Citat:
Uporabnik Mirko pravi:
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Ja, saj sem imel ene prečke prej, ki se pritrdijo na okvir vrat. Ampak mi je ta varianta puščala preveč sledi na karoseriji. Potem pa sem ugodno dobil v Nemčiji originalne nosilce (prečke), ki se pritrdijo v že pripravljene luknje na stregi.Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Jeba, ta bo pa težka. Lažje bi bilo zamenjat strešne nosilce in potem kupit nosilec za kolo, ki je kompatibilen s takimi nosilci.
Ampak te prečke so debele kot pujs. Strešni kovček zmontiram brez problemov, ker ima pritrjevanje rešeno tudi za 8cm debele prečke. Samo nosilca za kolo še nisem našel takega, na žalost.
Preveri na nosilcih če imaš na vrhu nekakšno vodilo-utor. Na Thule Proride 591 navodila stran 6 in 7.
Mogoče sem se pomanjkljivo izrazil. Vijaki se verjetno res ne bodo zlomili, bolj me skrbi, da bi se vse skupaj iztrgalo iz tistega plitvega utora, ki je na prečki strešnega nosilca. Kajti tisti utor (žleb) mora prenašati celo težo nosilca za kolo in celotno kolo.Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
JosipBroz , tisti majceni vijaki, za katere si skeptičen, če prenesejo obremenitev... Ko sem še bil v prejšnji firmi, smo naredili en preizkus. V bistvu, preverili smo, koliko vzdrži teže vijak. Na ušesni vijak M8 smo obesili ogrodje hidravlične stiskalnice. Teža je bila okoli tri tone. 3000 kg.. Dvignili in pustili pol metra nad tlemi pol ure. Vijak je težo zdržal. 8.8 trdota vijaka. Brez skrbi, vijaki zdržijo, da le niso oni navadni, ko se navoj usuje že pri prvem vijačenju. Jaz imam na motorju vso dodatno opremo (prtljažniki, razni nosilci..) pritrjeno z M6 vijaki. V vseh letih še nobeden ni popustil.
Citat:
Uporabnik gig pravi:
Pa daj ti to na svoj lep nov avto...
NE zgleda, NI za zaklenit.... ....je pa poceni.