Realnejša vrednost zvezdic crash-testov

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.286
196
63
Če crash test samo nekoliko "prilagodimo"... Saj ne, da tega ne bi že prej vedeli, zanimivo pa je, da so se to Američani spravili delat.


SIOL članek
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.286
196
63
Saj točno to so naredili. Ker se testira pri 40% prekrivanju, so avtomobili narejeni tako, da to dobro prenesejo. Ko se prekrivanje zmanjša na 25% kot v opisanem primeru (+ ovira, ki se ne deformira, npr. drevo), je pa "štala".
evil.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.545
5.094
113
Zakaj pa so voznikov vzglavnik ven pobrali (video na Siol strani)? Samo zaradi snemanja?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.545
5.094
113
Za 21 stoletje bi rekel, da je "realnejša" vrednost crash testov, če bi začeli testirati, če se avto zna sam izogniti oviri, če ima naključno situacijo, kjer pa je teoretično možno najti prostor, da oviro obvozi. Mislim, da je prišel čas, da se dela na aktivni varnosti.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Kar jaz trobim že 10 let pa me ljudje čudno gledajo.
Velika razlika je ali avto prilagodiš EURONCAP testu ( žal v zadnjem času preveč skomercializiran ) ali narediš avto na splošno čim bolj varen glede na čim več vrst nesreč in naletov.

Za drugo točko sta žal samo dva in samo dva proizvajalca to tudi poudarjata že leta . Volvo že tradicionalno, npr. velikokrat so v preteklosti na kraj nesreče prišli prej Volvovi strokovnjaki kot pa reševalci. In pa Honda, ki ima največji crash test center na svetu ( Tochiga ) za različne vrste naletov pod različnimi koti in z različnimi masami ( npr. civic v težak avto ).
Ali pa Volvo daje že ogromno časa poseben povdarek na sedeže in naslonjala ( za nalete od zadaj ) ali pa Honda , ki prav tako že dolga časa daje poudarek na pešce. Vendar šele v zadnjem času to testi upoštevajo.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Kar jaz trobim že 10 let pa me ljudje čudno gledajo.
Velika razlika je ali avto prilagodiš EURONCAP testu ( žal v zadnjem času preveč skomercializiran ) ali narediš avto na splošno čim bolj varen glede na čim več vrst nesreč in naletov.

Za drugo točko sta žal samo dva in samo dva proizvajalca to tudi poudarjata že leta . Volvo že tradicionalno, npr. velikokrat so v preteklosti na kraj nesreče prišli prej Volvovi strokovnjaki kot pa reševalci. In pa Honda, ki ima največji crash test center na svetu ( Tochiga ) za različne vrste naletov pod različnimi koti in z različnimi masami ( npr. civic v težak avto ).
Ali pa Volvo daje že ogromno časa poseben povdarek na sedeže in naslonjala ( za nalete od zadaj ) ali pa Honda , ki prav tako že dolga časa daje poudarek na pešce. Vendar šele v zadnjem času to testi upoštevajo.

Daj kakšne prbijaš
bonk.gif


Ne glede na to kako so avtomobili prirejeni za teste so avtomobili dejansko vedno bolj varni in vedno težje se z avtom poškoduješ kaj šele ubiješ. Če si v avtu pripet z varnostnim pasom se težko ubiješ razen kakšno čelno trčenje pri visoki hitrosti kjer umreš zaradi notranjih poškodb. Danes imaš prometne na avtocestah kjer se avtomobili prevračajo, zaletavajo v ograje, ljudje so pa praktično nepoškodovani.

Če pogledam zadnjih 10 smrtnih žrtev na cesti, so bili vsi neprivezani in so jih zmečkali avti ali so padli ven. Motoristi so pa itak razred zase.

Da bi pa pričakoval, da bodo naredili avto kjer se boš z 200kmh zaletil v zid in preživel pa mislim da se bo prej zemlja razpadla
grin1.gif


PS: enostavno nekaterim ni pomoči, karkoli, kdorkoli nekdo naredi vedno nekje vidite neke teorije zarote
bonk.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Verjemi ali ne, pri Volvu se je v preteklosti to že zgodilo glede reševalcev. Seveda pa to ni niti slučajno pravilo.

