Za danes ostaja podaljšavalec dosega v obliki ICE, ker zadeva mora biti taka da jo tankaš kjer te prime. Meni osebno bi bil zanimiv podaljševalec dosega na LPG, ne kot bi-fuel na bencina ali LPG, ampak dedicated zadeva na LPG. Motor je lahko veliko bolj preprost, samo malo povečaš kompresijo in imaš boljši izkoristek, izpušni sistem bi bil tudi veliko bolj preprost (katalizator). Najpomembnejše je pa da bi tak motor zavzel malo prostora, in nič nebi kompliciral z raznimi prenosi ampak samo generator. Ampak seveda glavni problem je da LPG črpalk ni toliko kot navadnih.
Ampak eno dejstvo drži kot pribito, ta dodaten ICE bo moral doživeti občuten downsizing pa ne samo na delovni prostornini, ampak celoten sklop, ki sodi zraven, sama baterija pa se bo moralo občutno povečati.
V prihodnosti obstaja možnost ločene baterije, kjer bi ji lahko zamenjal samo elektrolit (ali tekočino ali aluminjaste palice). Problem infrastruktura.
Potem je možnost brezžičnega polnjena med vožnjo, ampak spet infrastruktura.
Vodik je pa tak mimosun, da večji ne more biti. Infrastrukture ni, pridelava je draga in potratna, vozilo ni in nikoli ne bo cenejše od baterijskega.
Torej če bi bila želja ali če bi bili prisiljeni je rešitev malo morje, danes nam je pa z nafto bolj lagodno in ceneje, kljub temu da jo država obdavči z več kot 100%.