gas do podna zabi boš čutil tak mali odpor pa še dalje zahodi po moško in se omejevalnik izklopi.Če se ne motim se ne zgodi nič, samo trokira, kot blokada obratov. Bom pa še probal.
Če bi pohodil gas do konca, bi te omejevalnik spustil čez določeno hitrost. Varnostna funkcija, ima jo vsak avto z omejevalcem.Uf, jest se pa nikakor ne morem navadit na omejevalec, sem nekajkrat probal, pa ne gre. Pa še enkrat me je v tako neprijetno situacijo spravil. Dohitim biciklista, pajkičarja, vozi kaki 30-35, se ga spravim prehitevat, pa pride avto nasproti, pritisnem gas, pri 55 se je vse skup vstavlo, ker je bil toliko omejevalec naštiman. vse je šlo OK, ni bili panike, da bi se v nasproti vozeč avto zaletel ali da bi zaradi tega pajkičarja bočno posnel, ampak občutek je bil neprijeten. Malo na knap vse skup, če bi normalno recimo na 65 ali 70 potegnil bi blo lepše, pa potem spet spustil na omejitev. Tak da nekako mi ne gre z tem omejevalcem. Bi blo pa v redu, če bil imel namesto omejevalca, ki ti "gas vzame" kako zvočno opozorilo. Da bi ti pri določeni hitrosti zapiskalo in bi sam gas popustil. Nekaj takega ima megane na tempomatu, ko pritisneš gas in greš nad nastavljeno hitrost ti začne piskat.
Ko smo že ravno pri funkciji ˝gas do konca˝. Ali ve kdo, če je močno in kako, v Cliu IV izklopiti ESP? Gumba za izklop nima, prodajalec pa mi je zatrdil, da se ESP izklopi, če pohodiš gas do konca, kar pa preizkušeno v praksi ne drži.Če bi pohodil gas do konca, bi te omejevalnik spustil čez določeno hitrost. Varnostna funkcija, ima jo vsak avto z omejevalcem.
Piskanja ne maram od nobenega varnostnega sistema. Tiho naj bo in naj dela.