Prvi rezultati visjih kazni

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
. Tud, če bi se prišparalo samo eno življenje bi se zakon izplačal. .
Niti najmanj. Tisti, ki naj bi se ubil bi se povsem po svoji krivdi.
Jaz se ne mislim zaletet ne po starem in ne po novem zakonu. In ni prav da naj bi sedaj vsi mi plačevali višje kazni zaradi enga norca, ki naj bi se ubil ker je zanj kazen prenizka.

Pravzaprav razumem, višje kazni prinese več v proračun, to je namen novega zakona.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Zato, ker nekdo umre 1 teden ali mesec po prometni in ravnotako potem neves kam bi ga dal - ga bos vpisal pod tisti datum ko je imel prometno ali en mesec kasneje? Vsi taki podatki bo bolj priblizni ce se mene vprasa.

Drugace pa se enkrat povem - iz lastnih izkusenj, prometnih je manj kot leto prej, pa VELIKO manj kot pred nekaj leti. Nekaj smrtnih lahko pripisemo tudi slabsemu vremenu - manj motoristov. Znano je tudi da je vec prometnih ko je lepo vreme - pac folk ga pije pa potem pelje domov pa tako.
LP
A do maja meseca, ko so bili statistični podatki lahko še ažurni pa ljudje niso umirali en teden ali mesec po nesreči? vsekakor pa si ti le majhen pogrešek pri statistiki.

Iz lastnih izkušenj ti povem, da se število nesreč (in posledice) izboljšuje. Predvsem zaradi mnogo bolj varnih avtomobilov (pred 15leti je bilo na cesti večina jugotov in stoenk), opreme (airbag, abs, esp...) boljših cest (čeprav so še vedno slabe) več avtocest ..... še najmanj pa višjih kazni. z uvedbo vinjet bomo več vozili po bolj varnih avtocestah, kar bo tud doprineslo k varnosti. Tudi vreme je pomemben faktor, no letos si zasluge za to prisvaja kar vlada.

Ja pred 15 leti je bilo pa precwej manj vozil pa tudi folk se ni toliko vozil, kajne?
 

timecop

Fizikalc
22. jul 2007
1.312
0
36
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Jaz se ne mislim zaletet ne po starem in ne po novem zakonu. In ni prav da naj bi sedaj vsi mi plačevali višje kazni zaradi enga norca, ki naj bi se ubil ker je zanj kazen prenizka.
Saj se noben od teh bumbarjev, ki prehitro vozijo ne misli zaletet, dokler se ne... očitno je pa nekaterim le dalo misliti, da se zadeva ne izplača, kar je žalostno, da se na lastno varnost skozi denar gleda, ampak vsaj deluje.
Preberi kakšen kretenizem si v drugem stavku sproduciral, ja porkamadona, višje kazni so zaradi cepcev, ki kršijo zakon, še miljontič, če se držiš reda, je vožnja (razen goriva) brezplačna, nič ni treba plačat, ne veliko ne malo.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Ja pred 15 leti je bilo pa precwej manj vozil pa tudi folk se ni toliko vozil, kajne?

hujše nesreče se v večini dogajajo takrat, ko je na cestah malo vozil. (zvečer ponoči). ob treh popoldne se na celovški ne bo noben ubil, pa je prometa tolk, da vsi stojijo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Mislim, da se tebi sploh ne sanja, kako se je vozilo kake 20 let nazaj.

Teksas.press
grims-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Mislim, da se tebi sploh ne sanja, kako se je vozilo kake 20 let nazaj.

Teksas.press
grims-1.gif
Mnjah, ne vem če bi rekel, da je bilo ravno tako.
Se pa spomnim ene12 let nazaj po AC, ko sem gonil Jugiča po števcu 160 km/h, pa so avtomobili skoraj non-stop samo padali mimo. Sedaj greš 150 km/h pa jih ni ravno dosti, ki letijo mimo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
recimo prehitevanj v škarje je danes skoraj nič v primerjavi z osemdesetimi. Omejitve 60 se v naseljih ni nihče držal. Pravzaprav tabla za naselje je bila bolj simboličnega pomena. Koliko je bilo pijanih na cesti, pa sploh ni treba govoriti.
 
