Citat:
Uporabnik rs2 pravi:
Citat:
Uporabnik cresh pravi:
hudobija.
Kdo ti je pa krajšu avto?
Avto mi je krajšal en tip, ki je že 6 takih naredil. Sem dal raje enemu takemu, ki ve kaj dela, kot da se sam igram pri take stvari.
Slike bomo update-ali zvečer, kar se bo dalo.
Drugače pa same specifikacije motorja kot takega:
- blok pripravljen po specifikaciji IMSA bloka(so razlike med serijskim kar velike)
- glavna gred IMSA (NOVA!)
- močnješi glavni ležaji za gred (IMSA)
- močnjejši ojnični ležaji za gred (IMSA)
- suhi karter
- oljna pumpa za suhi karter predelana dodatno v audi motorpsortu
- custom audi motorsport vztrajnik
- dirkalne ojnice za 10.000rpm in 1.300NM
- dirkalni kovani bati z nizko kompresijo in visoke obrate
- glava IMSA
- odmične dirkalne SCHRICK (zelo podobne po specifikaciji kot IMSA)
- seveda vse nastavljive (odmične), tako da bomo tukaj iskali najboljše razmerje odzivnost/končna moč
- custom izpušni kolektor (verjetno bomo probali 2 varianti, da vidimo kaj se bolj obnese)
- sesalni kolektor - možni 2 varianti - ali S1 (IMSA) original seveda ali pa 5 loputk za gas - za vsak cilinder posebej in custom plenum naprej
- glede injektorjev se se odločamo ali 10x 750ccm ali 5 x 1600ccm(je več odločimnih faktorjev v igri)
- 3 x bosch motorsport 044 pumpa
- Autronic za krmiljenje vsega namesto motronica
- IC velik in prilagojen - glede na prostor
- turbo custom, keramični ležaji, ojačana vetrnica (ni oznake) ampak velik
- wastegate (se še nismo odločili)
Več se zdele iz glave ne spomnim.
Za karoserijo in ostalo še spišem.
Bomo dokumentirali z slikami.
Lp