Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
http://www.slovenskenovice.si/...scanja-delavcev
Konkretno pa ti lahko povem za Ryanair. kopilot je plačan 70 evrov na uro - na mesec leti približno 70 ur, kar Ryanair stane 4900 evrov in niti evra več (za zavarovanja si odgovoren sam). Na drugi strani pri Lufthansi začetnik začne pri cca 5000 evrih na mesec, pri čemer mora podjetje zanj plačati še vse prispevke, morebitno bolniško, kup dodatkov itd.
4900 EUR za manj kot polovičen delovni čas?
Koliko ur odleti začetnik pri Lufthansi za 5.000 EUR?
Sklepam, da nizkocenovnikov ne uporabljaš in si za lastno varnost pripravljen plačati višjo ceno letalske vozovnice. Kje je torej težava?
PS: kar se pa dela prek agencij tiče se pa strinjam. Pa tu nimam v mislih urejenih agencij npr. Adecco, ManPower ipd. Ampak razne one-man-band "agencije". Ampak to skoraj ni več aktualno. Take agencije so od leta 2000 naprej razrasle kot gobe po dežju. Znajdljivi zemo je ustanovih agencijo in nanjo navlekel dodatnih 200 zemotov. Plačilne liste so bili na roko napisani listi iztrgani iz zvezka; prijava je bila samo za prvi mesec, potem se prospevki niso več plačevali; inšpektorji so gledali stran... kje so bili tisti dušebrižniki takrat?