Pro Plus -50

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
http://www.slovenskenovice.si/...scanja-delavcev

Konkretno pa ti lahko povem za Ryanair. kopilot je plačan 70 evrov na uro - na mesec leti približno 70 ur, kar Ryanair stane 4900 evrov in niti evra več (za zavarovanja si odgovoren sam). Na drugi strani pri Lufthansi začetnik začne pri cca 5000 evrih na mesec, pri čemer mora podjetje zanj plačati še vse prispevke, morebitno bolniško, kup dodatkov itd.

4900 EUR za manj kot polovičen delovni čas?
Koliko ur odleti začetnik pri Lufthansi za 5.000 EUR?

Sklepam, da nizkocenovnikov ne uporabljaš in si za lastno varnost pripravljen plačati višjo ceno letalske vozovnice. Kje je torej težava?

PS: kar se pa dela prek agencij tiče se pa strinjam. Pa tu nimam v mislih urejenih agencij npr. Adecco, ManPower ipd. Ampak razne one-man-band "agencije". Ampak to skoraj ni več aktualno. Take agencije so od leta 2000 naprej razrasle kot gobe po dežju. Znajdljivi zemo je ustanovih agencijo in nanjo navlekel dodatnih 200 zemotov. Plačilne liste so bili na roko napisani listi iztrgani iz zvezka; prijava je bila samo za prvi mesec, potem se prospevki niso več plačevali; inšpektorji so gledali stran... kje so bili tisti dušebrižniki takrat?
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Delovnik pri pilotih je drugačen: večina družb ima maksimum postavljen na 900 letečih ur na leto (kar znese cca 75 ur na mesec). Gre pač za specifičen poklic. Pri Adrii npr. letijo veliko manj, več kot toliko pa ne sme nihče.

Mene motijo vse agencije, v kolikor se jih zlorablja: v podjetju imaš zaposlenih 500 ljudi in od tega 450 ne agencijskih pogodbah (pri čemer EU pravi, da naj bi se tovrstne pogodbe uporabljale zgolj za začasno delovno silo). Tu gre zgolj za elegantno nižanje stroškov, in ker je danes težko dobiti delo, so vsi tiho.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Gre se bolj za to, da je zaposlovanje poceni tujcev lažje, kot če bi to počela firma sama. Agencija pa še vedno mora plačati vse prispevke, zato tudi izstavijo naročniku toliko večji račun in podjetje ne prihrani nič - razen če lahko mogoče to uveljavljajo kot strošek in dobijo še kak davek povrnjen (kao naročilo storitve pri Agenciji XY).
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Saj sem ti razložil: delodajalcu ni potrebno plačevati prispevkov, bonitet itd.

hysterical-1.gif
kje eni živite

ja, res je. plača jih agencija, vse to + stroške agencije pa plača delodajalec
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Delovnik pri pilotih je drugačen: večina družb ima maksimum postavljen na 900 letečih ur na leto (kar znese cca 75 ur na mesec). Gre pač za specifičen poklic. Pri Adrii npr. letijo veliko manj, več kot toliko pa ne sme nihče.

Mene motijo vse agencije, v kolikor se jih zlorablja: v podjetju imaš zaposlenih 500 ljudi in od tega 450 ne agencijskih pogodbah (pri čemer EU pravi, da naj bi se tovrstne pogodbe uporabljale zgolj za začasno delovno silo). Tu gre zgolj za elegantno nižanje stroškov, in ker je danes težko dobiti delo, so vsi tiho.

Ne glede na to - še vedno mu ostane precej časa, ko lahko opravlja kakšno drugo delo.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Zakaj bi v Sloveniji moral plačevati najemnino? lahko da ima lastniško zadevo.

Dvojna obdavčitev pa ni dovoljena, ali?

RTV je "še" obvezna, oblast=ljudstvo se seveda lahko drugače odloči in neha podpirati razne Marije&co.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Podjetje A te zaposli prek agencije, ki zahteva, da si ustvariš d.o.o (skupaj z nekaj svojimi bodočimi sodelavci) - agencija nato 'posodi' d.o.o. podjetju A, ker pa si uradno zaposlen pri d.o.o.-ju, nihče ni dolžan plačati ničesar.
 
Nazadnje urejeno:

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Ne glede na to - še vedno mu ostane precej časa, ko lahko opravlja kakšno drugo delo.
5 dni delaš, 3 dni si prost. V 5 dneh dela, si 2 do 3 dni na neplačanem standby-ju - to pomeni, da se moraš ob klicu v roku ure pikazati na letališču. Edino delo, ki ga lahko opravljaš zraven, je delo na računalniku.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
pa kake ti klobasaš jao...
I wish, da bi bile tole klobase - je pa to standard pri kar nekaj podjetjih v EU. Najbrž večine tovrstni pogoji še niso zadeli, vendar just wait.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ne jamraj, plačo pa dobivaš in imaš službo.

Pa si kupi helikopter, odpri d.o.o. pa bodi gorski reševalec
smile-1.gif


Boš tudi na klic skočil in šel reševat.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Ne glede na to - še vedno mu ostane precej časa, ko lahko opravlja kakšno drugo delo.
5 dni delaš, 3 dni si prost. V 5 dneh dela, si 2 do 3 dni na neplačanem standby-ju - to pomeni, da se moraš ob klicu v roku ure pikazati na letališču. Edino delo, ki ga lahko opravljaš zraven, je delo na računalniku.

Torej?

Sicer pa, zakaj tak presežek pilotov, če jim je tako hudo?
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
V EU je presežek vsega - enako se lahko vprašaš, zakaj toliko arhitektov, novinarjev, baje je preveč celo že elektroinženirjev itd.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Jap, presežek je tudi v dobrinah in zaradi tega imamo in bomo imeli krizo še ohoho let.
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
no zdej pa dost argumentiranaga nabijanja
grin1.gif
poskrbite za zabavni del in povejte kdo so kalibri ki bodo frčal .. Leti Čakrmiš, Alenka Arko, Sara Volčič, Alenka Marovt , Jure Brankovič, ? Perovič?