Če crash test samo nekoliko "prilagodimo"... Saj ne, da tega ne bi že prej vedeli, zanimivo pa je, da so se to Američani spravili delat.
SIOL članek
SIOL članek
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Kar jaz trobim že 10 let pa me ljudje čudno gledajo.
Velika razlika je ali avto prilagodiš EURONCAP testu ( žal v zadnjem času preveč skomercializiran ) ali narediš avto na splošno čim bolj varen glede na čim več vrst nesreč in naletov.
Za drugo točko sta žal samo dva in samo dva proizvajalca to tudi poudarjata že leta . Volvo že tradicionalno, npr. velikokrat so v preteklosti na kraj nesreče prišli prej Volvovi strokovnjaki kot pa reševalci. In pa Honda, ki ima največji crash test center na svetu ( Tochiga ) za različne vrste naletov pod različnimi koti in z različnimi masami ( npr. civic v težak avto ).
Ali pa Volvo daje že ogromno časa poseben povdarek na sedeže in naslonjala ( za nalete od zadaj ) ali pa Honda , ki prav tako že dolga časa daje poudarek na pešce. Vendar šele v zadnjem času to testi upoštevajo.
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
alkohol ubija!!!!! si pozabil!!!!
edino kar pomaga so višje kazni!