Projekt: Audi S1

rs2

dirkač
14. nov 2007
20
0
1
Citat:
Uporabnik Mathew pravi:
Ta avto mi je nekako znan, mislim da je bil v enem obdobju tudi v pomurju
cool-1.gif

Ja res je bil v pomurju. Odpeljal sem ga pa z enega odpada, čeprav je se vzgal.
 

rs2

dirkač
14. nov 2007
20
0
1
Citat:
Uporabnik kovcek pravi:
Kolk ste ga skrajšali? Po slikah sodeč cca. 25 cm

P.S.
Tudi sam že nekaj časa urejam slike in opis predelav moje stvaritve...zaenkrat me zanima samo FWD
rolleyes-1.gif

Skrajsan je 33cm.
Pa pokazi kaj vse si tudi ti naredil. Samo FWD....
cry12bpy.gif
, spet bo vse vrtelo
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja, dajte malo bolj predstavit projekte ne sam skrivat...

Slovenčki smo firbci.
aplauz.gif
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
vsa čast za predstavitev, nism pričakoval kaj takšnega, sploh ne na tem forumu!
cheer.gif

sma dau 5* tej temi
aplauz.gif


avto pa itak, res5ct
zmaga.gif
 

GTR

Zelenc'
30. okt 2007
6
0
1
Kapo dol pred temi našimi majstri, še posebi zato, ker je ledino najteže orat;)
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
403
0
16
Ljubljana
www.69performance.si
No, gremo mal naprej s slikami.

Tukaj je IMSA glava, s katero so dirkalniki brez težav dosegali proti koncu prvenstva 900KM na krožnih dirkah brez NOS in samo z 2190ccm
evil.gif

120112-Audi03.jpg
 

Priponke

  • 120112-Audi03.jpg
    120112-Audi03.jpg
    65,3 KB · Ogledi: 240

Cicero

ded
13. okt 2007
21
0
1
Alo ded,



Koliko jaz vem iz tekstov in slik jih ima... IMSA ni ista kot jo je imel Audi S1!!
120632-imsa.jpg
 

Priponke

  • 120632-imsa.jpg
    120632-imsa.jpg
    49,6 KB · Ogledi: 247
Nazadnje urejeno:

rs2

dirkač
14. nov 2007
20
0
1
Citat:
Uporabnik Cicero pravi:

Alo ded,



Koliko jaz vem iz tekstov in slik jih ima... IMSA ni ista kot jo je imel Audi S1!!




Dej ded ne ropotaj. IMSA NIMA 25 ventilov. Verjemi, sem pure original IMSO glavo držal v roki...Dvomim da jo je še kdo od slovencev - razen Bluja.

Ta slika ki jo kažeš, je bila glava, ki so jo razvili na koncu in je bila celo študija, kako bi 25v vpeljali v cestno

dnevno uporabo, a so prej nehali z petaki.

IMSA je vozila z glavo z 20ventili a je bila dosti spremenjena od "naše" glave, ima tudi 2 injektorja po cilindru, vozili so na metanol,...

Pa ja, tudi S1 glavo sem držal v roki. Vem kaj je razlika.

Lp
priden.gif
 
Nazadnje urejeno:

Cicero

ded
13. okt 2007
21
0
1
Saj ne da bi ti solil pamet, samo tako so pisali da je imela IMSA glava 25 ventilov, čeprav so bile uradne info da je bila samo 20V... prav tako so bili napram S1 glavi spremenjeni koti...
To se pač spomnim da sem nekje bral pred časom... Ta slika zgoraj je kao slika IMSA glave, če pa zdaj to drži pa ne bi dal roke v ogenj
Bom pa seveda verjel tvojim besedam
smile-1.gif
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Eno vprašanje

So te male luknje približno fi4 med stenami cilindra na tej sliki bloka in glave serijsko ali dodatno narejene. Kolikor mi je znano se to dela dodatno vsaj pri naši znamki
smile-1.gif
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
403
0
16
Ljubljana
www.69performance.si
Ta glava s 5 cilindri in 5 ventili na valj ni nikoli ugledala serijske proizvodnje.

Na sliki v priponki imaš od 1.8T motorja luknje, ki so serijske.
121511-motorbuildup005.jpg
 

Priponke

  • 121511-motorbuildup005.jpg
    121511-motorbuildup005.jpg
    223,8 KB · Ogledi: 231

Limoni

Zelenc'
28. okt 2007
16
0
1
Citat:
Uporabnik Cicero pravi:
Saj ne da bi ti solil pamet, samo tako so pisali da je imela IMSA glava 25 ventilov, čeprav so bile uradne info da je bila samo 20V... prav tako so bili napram S1 glavi spremenjeni koti...
To se pač spomnim da sem nekje bral pred časom... Ta slika zgoraj je kao slika IMSA glave, če pa zdaj to drži pa ne bi dal roke v ogenj
Bom pa seveda verjel tvojim besedam
smile-1.gif

Gospod Cicero po mojem, da ste ze pri letih in ste zadeve malo zamesali.
Kot npr. R in 1. prestavo. Najprej predlagam malo koncentracije.

Srecno,

deVito