Razglabljanja

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.072
4.075
113
Aha, potem bo verjetno v Trstu, ker tam nekje je vidna ena pikca na zemljevidu za Winter 2014-2015, naslednja pa domnevam, bo v Benetkah.

Bo pa zanimivo na lokaciji v Ljubljani, ker bo tam, verjetno, kar nekaj tranzitnih Modelov S. Bo kje na Rudniku ali pri BTC-ju?
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.884
73
63
Mene bolj zanima, kdaj bo kakšna CCS postaja v Sloveniji? Stanje v Evropi dne 19.7.2014 je 116 delujočih in 89 v gradnji.

http://ccs-map.eu/
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.072
4.075
113
Vidim, da je ena Combo postaja v Celovcu (Chademo + CCS + 44kW AC) in tudi blizu je od tam, kjer se ponavadi zadržujemo. Si jo bom morali iti ogledat
smile-1.gif
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.884
73
63
Citat:
Uporabnik N75 pravi:

Imaš vsaj 4 načine za hitro polnjenje, ni samo CCS

1. Chademo (DC)
2. Tip2 43.5kW (AC)
3. CCS (DC)
4. Tesla SuperCharger (DC)
Saj ravno v tem je problem, ki bo podaljšal in podražil enotni evropski sistem polnenja EV. Samo CCS s konektorrjem Type2 je evropski standard, ki omogoča AC 43kW in DC do 170kW polnenje. Chademo je v primerjavi s CCS precej omejen tako po moči , kot po nepraktičnosti. Nissan hiti z izgradnjo Chademo postaj (dokler še lahko) po Evropi, namesto, da bi v vozila za evropski trg vgrajeval Combo konektor. Kaj se bo zgodilo potem, ko gradnja Chademo postaj po Evropi nebo več dovoljena. Avto ne kupuješ za eno leto, ampak za deset, in iz tega razloga se mi zdi veliko bolj pametno, da kupiš takega, ki omogoča CCS polnenje.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.072
4.075
113
Sej isto je v USA, pa sploh ne vem, če je kakšna CCS postaja že postavljena, pa se noben ne sekira.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.884
73
63
Ja izbrali so pač drugačno bolj naravno pot, kot naprimer Tesla. Za njih je važno, da jim posel cvete. Sčasoma bodo izboljšali tehnologijo, pričeli s proizvodnjo tudi kakšnih večjih EV, in jih ponudili ostalemu svetu.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Tehnologijo so že izboljšali,mislim da znajo delati tudi že prave,dobre hibride in EV,recimo BYD Qin je,vsaj po specifikacijah,odličen! Koliko v resnici zaostaja za npr.Voltom,me pa vseeno zanima (a kdo ve,če je kje kakšen test tega avtomobila?)
Čeprav so tile njihovi avtomobilčki smešni,pa ni za zanemarit,da so vsi njihovi trenutni lastniki (ki jih je zgleda ogromno) potencialni kupci za prava plug-in vozila,kar je odlično za razvoj trga!
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Primerjam lahko karkoli,tudi električni bicikel z električnim avtobusom...ali pa Dacia Sandero z Bugatti Veyronom
wink-1.gif

(ampak Qin-a pa res nisem nikjer primerjal s temi gajbicami na 4 kolesih...)
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.150
2.332
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kakor pa jaz vem, da HE delajo tudi ponoči in ni tako, da bi NEK poganjal industrijo, vse, kar pa zvečer prižgeš, pa pride iz premoga.

Kakor jaz vem, TE pokriva dnevne špice in teh ponoči ni, tako da je velika večina ponoči pridobljene energije iz HE in NEK. Zakaj pa misliš, da je tam nekje v posočju ena HE, ki ponoči vodo črpa na hrib, da jo podnevi uporablja za generacijo energije? Ker so taki viški energije ponoči.

Odgovorim jutri bolj natančno, sicer pa - primarni razlog ČHE Avče ni izkoriščanje nočnih viškov, ampak ustvarjanje dobička. Torej - ponoči energijo črpajo, ker je takrat električna energija cenejša. Čez dan jo nato po dražji tarifi prodajajo. Čista ekonomika.

Gledano iz ekonomskega vidika imaš prav, ampak je glavni razlog da ČHE obstajajo v tem, da je čez noč viška energije in takšne ČHE ta višek energije porabijo za svoje delovanje (črpanje vode par 100m visoko) in ta višek energije je bolje porabiti na takšen način, kot v primeru, da bi zaradi premale porabe energije se vsi generatorji elektrarn prehitro vrteli in bi tako izpadli iz sinhronizacije 50Hz, kar bi jih pa izklopilo iz omrežja in bi nastal še večji problem.

TE in JE imajo velike moči in zato rabijo velike generatorje in velike parne kotle, ti pa imajo veliko vztrajnost in regulacija le-teh se meri v dnevih ali celo tednih, zato imajo noč in dan, dneve in tedne konstatno moč.

HE pa so tisti pomemben člen, ker prispevajo svojo energijo le, ko jo rabimo, zagon je hiter, regulacija pritiska vode na turbino je hitra, turbina pa se tudi relativno hitro zavrti, HE so sposobne v par 10 minutah preiti v polno moč delovanja.

ČHE pa obstajajo kot že prej napisano samo zato, da so velik porabnik ponoči in to porabo pametno razporedijo na takrat, ko je višek, zato, da lahko všpicah, ko je energija najdražja, tudi nekaj zaslužijo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.072
4.075
113
Mogoce ne bi bilo slabo, da kar odpres novo temo za ZeroTour, ker konec koncev bo to kar konkreten dogodek, da bo bolj izpostavljen plus lahko bomo v temo dodajali kaksne fotke, vtise z dogodka, ko se bo dogajal.