Torej, tik pred nakupom
Venice - > Singapore in potem Kuala Lumpur -> Venice.
Cena je praktično ista (45eur razlike).
Qatar leti
Venice -> Doha (320)
Doha -> Singapur (77W)
ter nazaj
KL -> Doha (330-200)
Doha -> Venice (A320-100/200)
Emirati pa:
Marco Polo -> Dubai (A320-300)
Dubai -> Singapur (777-300)
ter nazaj
KL -> Dubai (777-300)
Dubai - Marco Polo (A340-300).
Doho poznam in je precej dolgčas, tja grede imam med leti cca. 4 ure časa, nazaj 3, kar pomeni da načeloma tako ali tako ni problem (nazadnje sem bil tam cca. 8 ur in je res dolgčas...).
Letališča v Dubai-u še nisem obiskal, a zopet ni ne vem koliko več časa... tja grede cca. 3 ure, nazaj nekje 2:45, kar pomeni da načeloma sploh ni kaj veliko časa.
Kaj pa sama postrežba na letalu, osebje, prostor za večje ljudi (cca 2m ). Kdo ima boljšo "zabavo" za potnike?
Kako je z rezervacijo sedežev, gledam za Qatar in zgleda se ne da doplačati za "boljše" sedeže...??
Hvala za info.
Venice - > Singapore in potem Kuala Lumpur -> Venice.
Cena je praktično ista (45eur razlike).
Qatar leti
Venice -> Doha (320)
Doha -> Singapur (77W)
ter nazaj
KL -> Doha (330-200)
Doha -> Venice (A320-100/200)
Emirati pa:
Marco Polo -> Dubai (A320-300)
Dubai -> Singapur (777-300)
ter nazaj
KL -> Dubai (777-300)
Dubai - Marco Polo (A340-300).
Doho poznam in je precej dolgčas, tja grede imam med leti cca. 4 ure časa, nazaj 3, kar pomeni da načeloma tako ali tako ni problem (nazadnje sem bil tam cca. 8 ur in je res dolgčas...).
Letališča v Dubai-u še nisem obiskal, a zopet ni ne vem koliko več časa... tja grede cca. 3 ure, nazaj nekje 2:45, kar pomeni da načeloma sploh ni kaj veliko časa.
Kaj pa sama postrežba na letalu, osebje, prostor za večje ljudi (cca 2m ). Kdo ima boljšo "zabavo" za potnike?
Kako je z rezervacijo sedežev, gledam za Qatar in zgleda se ne da doplačati za "boljše" sedeže...??
Hvala za info.