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Pred 20 in več leti, je bila Slovenika (Arja vas - Hoče) prava loterija. Vsako leto mrtvih po želji ob bistveno manjšem prometu.

@mtl: avtocesta je relativno nenevarna zadeva
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
Kje pa, prekrškarjev je ogromno samo policije premalo.......vsak naštejem na desetine če ne na stotine kršenj.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
ja takih ki jih ne dobijo,a ? KER JE PREMALO POLICIJE!!!!!!!!!!

RDEČE na semaforju, 90% gre čez njo...

VARNOSTNA RAZDALJA za 90% ljudi TABU

PREVISOKA HITROST

DRZNA VOŽNJA ipd...

še kaj?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.219
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
. Tud, če bi se prišparalo samo eno življenje bi se zakon izplačal. .
Niti najmanj.
Točno tako. Zakon se izplača, ko so njegovi pozitivni učinki večji od negativnih. Najprej je treba izračunat, koliko denarja izgubimo zaradi novonastalega kupa prepočasnih voznikov in to primerjat s plusom, ker je manj mrtvih (pa tu seveda upoštevat, da je en mrtev na cesti za državo oz,. družbo po eni strani minus, po drugi, recimo pri penzijah, pa plus). In če je le en mrtev manj, se ziher ne splača (ja, grdo je slišat, ampak jebiga, življenje je na koncu biznis). Pri 33 manj se pa verjetno že izplač.a
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
. Tud, če bi se prišparalo samo eno življenje bi se zakon izplačal. .
Niti najmanj.
Točno tako. Zakon se izplača, ko so njegovi pozitivni učinki večji od negativnih. Najprej je treba izračunat, koliko denarja izgubimo zaradi novonastalega kupa prepočasnih voznikov in to primerjat s plusom, ker je manj mrtvih (pa tu seveda upoštevat, da je en mrtev na cesti za državo oz,. družbo po eni strani minus, po drugi, recimo pri penzijah, pa plus). In če je le en mrtev manj, se ziher ne splača (ja, grdo je slišat, ampak jebiga, življenje je na koncu biznis). Pri 33 manj se pa verjetno že izplač.a

Višje so kazni in več je nesreč in mrtvih, bolj se državi splača. poberejo od kazni, od popravil in nakupa novih vozil, prišparajo pri penzijah, no sem in tja je kakšen minus, ko plačajo zdravljenje. V celoti vzeto pa država od nesreč dobro služi. In dobro bo služila toliko časa, dokler uspešno farba ljudi, kaj vse naredi za preprečitev nesreč. (v resnici samo viša kazni in si povečuje zaslužek). kakšnih vidnih rezultatov pa ni.
Me prav zanima, kako so izračunali da so zaradi novega zakona prihranili 33 življenj? Saj bi rad videl statistiko, pa jo od maja dalje policaji prikrivajo.
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.696
559
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
pa ti resno nimas poslihtano,
dej, resno, zaupi nam tvojo koncno stopnjo izobrazbe

vsako zivljenje je neprecenljivo,
zivljenju nemores dajati plusov in minusov, nemors racunat kolko prsparas na racun zivljenja

kak bi ti blo, ce bi ta eden bil nekdo od tvojih bliznjih???,
bi reko, eh sej je plus za drzavo in to steje???
smo prsparali???
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:Višje so kazni in več je nesreč in mrtvih, bolj se državi splača. poberejo od kazni, od popravil in nakupa novih vozil, prišparajo pri penzijah, no sem in tja je kakšen minus, ko plačajo zdravljenje. V celoti vzeto pa država od nesreč dobro služi.

