Do sedaj smo bili z Baby Centrom kar zadovoljni, razen tega, da imajo visoke marže, ampak glede na izkušnje sem se odločila, da bom v bodoče raje nakupovala v drugih otroških trgovinah.
Za kaj je šlo: za svojega 3-letnika sem potrebovala nove superge in smo se odpravili na Rudnik. Do sedaj smo imeli vedno znamko Nike, sedaj pa je mali v trgovini opazil tiste superge s Carsi, ki imajo še lučko, ki utripa, ko hodiš. Jasno je hotel imeti te. Jaz sem bila seveda skeptična, ker prisegam na firmo, ki je že preiskušena, ampak da naredim otroku veselje, sem šla vprašat prodajalko, kako je kaj s kvaliteto teh čevljev. Zagotovila mi je, da so po kvaliteti primerljivi z Adidas in Nike in da niti slučajno ne razpadejo, potem ko jih imaš nekajkrat obute (nekako dobesedno tako se je izrazila). Po ceni so bili primerjivi z Adidas in Nike, tako sem jih potem kupila.
Dobesedno po enem tednu pa so začele "cveteti" pri prstih na nogah in spredaj na podplatu. Seveda ne pričakujem od čevljev, da bodo pri uporabi kot novi in da ne bodo imeli sledi obrabe, saj jih ne nosimo samo doma namesto copat, ampak da se to zgodi že po enem tednu??? Njihov izgled je bil po enem tednu slabši kot pa od Nike superg po celi sezoni!!! Jasno sem jih nesla takoj nazaj. In tu je že prva pripomba; vse prodajalke, s katerimi sem imela stik v času postopka reklamacije, ki so sicer drugače zelo prijazne, so bile precej neprijazne, takoj ko so izvedele, da gre za pritožbo, kot da bi bila od tega odvisna njihova plača! Moram pa poudariti, da sem se sama že prej psihično pripravila in da sem bila vedno zelo prijazna in korektna ne glede na situacijo.
V glavnem, nesem jih nazaj in razložim zadevo. Prodajalka je napisala reklamacijski obrazec in po enem tednu so me že klicali, da je reklamacija odobrena. Ko sem prišla v trgovino, so mi povedali, da so se čevlji uničili zaradi poganjalca in da mi naj tokrat še bo, za naslednjič pa reklamacije ne bodo odobrili. Kot prvo mi ni bilo všeč to, da so mi težili zaradi poganjalca, saj je bilo tisti čas še mrzlo in je bil sin samo 1krat mogoče na poganjalcu, poleg tega to ni izgovor, da ti čevlji začnejo razpadati že po enem tednu! Kot drugo pa se nisem strinjala, da vzamem nazaj enake čevlje, če so namreč prvi tako slabi, potem bo enako tudi z drugimi enakimi. Vendar mi je prodajalka rekla, da ni mogoče, da dobim druge čevlje ali dobropis. Kaj sem hotela, vzela čevlje in odšla. Sinu se jih nisem upala dati, ker sem bila prepričana, da bodo takoj spet začele razpadati, itak pa sem mu vmes že kupila nove, saj ni mogel biti bos (ki seveda kljub poganjalcu po 2 m še niso razpadli!).
Na srečo obstaja Zveza potrošnikov, kjer so mi pojasnili, da po Zakonu o varstvu potrošnikov - 37. c člen - kupec sam izbere, ali želi v primeru odobrene reklamacije: 1) kupnino nazaj, 2) dobropis, 3) zamenjavo izdelka, 4) znižanje kupnine. In da je ta zakon kroven ter da so vsi ostali zakoni (ki si jih recimo "izmislijo" proizvajalci) pod tem zakonom. Tako sem nesla nove čevlje nazaj, kjer mi je prodajalka spet solila pamet, da to ni mogoče, in da se ZPS kar neki gre ... Na koncu sem zahtevala poslovodjo, morala seveda spet najprej domov in naslednji dan nazaj, ker je takrat ni bilo ... v glavnem ogromno enih poti za brez veze.
Poslovodja mi je razložila, da to ni mogoče, da se ZPS spet neki gre ... bla bla bla ... V glavnem ko sem že nevemkolikokrat zatežila, da čevljev nočem, ker so zanič, mi je dala opcijo dobropis ali boni, na kar sem pristala, ker se mi ni več dalo kregati. Naj povem, da dobropis velja samo 14 dni, boni pa dva meseca, tako da sem vzela seveda bone in močno upam, da bo katera od kolegic kaj kupovala v BC, da bomo bone lahko unovčili. Ko sem prišla domov, sem bila jezna sama nase, da sem popustila, saj sama trenutno nič ne rabim iz otroških trgovin in zakaj bi nekaj kupila, kar ne rabim, samo zato, da porabim bone?! Prav tako pa sem se odločila, da če že, bom raje kupovala drugje.
Ne moreš verjeti, kako nas trgovci nategujejo, čist vsak bi ti rad vse prodal, zraven pa niso pripravljeni prevzeti odgovornosti, če prodajo slab izdelek. No, sicer sem pa sama kriva, ker sem tako naivna in nisem šla do konca, samo res ni to moj življenski cilj, da zgubljam čas in energijo zaradi enih superg, čeprav niso bile poceni!
