Realnejša vrednost zvezdic crash-testov

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.638
3.091
113
v lokalni ostariji
se strinjam....

za 1 km/h prehitro vožnjo sekat roke..
za 5km/h pa obešanje

0.0 toleranca alkohola. pikica alkohola v krvi - obešanje
gsm - obešanje
vse manjše kazni (take "neppomemnbe") sekanje roke
vse ostalo obešanje

pa zakon bi bil lahko enostaven: prepovedano vse razen tega kar je dovoljeno...
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pri vsem skupaj je pa IIHS nekaj pozabil: ko enkrat govorimo o tako majhnem prekrivanju, se kinematika vozil precej spremni pri trku v fiksno oviro in pri trku dveh vozil. Vozila ponavadi zdrsnejo eno ob drugem. Ta trk, ki ga imajo oni, ne predstavlja trka dveh vozil z 25% overlapom, ampak trk v trdo oviro (drevo, vogal zidu ipd) z 25% overlapom ...
Poleg tega sama zgradba ne-nosilnih delov vozila (obese ipd) tudi preveč vpliva na rezultat. Oboje skupaj pomeni, da rezultati niso primerljivi. Pri volvu in še enm avtu se kolo odtrga, avto zdrsne mimo ovire. Pri lexusu, ki ima drugačne obese, se to ne zgodi, ampak test porine kolo v kabino.

SKratka: iniciativa je dobro, vedno je fajn vedet, kako se avto obnaša pri različnih trkih, ampak rezultati niso primerljiovi med avti ...
Poleg tega je pa zadaj IIHS, firma, ki jo plačujejo zavarovalnice in dela samo in izključno po nalogu in v dobro zavarovalnic. Oni so recimo tisti, ki so z raziskavami dokazovali, da bo povečanje AC omejitve iz 55 mph pomenilo na tisoče dodatnih žrtev. Ko se to ni zgodilo, so našli pač neko drugo zgodbo, zdaj pa pač tole ...

Verjetno se podobno obnaša tudi pri tovornjaku - sicer se pa strinjam

@all: z uvedbo testiranj so vozila postala varnejša hitreje, kot bi bila brez teh objav. Jasno je, da so vozila prilagojena NCAP testom, vendar se s to prilagoditvijo veča tudi splošna varnost. Nikoli, oprav nikoli, pa osebni avtomobili ne bodo 100% varni. Ko bodo izboljšali 25% prekrivanje, odo pač našli drugo šibko točko

In kot je enkrat rekel Seinfeld (ali pa Jim Carry) - če hočite preprečiti nesreče, potem v volan namestite rezila, usmerjena v glavo, ne pa zračnih blazin.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
se strinjam....

za 1 km/h prehitro vožnjo sekat roke..
za 5km/h pa obešanje

0.0 toleranca alkohola. pikica alkohola v krvi - obešanje
gsm - obešanje
vse manjše kazni (take "neppomemnbe") sekanje roke
vse ostalo obešanje

pa zakon bi bil lahko enostaven: prepovedano vse razen tega kar je dovoljeno...

No, to je beseda! Le pozabil si še dodati, da če bi se pri prometni nesreči ubil, se kazen prenese na prvega najbližjega člana družine (ponavadi žena !)
srce-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
987
113
Ne, prometne nesreče bi se znižale na 0, ker bi vsi vrnili izpit
priden.gif
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.638
3.091
113
v lokalni ostariji
kaj sploh še čaka vlada.... takoj zadevo uzakoniti.

no seveda po principu živalske farme ti zakoni ne veljajo za predstavnike ljudstva in kapitala...
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Boš spet spremenil test, pa bodo ta isti sedaj super duper avti pogrnili po vsej črti, drugi pa spet bili boljši. Brez veze.

Zadeva je jasna:
- Avti niso narejeni za zaletavanje
- Hitrost ubija

Kar je dokazano ni brezveze. Del tvojega pisanja je brezveze.
 
22. jul 2007
1.401
59
48
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Pred leti vem daje imel Volvo ekipo, ki je tekala okrog proučevati različne nesreče.........
Da pred leti in to samo nesreče v katerih so bila udeležena njihova(Volvo) vozila.....
 

Ausc

Pripravnik
10. sep 2011
584
1
16
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Zadeva je jasna:
.....
- Hitrost ubija

Em, ne.

“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.” J. Clarkson
tongue-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Verjetno se podobno obnaša tudi pri tovornjaku - sicer se pa strinjam

Pri tovornjakih je tak test sploh nepomemben - tam je problem kompatibilnost, ker so odbijači tovornjakov enostavno previsoko in prešibki.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
A nimajo Renault tovornjaki dodatni železni odbijač v višini avtomobila? In to že kar nekaj let. Oz. je bilo takrat na veliko oglaševano.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sad pravi:
A nimajo Renault tovornjaki dodatni železni odbijač v višini avtomobila? In to že kar nekaj let. Oz. je bilo takrat na veliko oglaševano.

Ne vem, moæžno da kakšen ima, pa še to je vprašljivo, če je res dovolj nizko.
Večina pa nima, samo poglej, kaj se po cestah vozi. Tiud čisto novi, pa vse privisoko, še posebej pa je problem zadaj (tudi pri prikolicah)