Pričanje policista na sodišču v zvezi s prekrškom

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Izgovarjate se kot da ne bi bili v avtošoli, dokler ni table konec naselja je naselja pa konec.
Mene so v avtošoli učili, da je naselje tam, kjer je vrsta ali skupina hiš IN tabla.

Se je pa zakon od tedaj že nekaj spreminjal, vendar tud danes še v zakonu ne piše tako kot ti praviš. Saj je zakon malo višje citiran, še parkrat ga preberi. Zakaj so še stanovanjske hiše v zakonu omenjene?
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
ksz

Synthman ima prav. Samo tabla z imenom naselja in črnim robom NI dovolj. V zgoraj nalimanem členu vse lepo piše, čudi pa me, da tega nekateri ne razumejo?

Omenjate tale stavek: "Naselje vključuje tudi dele ceste znotraj pozidanega območja, ob katerih ni stanovanjskih stavb." Prvošolčku je jasno, da njive, gozdovi, travniki... sem ne spadajo. Gre za to, da omejitev velja tudi v primeru, ko naselje hiš ob cesti prekine tovarna, avtobusna postaja, trgovina, lokal, gasilski dom ipd. In vse skupaj tvori pozidano območje.

Z drugimi besedami: če je pred tablo za konec naselja njiva, gozd, travnik, bogsigavedikaj... (brez stavb), je tam omejitev 90. Enako velja za gozd v Prekmurju, kot ga omenja gonilnik. Zadeva sicer dopušča različna tolmačenja, odvisno od dolžine ceste skozi gozd in oddaljenosti ene skupine hiš od druge, ampak če gre resnično za gozd in samo za par dreves, verjetno velja 90km/h.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
ksz

iz istega člena:

"Meje naselja morajo biti označene s predpisanim prometnim znakom"

Torej od znaka naprej je naselje in s tem je omejitev veljavna. Če misilš da je naselje neustrezno označeno, se pritoži na ustrezni organ.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
ksz

Synthman ima prav. Samo tabla z imenom naselja in črnim robom NI dovolj. V zgoraj nalimanem členu vse lepo piše, čudi pa me, da tega nekateri ne razumejo?

Omenjate tale stavek: "Naselje vključuje tudi dele ceste znotraj pozidanega območja, ob katerih ni stanovanjskih stavb." Prvošolčku je jasno, da njive, gozdovi, travniki... sem ne spadajo. Gre za to, da omejitev velja tudi v primeru, ko naselje hiš ob cesti prekine tovarna, avtobusna postaja, trgovina, lokal, gasilski dom ipd. In vse skupaj tvori pozidano območje.

Z drugimi besedami: če je pred tablo za konec naselja njiva, gozd, travnik, bogsigavedikaj... (brez stavb), je tam omejitev 90. Enako velja za gozd v Prekmurju, kot ga omenja gonilnik. Zadeva sicer dopušča različna tolmačenja, odvisno od dolžine ceste skozi gozd in oddaljenosti ene skupine hiš od druge, ampak če gre resnično za gozd in samo za par dreves, verjetno velja 90km/h.

"Naselje vključuje tudi dele ceste znotraj pozidanega območja, ob katerih ni stanovanjskih stavb."
...
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
samo meni še vedno ni jasno, kako lahko nekdo, ki se prvič tam pelje (jaz sem se ene 2ič ali 3jič takrat) ve, da si še vedno v naselju in da je omejitev 50 ne 90
To ti lepo obrazloži ZVCP1. 32čl.(3). Naselje je tam, kjer je tabla IN hiše. torej oba pogoja morata bit izpolnjena.
če je kdo postavil hiše, ne pa tudi table. je omejitev 90, in obratno tudi, če je tabla in ni hiš.

Kolikšna mora biti razdalja med hišo in cesto, da se smatra za naselje?
Synthman ali blazko, prosim za točen odgovor: Razdalja med hišo in cesto mora biti ___ metrov.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
ksz

iz istega člena:

"Meje naselja morajo biti označene s predpisanim prometnim znakom"

Torej od znaka naprej je naselje in s tem je omejitev veljavna. Če misilš da je naselje neustrezno označeno, se pritoži na ustrezni organ.
Narobe razmišljaš. Ta stavek pomeni da so lahko ob cesti hiše, in če ni znaka se to ne smatra za naselje.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
ksz

Synthman ima prav. Samo tabla z imenom naselja in črnim robom NI dovolj. V zgoraj nalimanem členu vse lepo piše, čudi pa me, da tega nekateri ne razumejo?

Omenjate tale stavek: "Naselje vključuje tudi dele ceste znotraj pozidanega območja, ob katerih ni stanovanjskih stavb." Prvošolčku je jasno, da njive, gozdovi, travniki... sem ne spadajo. Gre za to, da omejitev velja tudi v primeru, ko naselje hiš ob cesti prekine tovarna, avtobusna postaja, trgovina, lokal, gasilski dom ipd. In vse skupaj tvori pozidano območje.

