Niti najmanj. Tisti, ki naj bi se ubil bi se povsem po svoji krivdi.Citat:
Uporabnik stardec pravi:
. Tud, če bi se prišparalo samo eno življenje bi se zakon izplačal. .
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
A do maja meseca, ko so bili statistični podatki lahko še ažurni pa ljudje niso umirali en teden ali mesec po nesreči? vsekakor pa si ti le majhen pogrešek pri statistiki.Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Zato, ker nekdo umre 1 teden ali mesec po prometni in ravnotako potem neves kam bi ga dal - ga bos vpisal pod tisti datum ko je imel prometno ali en mesec kasneje? Vsi taki podatki bo bolj priblizni ce se mene vprasa.
Drugace pa se enkrat povem - iz lastnih izkusenj, prometnih je manj kot leto prej, pa VELIKO manj kot pred nekaj leti. Nekaj smrtnih lahko pripisemo tudi slabsemu vremenu - manj motoristov. Znano je tudi da je vec prometnih ko je lepo vreme - pac folk ga pije pa potem pelje domov pa tako.
LP
Iz lastnih izkušenj ti povem, da se število nesreč (in posledice) izboljšuje. Predvsem zaradi mnogo bolj varnih avtomobilov (pred 15leti je bilo na cesti večina jugotov in stoenk), opreme (airbag, abs, esp...) boljših cest (čeprav so še vedno slabe) več avtocest ..... še najmanj pa višjih kazni. z uvedbo vinjet bomo več vozili po bolj varnih avtocestah, kar bo tud doprineslo k varnosti. Tudi vreme je pomemben faktor, no letos si zasluge za to prisvaja kar vlada.
Saj se noben od teh bumbarjev, ki prehitro vozijo ne misli zaletet, dokler se ne... očitno je pa nekaterim le dalo misliti, da se zadeva ne izplača, kar je žalostno, da se na lastno varnost skozi denar gleda, ampak vsaj deluje.Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Jaz se ne mislim zaletet ne po starem in ne po novem zakonu. In ni prav da naj bi sedaj vsi mi plačevali višje kazni zaradi enga norca, ki naj bi se ubil ker je zanj kazen prenizka.
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Ja pred 15 leti je bilo pa precwej manj vozil pa tudi folk se ni toliko vozil, kajne?
Mnjah, ne vem če bi rekel, da je bilo ravno tako.Citat:
Uporabnik keber pravi:
Mislim, da se tebi sploh ne sanja, kako se je vozilo kake 20 let nazaj.
Teksas.press
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
KSZ...
Prometnih je definitivno manj. Vem iz lastnih izkusenj - nimam kaj za delat.
LP
Točno tako. Zakon se izplača, ko so njegovi pozitivni učinki večji od negativnih. Najprej je treba izračunat, koliko denarja izgubimo zaradi novonastalega kupa prepočasnih voznikov in to primerjat s plusom, ker je manj mrtvih (pa tu seveda upoštevat, da je en mrtev na cesti za državo oz,. družbo po eni strani minus, po drugi, recimo pri penzijah, pa plus). In če je le en mrtev manj, se ziher ne splača (ja, grdo je slišat, ampak jebiga, življenje je na koncu biznis). Pri 33 manj se pa verjetno že izplač.aCitat:
Uporabnik synthman pravi:
Niti najmanj.Citat:
Uporabnik stardec pravi:
. Tud, če bi se prišparalo samo eno življenje bi se zakon izplačal. .
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Točno tako. Zakon se izplača, ko so njegovi pozitivni učinki večji od negativnih. Najprej je treba izračunat, koliko denarja izgubimo zaradi novonastalega kupa prepočasnih voznikov in to primerjat s plusom, ker je manj mrtvih (pa tu seveda upoštevat, da je en mrtev na cesti za državo oz,. družbo po eni strani minus, po drugi, recimo pri penzijah, pa plus). In če je le en mrtev manj, se ziher ne splača (ja, grdo je slišat, ampak jebiga, življenje je na koncu biznis). Pri 33 manj se pa verjetno že izplač.aCitat:
Uporabnik synthman pravi:
Niti najmanj.Citat:
Uporabnik stardec pravi:
. Tud, če bi se prišparalo samo eno življenje bi se zakon izplačal. .
Citat:
Uporabnik synthman pravi:Višje so kazni in več je nesreč in mrtvih, bolj se državi splača. poberejo od kazni, od popravil in nakupa novih vozil, prišparajo pri penzijah, no sem in tja je kakšen minus, ko plačajo zdravljenje. V celoti vzeto pa država od nesreč dobro služi.
Lej, meni je vsakega mrtvega na cestah zelo žal (pa če ga poznam ali ne), ampak znam pa tudi brez čustev in predsodkov pogledat na stvari. In je pač tako. Kako misliš, da so hitrostne omejitve (recimo) določene? Kat kompromis med varnostjo in porabljenim časom ... Ker če bi šlo samo in izključno za varnost, bi lahko bila po mestu hitrost omejena na 5 km/h, na AC pa na enih 30. Žrtev praktično ne bi bilo. Bi se pa življenje ustavilo, kar pa ni sprejemljivo (in to, da takih omejitev ni, je eden od dokazov, da v resnici življenje pač ni neprecenljivo). Torej je treba poiskat kompromis. In točno to sem napisal.Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
pa ti resno nimas poslihtano,
dej, resno, zaupi nam tvojo koncno stopnjo izobrazbe
vsako zivljenje je neprecenljivo,
zivljenju nemores dajati plusov in minusov, nemors racunat kolko prsparas na racun zivljenja
kak bi ti blo, ce bi ta eden bil nekdo od tvojih bliznjih???,
bi reko, eh sej je plus za drzavo in to steje???
smo prsparali???
Kaj pa ima tukaj za bit obratno?Citat:
Citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Uporabnik stardec pravi:
Kaj ti je snovalec zakona kriv, če ti nočeš vozit po CPP, ki trenutno veljajo?
--------------------------------------------------------------------------------
A da je manj mrtvih je pa njegova zasluga? obratno pa ne?
Citat:
Točno tako. Zakon se izplača, ko so njegovi pozitivni učinki večji od negativnih. Najprej je treba izračunat, koliko denarja izgubimo zaradi novonastalega kupa prepočasnih voznikov in to primerjat s plusom, ker je manj mrtvih (pa tu seveda upoštevat, da je en mrtev na cesti za državo oz,. družbo po eni strani minus, po drugi, recimo pri penzijah, pa plus). In če je le en mrtev manj, se ziher ne splača (ja, grdo je slišat, ampak jebiga, življenje je na koncu biznis). Pri 33 manj se pa verjetno že izplač.a