Že večkrat sem ti ob teh neumnostih dokazal, da nabijaš v prazno, kvasiš neumnosti in obenem nimaš pojma o ekonomiji. Nehaj že
grims-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.219
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
pa ti resno nimas poslihtano,
dej, resno, zaupi nam tvojo koncno stopnjo izobrazbe

vsako zivljenje je neprecenljivo,
zivljenju nemores dajati plusov in minusov, nemors racunat kolko prsparas na racun zivljenja

kak bi ti blo, ce bi ta eden bil nekdo od tvojih bliznjih???,
bi reko, eh sej je plus za drzavo in to steje???
smo prsparali???
Lej, meni je vsakega mrtvega na cestah zelo žal (pa če ga poznam ali ne), ampak znam pa tudi brez čustev in predsodkov pogledat na stvari. In je pač tako. Kako misliš, da so hitrostne omejitve (recimo) določene? Kat kompromis med varnostjo in porabljenim časom ... Ker če bi šlo samo in izključno za varnost, bi lahko bila po mestu hitrost omejena na 5 km/h, na AC pa na enih 30. Žrtev praktično ne bi bilo. Bi se pa življenje ustavilo, kar pa ni sprejemljivo (in to, da takih omejitev ni, je eden od dokazov, da v resnici življenje pač ni neprecenljivo). Torej je treba poiskat kompromis. In točno to sem napisal.
Če na stvari ne znaš pogledat realno in brez predsodkov, pa to ni moja stvar.




PS
Mimogrede: ni tako samo na cestah. Poglej letala: po kaki nesreči (ali skoraj nesreči) se dostikrat zgodi, da se izkaže, da ima letalo potencialno nevarno napako (ki je povzročila nesrečo). In letalske oblasti od proizvajalca in potem tudi let. družb, ki taka letala uporabljajo, zahtevajo spremembo na letalih, ki bo to odpravila. Ampak ne od danes na jutri, ne tako, da morajo vsa letala ostat na tleh, dokler niso predelana. Dajo jim pač en rok - kajti drugače bi let. družbe propadle (kar je seveda nesprejemljivo, ker je let. promet eden temeljev sodobnega sveta). V tem roku lahko sicer še kako letalo dol pade iz istega vzroka (se je že zgodilo), ampak tako pač je - kompromis mora biti, drugače enostavno ne gre ...
 
Nazadnje urejeno:

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Citat:
--------------------------------------------------------------------------------

Uporabnik stardec pravi:
Kaj ti je snovalec zakona kriv, če ti nočeš vozit po CPP, ki trenutno veljajo?


--------------------------------------------------------------------------------


A da je manj mrtvih je pa njegova zasluga? obratno pa ne?
Kaj pa ima tukaj za bit obratno?
Da je manj mrtvih je vzrok to, da je več ljudi vozilo po CPP.
Snovalci kazenskega zakona pa so zaslužni zato, da je več ljudi CPP upoštevalo.
Saj niso snovalci kazenskega zakona izmislili CPP. Snovalci kazenskega zakona so si izmislili kazni.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Točno tako. Zakon se izplača, ko so njegovi pozitivni učinki večji od negativnih. Najprej je treba izračunat, koliko denarja izgubimo zaradi novonastalega kupa prepočasnih voznikov in to primerjat s plusom, ker je manj mrtvih (pa tu seveda upoštevat, da je en mrtev na cesti za državo oz,. družbo po eni strani minus, po drugi, recimo pri penzijah, pa plus). In če je le en mrtev manj, se ziher ne splača (ja, grdo je slišat, ampak jebiga, življenje je na koncu biznis). Pri 33 manj se pa verjetno že izplač.a

Jaooooo, pa kdo je tebe na šiht uzel, da take kozlarije po cajtengih pišeš? Ti pa si bogovska reklama za Avtomagazin. To pa to.
To boš znal pa ti pametnjakovič gvišno zračunat, kolk je vožnja po CPP zgube prinesla in kolk je en mrlič prnesu plusa ali minusa.
In zdaj, če bo, po tvojem, država zračunala, da se zakon FINANČNO ni izplačal, ker se je ubil en premožen direktor, politik, meneđer itd... ki je zarad svoje velike plače veliko davka plačeval v državni proračun, bo pa spet kazni zmanjšala ali dvignila? Odvisno od ekonomske računice.
Isusek kakšne pisunarje mamo mi v cajtengih.
Da ti še jaz malo reklame naredim.
Ej ljudje, ta tip piše za Avtomagazin!
Na daleč se bom tega tvojga cajtenga izogibal..... Bruhh....