Dejstvo je, da so avtomobili vedno bolj varni. Vendar ta test opozarja na drugo dejstvo, namreč, nekateri avto so varni za večje stevilo nesreč, nekateri so pa bolj kot ne prilagojeni skomercializiranim testom. kot je npr,. EURONCAP. Zato ker ljudje na podlagi tega testa rečejo ta avto pa je 4 % bolj varen, čeprav lahko drugačen test pokaže popolnoma drugače.
Npr. pred leti se je to zgodilo Golfu, ko je v malo drugačnem testu popustil sprednji nosilec. Pri EURONCAPU tega ni bilo zaznati.

To je povsem jasno in so dejstva. Tvoje trače pa lahko pišeš kakor želiš zaradi mene.
evil.gif
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Daj vrži še 2 tonsko utež na streho pa povej kako se streha vdre in da pri encap prirejajo teste...... đizs

Kar se volva tiče je pa tako da so se verjetno ravno peljali mimo prometne, ali pa je bilo to pred 30 leti.

Sem pa že videl veliko prometnih tako da nič ne tračam.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Vsak testni protokol je pač kompromis. Enako EuroNCAP. Ampak glede na to, kaj vse se pri EuroNCAP testira, gre za odličen kompromis, saj se testira cel kup reči, od frontalnega kreša, do bočnega, udarca od zadaj, kako so dobri sedeži pri zaščiti hrbtenice, do samih otroških sedežev, oz zaščite otrok pri trku.

Da bomo videli še test z dvotonsko utežjo in udar izstrelka iz 210 mm havbice, pa dvomim.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Pri vsem skupaj je pa IIHS nekaj pozabil: ko enkrat govorimo o tako majhnem prekrivanju, se kinematika vozil precej spremni pri trku v fiksno oviro in pri trku dveh vozil. Vozila ponavadi zdrsnejo eno ob drugem. Ta trk, ki ga imajo oni, ne predstavlja trka dveh vozil z 25% overlapom, ampak trk v trdo oviro (drevo, vogal zidu ipd) z 25% overlapom ...
Poleg tega sama zgradba ne-nosilnih delov vozila (obese ipd) tudi preveč vpliva na rezultat. Oboje skupaj pomeni, da rezultati niso primerljivi. Pri volvu in še enm avtu se kolo odtrga, avto zdrsne mimo ovire. Pri lexusu, ki ima drugačne obese, se to ne zgodi, ampak test porine kolo v kabino.

SKratka: iniciativa je dobro, vedno je fajn vedet, kako se avto obnaša pri različnih trkih, ampak rezultati niso primerljiovi med avti ...
Poleg tega je pa zadaj IIHS, firma, ki jo plačujejo zavarovalnice in dela samo in izključno po nalogu in v dobro zavarovalnic. Oni so recimo tisti, ki so z raziskavami dokazovali, da bo povečanje AC omejitve iz 55 mph pomenilo na tisoče dodatnih žrtev. Ko se to ni zgodilo, so našli pač neko drugo zgodbo, zdaj pa pač tole ...
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Pač pri takem trku se pokaže, da določeni avti odpovejo, ko drugi ne. Tu se kaže razlika pri različnih vrstah trka ter da en test ne pokaže vsega. Lahko se mimogrede zaletiš v kakšen vogal ali drevo ali če posmuliš kamion je praktično precej podobno. In test je pokazal, da med na papirju podobnimi avti lahko obstaja velika razlika, če se dovolj odmaknemo od osnovnega testa EURONCAP:
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Pred leti vem daje imel Volvo ekipo, ki je tekala okrog proučevati različne nesreče.

EURONCAP ne prireja teste ( no kakšna izjema iz zgodovine tudi obstaja ) ampak avtomobili so prilagojeni natančno EURONCAP protokolu. So pa tudi proizvajalci, ki upoštevajo še kaj drugega in ne samo EURONCAP, torej imajo izdelana še precej obsežna dodatna merila. Tega pa sam EURONCAP ne more pokazati, ampak dovolj drugačen test.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Boš spet spremenil test, pa bodo ta isti sedaj super duper avti pogrnili po vsej črti, drugi pa spet bili boljši. Brez veze.

Zadeva je jasna:
- Avti niso narejeni za zaletavanje
- Hitrost ubija