Razglabljanja

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Nč se ni treba bat. Skandinavci bodo zadevo hitro rešili in to v prid uporabnikov oz. državljanov. Hitro bodo nastale kakšne nove ceste, polnilnice, garažne hiše. Ni to Sloveniastan. Kle bi namesto vložka v infrastrukturo hitr davke nabil, vozila podražal, da jih nebi noben kupoval pa bi bil problem rešen, birokrati pa ponosni ker so z svojimi možgani hitro in enostavno rešli zagato.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tudi pri Model S lastnikih se je že pojavil problem zasedenih SuperChargerjev:
http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/25681-Supercharger-Crowding

V Sloveniji trenutno (še) ni problema s prezasedenostjo javnih polnilnih postaj z električnimi avtomobili, ker je za enkrat teh postaj zadosti (nekaj čez 100 in nove rastejo), ampak imamo večji problem z nekulturo voznikov vozil na MNI (Motor na Notranje Izgorevanje), ki zasedejo parkirni prostor polnilne postaje, ki ga kulturni vozniki MNI-jev pustijo nezasedene in seveda čakajo le na njih (glej temo o invalidnih parkiranjih v Splošno v Avtomobilizmu).
Tudi klic od lastnika Modela S sem že dobil, da ima ta problem, tako da bomo naslednje srečanje DEVS-a namenili tej problematiki.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.785
6.768
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Meni je logično nekako tako:

Tiste HE, ki imajo jez preprosto zaradi cene, ki jo za elektriko dobijo podnevi ponoči raje čakajo in se jezer polni, podnevi pa zalogo praznejo in prodajo več drage elektrike. Tiste ki pač nimajo jeza pa ponoči ali voda teče mimo (nimajo kam z elektriko) ali prodajajo za drobiž.

Hvala, sedaj sem dobil odgovor zakaj so slovenske reke skoraj suhe ponoči in ob vikendih.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.219
857
113
z izjemo HE Moste so vse naše HE pretočnega tipa (pa še HE Moste mora obratovati v pretočnem načinu). to pomeni, da imajo vse HE neko dopustno dnevno nihanje, ki v dnevnem režimu prepušča več vode, ponoči pa manj, vendar pa je to nihanje razmeroma majhno. konkretno za HE Blanca je predvideno dnevno nihanje gladine za maksimalno 1,5m.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.219
857
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:Po tvoji logiki je potem potrebno tudi termoelektrarne postaviti/prestaviti tam, kjer se elektrike največ pokuri, torej v mestna središča? JA/NE? Zakaj se tvoje načelo že do sedaj ni upoštevalo, ko še ni bilo električnih avtomobilov in je poraba največja po večjih mestih?
Zato, ker so odločevalci zmeraj živeli v mestih in so bili prepričani, da se bodo ruralci že znašli (oziroma jih ni škoda), če se jim zastrupi okolje, oni pa od tega nimajo nič. Ni druge logike v tem.
si mogoče pomislil, da so se termoelektrarne postavljale v neposredno bližino vira njihovih surovih - rudnikov? sicer pa se termoelektrarne postavljajo tudi v mestih, le da v nekoliko drugačni vlogi - primer je TE-TOL ljubljana.
 

Zelenec

Pripravnik
Dokler je skoraj več polnilnih mest kot avtomobilov, ne bo gneče, pa čeprav sta zaenkrat energija in parking gratis.

Norvežani imajo pri 4M prebivalcev preko 15.000 registriranih BEV (1 BEV na 266 prebivalcev), Slovenci imamo le 146 registriranih BEV, torej 1 na 13.700 prebivalcev. Pogostost BEV na Norveškem je tako kar 52 krat večja kot pri nas.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Taka prihodnost mi je zelo všeč
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113

Ob 7:50 je razloženo, da rafinerija za 1 galono bencina pokuri 4.5kWh elektrike. To se mi zdi veliko. Dejansko, s 4.5kWh elektrike naredi EV pribložno toliko km kot bencinski avto z 1 galono bencina + 4.5kWh elektrike.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Odvisno kako interpretiraš številke, 1 uk gallona (4,5l) bencina vsebuja ca. 40 kWh energije. Ni pa cisto jasno ali je ta elektrika vsa dodtna energija ki se porabi ali se pokuri se kaj drugega.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Je 40kWh energije, ampak, recimo, da ICE avto naredi z eno galono 50km. V videu je bil naveden podatek, da da se zrafinira 1 galono bencina, da se za to pokuri 4.5kWh elektrike, kar je cca. 40km vožnje z EV-jem.
To pomeni (in kasneje tudi razloži Musk-ovo razmišljanje), da če bi elektriko za rafiniranje porabili za EV-je namesto za rafiniranje, bi lahko samo s to elektriko vozili vsa vozila na svetu.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Podatki o prodaji plug-in vozil za Nemčijo:
- v Aprilu 2014 so dosegli rekordno mesečno prodajo 1.054 vozil
- v Maju 2014 so spet dosegli mesečni rekord,tokrat je bilo prodanih 1.473 vozil
Pomambno pri tem je,da se Golf EV (registriranih sicer 250 vozil,verjetno za testna vozila prodajalcev) še sploh ni začel aktivno prodajati!
Očitno tudi Norvežani že težko čakajo na E-Golfa,saj je Leaf prvič,odkar se prodaja na norveškem trgu,padel na tretje mesto na prodajni lestvici...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
eGolf naj bi letos prišel tudi v Slovenijo (se trudijo). Sem sicer seznanjen tudi z mesecem prihoda, ampak ne vem, če lahko o tem govorim.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Kitajski trg plug-in vozil dosega vsak mesec nove rekorde,tokrat je bilo v Juniju 2014 prodanih 3.781 vozil,s tem da se tam zaenkrat tam prodajajo samo kitajski avtomobili in Tesla. S to cifro so že prehiteli japonski trg in se zavihteli na drugo mesto na svetu (za ZDA).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
eGolf naj bi letos prišel tudi v Slovenijo (se trudijo). Sem sicer seznanjen tudi z mesecem prihoda, ampak ne vem, če lahko o tem govorim.

Ni skrivnost, ne skrbi
wink-1.gif

Aja, prvi Tesla SC kot je slišat ne bo v Postojni, ampak ob Lj obvoznici.