Problem CANON S 1 S !!!

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Ni panike. Sem že pogruntal to rdečkarsko beštijo.
grims-1.gif


Begalo me je, da ko sem delal testne slike, je bilo vse tako kot treba. Ko pa je šlo zares, se je pa spuntal. Nazadnje sem ugotovil, da ne mara sonca, oz. svetlobe. Čim je sončen dan, vidi vse rdeče.
crazy1.gif


V kratkem ga nesem s kartico in faliranimi posnetki na servis, pa bo kar bo.
cry12bpy.gif


In še moja zahvala vsem zaslužnim forumašem, ki ste uspeli stisnit v kot naše serviserje.


Kompleten Sony bi bilo treba z zakonom prepovedat. Same piz****** delajo. press
10.gif




lp
Dolfe
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
po mojem brez veze kartico seboj nest, ker tam ti ga olupjo do konca (dobiš pol aparata nazaj) vbistvu samo gol body obdržijo in potem sami testirajo. Jim pa vsekakor omeni, da se to čudo pojavlja ob sončnem vremenu.
 

peterm

Pripravnik
17. sep 2007
699
0
16
no tko..
po malo dalšem in prijaznem pogovoru z serviserjem mi je zaupal da fotiči pridejo v torek..
in da sem v vrsti za novega.. JUHU..
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.413
5.690
113
ok jaz mam tudi občasno problem s senzorjem. s tem da ko se moj spomni je slika samo rdeč zmazek črt. kje so sploh v slo servisi?
tista številka iz garancijskega lista je non stop zasedena, da bi se pa na slepo peljal v lj in ugotovil da na tistem na slovu ni servisa pa nimam želje
smile-1.gif
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Samo v vednost. Serviserja ne boš srečal. Aparat le prevzamejo, potem te pa na mobitel s SMS obvestijo, kako je z zadevo.
Tako so me poučili.
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Po enem tednu sem dobil brezplačno popravljen fotoaparat nazaj. (Canon A95). Tako kot že predhodniki, tudi pri meni ni šlo gladko. Pri predaji aparata sem bil opozorjen, da bo popravilo kar precej drago, ker digitalec ni več v garanciji. Moja pripomba, da Canon priznava napako in jo brezplačno odpravi se tudi ni slišala. Ko pa sem potegnil iz žepa seznam: "aha, tole bomo dali pa kar zraven ....." in je bila zadeva uštimana.

So pa pocarji na servisu. Vstavili so "kao" nov senzor, s tremi packami. Od katerih se ena prav nemarno vidi.
10.gif





lp
Dolfe
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
nes nazaj nej uštimajo kot se za gre.

sam so pa res eni gumpci, prov papir jim moreš pokazat, da te upoštevajo:S
 

peterm

Pripravnik
17. sep 2007
699
0
16
mater zdej pa čakam že 5 teden in niti pojma nimajo kdaj bodo dobili s5
baje avtera dr.ka..
ve kdo kaj več?
ma kdo kako insajdersko informacijo..

hvala..
 

nightfire

Pripravnik
4. sep 2007
857
0
16
MB
jaz sem za nenga čakal 4mesece in pol pa so mi dali za zamenjavo Powershot SX100 ker se mi ni dalo več čaka za drugega še pa čakam da bom videl kaj bo še tukaj
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.769
6.756
113
pri taščici
Jaz samo to vem da so na avteri padli HP in acerji "s kamiona"

Sicer pa jaz sem upanje na crknjen senzor opustil. Kupil nikona. Če pa kdaj crkne ga pa seveda dobijo....
 

peterm

Pripravnik
17. sep 2007
699
0
16
ma jest jim pa ne dam..
zamenal bi mi za ful nižji rang tko po performansih kot po ceni..
ne hvala..
 

RisPo

Pripravnik
25. jun 2008
31
0
6
Naj povem še svojo izkušnjo s 3A servisom
Nekoč, ko sem dal tja popravljati Canona PowerShot S45 (crknilo je stikalo na vratcih za vklop in izklop) smo se dogovori za ceno (mislim da) 10.000 SIT, a ko pridem preveti mi hoče njihov prevzemnik zaračunati 25.000 SIT!!! Seveda sem takoj odreagiral in malo začel pojasnjevati dogovor, nakar pa mi je njihov prevzemnik rekel, no, če je pa dogovorjeno bilo tako, potem pa je že takšna cena. Torej, če se nebi prej dogovoril, ali bi pa poslal koga drugega, da mi gre dvigniti aparat, bi me ta banda gladko malo nategnila za 150 % v svojo korist.