Včeraj so dobili novo pošiljko S5 fotoaparatov! Zdajle je čas da jim malo bolj zatežiš.
Je pa zanimivo, kako hočejo pokasirati vsaj 150 evrov.
Ko sem prinesel aparat v popravilo, so mi ga prevzeli v oceno. Po dveh tednih se oglasim tam in ocena narejena: optika. Strošek popravila bi bil 150 evrov. Jaz odklonim in povem, da sem seznanjen s težavami ki jih imajo ti aparati s senzorji, ki pa so pač sestavni del optike. Aparat odnese ženska spet nazaj v delavnico, ter pove da se naj oglasim čez teden dni in se bomo pač dogovorili.
Čez teden dni vstopim spet pred pult in omenim dogovor. Vprašajo me, če o zamenjavi, jaz pa ves presenečen pokimam in komaj izjecljam da ja. Pogledata zalogo, vendar je S5 zmanjkalo, tako da sem ostal z dolgim nosom.
Tako se oglasim še kakih 3X, pa vsakič jih kao še ni.
Potem pa včeraj povejo, da je pošiljka prispela, vendar pa spet najprej hočejo 150 evrov kot razliko od popravila starega. Jaz jih spomnim, da smo se pogovarjali samo o menjavi in nič o doplačilu. No, potem pa je le šla končno zadeva skozi brez doplačila.
Pač sem vesel da se je zadeva zame ugodno rešila, vendar pa bi pričakoval od uradnega zastopnika za canon vseeno bolj uglajeno in profesionalno poslovanje, brez slabega priokusa da te hočejo nateg..... Konec koncev je canon tisti ki rešuje svojo napako in svoje dobro ime in to tudi on financira.