Za kaj je šlo: za svojega 3-letnika sem potrebovala nove superge in smo se odpravili na Rudnik. Do sedaj smo imeli vedno znamko Nike, sedaj pa je mali v trgovini opazil tiste superge s Carsi, ki imajo še lučko, ki utripa, ko hodiš. Jasno je hotel imeti te. Jaz sem bila seveda skeptična, ker prisegam na firmo, ki je že preiskušena, ampak da naredim otroku veselje, sem šla vprašat prodajalko, kako je kaj s kvaliteto teh čevljev. Zagotovila mi je, da so po kvaliteti primerljivi z Adidas in Nike in da niti slučajno ne razpadejo, potem ko jih imaš nekajkrat obute (nekako dobesedno tako se je izrazila). Po ceni so bili primerjivi z Adidas in Nike, tako sem jih potem kupila.
Dobesedno po enem tednu pa so začele "cveteti" pri prstih na nogah in spredaj na podplatu. Seveda ne pričakujem od čevljev, da bodo pri uporabi kot novi in da ne bodo imeli sledi obrabe, saj jih ne nosimo samo doma namesto copat, ampak da se to zgodi že po enem tednu??? Njihov izgled je bil po enem tednu slabši kot pa od Nike superg po celi sezoni!!! Jasno sem jih nesla takoj nazaj. In tu je že prva pripomba; vse prodajalke, s katerimi sem imela stik v času postopka reklamacije, ki so sicer drugače zelo prijazne, so bile precej neprijazne, takoj ko so izvedele, da gre za pritožbo, kot da bi bila od tega odvisna njihova plača! Moram pa poudariti, da sem se sama že prej psihično pripravila in da sem bila vedno zelo prijazna in korektna ne glede na situacijo.
V glavnem, nesem jih nazaj in razložim zadevo. Prodajalka je napisala reklamacijski obrazec in po enem tednu so me že klicali, da je reklamacija odobrena. Ko sem prišla v trgovino, so mi povedali, da so se čevlji uničili zaradi poganjalca in da mi naj tokrat še bo, za naslednjič pa reklamacije ne bodo odobrili. Kot prvo mi ni bilo všeč to, da so mi težili zaradi poganjalca, saj je bilo tisti čas še mrzlo in je bil sin samo 1krat mogoče na poganjalcu, poleg tega to ni izgovor, da ti čevlji začnejo razpadati že po enem tednu! Kot drugo pa se nisem strinjala, da vzamem nazaj enake čevlje, če so namreč prvi tako slabi, potem bo enako tudi z drugimi enakimi. Vendar mi je prodajalka rekla, da ni mogoče, da dobim druge čevlje ali dobropis. Kaj sem hotela, vzela čevlje in odšla. Sinu se jih nisem upala dati, ker sem bila prepričana, da bodo takoj spet začele razpadati, itak pa sem mu vmes že kupila nove, saj ni mogel biti bos (ki seveda kljub poganjalcu po 2 m še niso razpadli!).
Na srečo obstaja Zveza potrošnikov, kjer so mi pojasnili, da po Zakonu o varstvu potrošnikov - 37. c člen - kupec sam izbere, ali želi v primeru odobrene reklamacije: 1) kupnino nazaj, 2) dobropis, 3) zamenjavo izdelka, 4) znižanje kupnine. In da je ta zakon kroven ter da so vsi ostali zakoni (ki si jih recimo "izmislijo" proizvajalci) pod tem zakonom. Tako sem nesla nove čevlje nazaj, kjer mi je prodajalka spet solila pamet, da to ni mogoče, in da se ZPS kar neki gre ... Na koncu sem zahtevala poslovodjo, morala seveda spet najprej domov in naslednji dan nazaj, ker je takrat ni bilo ... v glavnem ogromno enih poti za brez veze.
Poslovodja mi je razložila, da to ni mogoče, da se ZPS spet neki gre ... bla bla bla ... V glavnem ko sem že nevemkolikokrat zatežila, da čevljev nočem, ker so zanič, mi je dala opcijo dobropis ali boni, na kar sem pristala, ker se mi ni več dalo kregati. Naj povem, da dobropis velja samo 14 dni, boni pa dva meseca, tako da sem vzela seveda bone in močno upam, da bo katera od kolegic kaj kupovala v BC, da bomo bone lahko unovčili. Ko sem prišla domov, sem bila jezna sama nase, da sem popustila, saj sama trenutno nič ne rabim iz otroških trgovin in zakaj bi nekaj kupila, kar ne rabim, samo zato, da porabim bone?! Prav tako pa sem se odločila, da če že, bom raje kupovala drugje.
Ne moreš verjeti, kako nas trgovci nategujejo, čist vsak bi ti rad vse prodal, zraven pa niso pripravljeni prevzeti odgovornosti, če prodajo slab izdelek. No, sicer sem pa sama kriva, ker sem tako naivna in nisem šla do konca, samo res ni to moj življenski cilj, da zgubljam čas in energijo zaradi enih superg, čeprav niso bile poceni!