Z drugimi besedami: če je pred tablo za konec naselja njiva, gozd, travnik, bogsigavedikaj... (brez stavb), je tam omejitev 90. Enako velja za gozd v Prekmurju, kot ga omenja gonilnik. Zadeva sicer dopušča različna tolmačenja, odvisno od dolžine ceste skozi gozd in oddaljenosti ene skupine hiš od druge, ampak če gre resnično za gozd in samo za par dreves, verjetno velja 90km/h.

"Naselje vključuje tudi dele ceste znotraj pozidanega območja, ob katerih ni stanovanjskih stavb."
...
Tu sedaj ne polemiziramo o delih ceste znotraj pozidanoga območja, temveč o delih ceste IZVEN pozidanega območja.
preberi si en post pred tvojim - tisto o prvošolčku.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
samo meni še vedno ni jasno, kako lahko nekdo, ki se prvič tam pelje (jaz sem se ene 2ič ali 3jič takrat) ve, da si še vedno v naselju in da je omejitev 50 ne 90
To ti lepo obrazloži ZVCP1. 32čl.(3). Naselje je tam, kjer je tabla IN hiše. torej oba pogoja morata bit izpolnjena.
če je kdo postavil hiše, ne pa tudi table. je omejitev 90, in obratno tudi, če je tabla in ni hiš.

Kolikšna mora biti razdalja med hišo in cesto, da se smatra za naselje?
Synthman ali blazko, prosim za točen odgovor: Razdalja med hišo in cesto mora biti ___ metrov.
Ne gre se o metrih temveč o funkcionalnosti. to obravnava ta del zakona :
Citat:
....v kateri se pešci in vozila lahko vključujejo v promet na tej cesti preko dovoznih poti, ulic, trgov, parkov ali drugih javnih površin.....

Torej naselje in cesta v naselju je tam, kjer ljudje stopajo iz vrtov na cesto, da gredo v trgovino, šolo, k sosedu. In to se pri zadnji bajti neha. Če ima en večji vrt je razdalja večja, če je vrt manjši pa je razdalja manjša. Lahko je pa hiša čisto ob cesti, pa se ljudje vključujejo v promet na drugo stran na drugo cesto, - potem ta ne spada pod pojem cesta v naselju. pomoje.

Kolikor se pa spomnim iz nekdanje avtošole, so nam razlagali da mora skupina ali vrsta hiš obsegat vsaj 4 hiše, ki pa morajo bit od ceste oddaljene tolioko, da vrt meji s cesto. (vrt ni njiva ali polje). No saj pravim, od takrat se je zakon že parkrat spremenil in ne vem, kako razlagajo to danes v avtošolah.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
in ne vem, kako razlagajo to danes v avtošolah.

Razlagajo tako ,da je naselja konec, ko je tabla za konec naselja...
grin1.gif
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
ksz

Synthman ima prav. Samo tabla z imenom naselja in črnim robom NI dovolj. V zgoraj nalimanem členu vse lepo piše, čudi pa me, da tega nekateri ne razumejo?

Omenjate tale stavek: "Naselje vključuje tudi dele ceste znotraj pozidanega območja, ob katerih ni stanovanjskih stavb." Prvošolčku je jasno, da njive, gozdovi, travniki... sem ne spadajo. Gre za to, da omejitev velja tudi v primeru, ko naselje hiš ob cesti prekine tovarna, avtobusna postaja, trgovina, lokal, gasilski dom ipd. In vse skupaj tvori pozidano območje.

Z drugimi besedami: če je pred tablo za konec naselja njiva, gozd, travnik, bogsigavedikaj... (brez stavb), je tam omejitev 90. Enako velja za gozd v Prekmurju, kot ga omenja gonilnik. Zadeva sicer dopušča različna tolmačenja, odvisno od dolžine ceste skozi gozd in oddaljenosti ene skupine hiš od druge, ampak če gre resnično za gozd in samo za par dreves, verjetno velja 90km/h.

"Naselje vključuje tudi dele ceste znotraj pozidanega območja, ob katerih ni stanovanjskih stavb."
...
Tu sedaj ne polemiziramo o delih ceste znotraj pozidanoga območja, temveč o delih ceste IZVEN pozidanega območja.
preberi si en post pred tvojim - tisto o prvošolčku.

cpp-za-telebane.jpg


Si pa definitivno clovek vreden superlativov.

Ali si najbolj vztrajen in ponavljajoc troll, ki sem ga srecal v 15 letih na internetu ali pa dejansko kalimero jezen na ves svet in nesposoben realnega dojemanja stvari.

V nobenem primeru ti ne zavidam tvojega zivljenja...

lp
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
No saj naj probava razlagati na sodišču svoje ideje, sodnik zagotovo komaj čaka, da posluša razlage zakonov od amaterja.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
ksz

iz istega člena:

"Meje naselja morajo biti označene s predpisanim prometnim znakom"

Torej od znaka naprej je naselje in s tem je omejitev veljavna. Če misilš da je naselje neustrezno označeno, se pritoži na ustrezni organ.
Narobe razmišljaš. Ta stavek pomeni da so lahko ob cesti hiše, in če ni znaka se to ne smatra za naselje.

Halo? Če piše, da naselje omejujeo predpisani prometni znaki. Kaj ti tukaj ni jasno? Torej naselje se začne pri znaku in konča pri znaku. Pa ti drugim očitaš funkcionalno nepismenost.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
ksz

iz istega člena:

"Meje naselja morajo biti označene s predpisanim prometnim znakom"

Torej od znaka naprej je naselje in s tem je omejitev veljavna. Če misilš da je naselje neustrezno označeno, se pritoži na ustrezni organ.
Narobe razmišljaš. Ta stavek pomeni da so lahko ob cesti hiše, in če ni znaka se to ne smatra za naselje.

Halo? Če piše, da naselje omejujeo predpisani prometni znaki. Kaj ti tukaj ni jasno? Torej naselje se začne pri znaku in konča pri znaku. Pa ti drugim očitaš funkcionalno nepismenost.
In zakaj misliš da so v tistem členu pri definiciji naselja omenjene STANOVANJSKE HIŠE? če to po tvoje nima veze?
Zakaj ne piše samo naselje je od znaka do znaka in pika?
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Zato da imajo ustrezne inštitucije zakonsko podlago kam postavit znak? Ne pa zato, da si boš ti po svoje razlagal, kje naselje ni in kje je. Naselje je med znaki, kot lepo piše.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Zato da imajo ustrezne inštitucije zakonsko podlago kam postavit znak? Ne pa zato, da si boš ti po svoje razlagal, kje naselje ni in kje je. Naselje je med znaki, kot lepo piše.
In če vidim znak za naselje, pa tam okol ni stanovanjskih hiš, a je potem znak narobe postavljen? Da/NE
 

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.474
1.847
113
na temni strani lune
DA, kaj tebi ni jasno.

A zate tudi omejitve hitrosti, opozorila ipd. veljajo kakor ti je drago. Če je znak postavljen velja, pačetudi ga je postavil Mujo z osnovnošolsko izobrazbo.

Če meniš drugače, dokaži na sodišču.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
DA, kaj tebi ni jasno.
In ko policaj vidi narobe postavljen znak, kaj misliš, je njegova naloga?
a) prijaviti/ kaznovati/ opozoriti../ tistega, ki je znak postavil v nasprotju z zakonom,
b) postavit radar takoj za narobe postavljen znak in kasirat kazni za v naselju, brez hiš v bližini? proti tistemu, ki je znak postavil v nasprotju z zgoraj citiranim zakonom pa ne ukrepati.

odgovori z a/b
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
b.

Ogo
Ja, tako delajo policaji. In to je goljufivo.
Naslednjič se bo Mujo zmotil in dal pred desnim ovinkom znak za levi ovinek, policaj te bo pa za ovinkom kaznoval, ker nisi zapeljal v jarek, ampak peljal po cesti.

"Pozabil" si odgovorit na moje vprašanje z druge teme, .

Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Edini način da intervencijsko vozilo sploh hitro pride do nesreče na AC ob totalnem zastoju, je po odstavnem pasu. Po sredini ni teorije, da pride. Če je odstavni pas zabasan, se itak tisti na voznih nimajo kam umaknit, da bi naredili luknjo za intervencijo. Avti niso namreč več samo Fički, rešilci pa ne več Citroen Žabe karavan navadni avtomobili prefarbani v belo z rdečim križem in lučmi gor.

Tako da ja, usekat po žepu vse jodlarje, ki vozijo po odstavnem pasu. Ob nesreči pa jim dodatno namalat še kazen za ogrožanje varnosti, po možnosti kazensko ovadbo. Pa da vidimo ... Balkance se umiri samo po Balkansko - s praznjenjem denarnice in s šibo.

Ogo
No, zdej pa pridemo do situacije, ko se boš ti umaknil bolj levo, da bi pustil intervencijskim vozilom več prostora na tvoji desni, jaz ki vozim za ali pred tabo pa se bom umaknil desno do roba voznega pasu, in pustil prostor na svoji levi.
In intervencijsko vozilo ne more naprej, ker stojiva kot cegla - kot se je nekdo prej izrazil. Odstavni pas pa je praviloma ožji kot vozna pasova, na prekmurski , vipavski ali delu gorenjske avtoceste pa ga sploh ni..

Koga je zdej za kaznovat, mene ali Ogota?

http://www.avtosole.com/vozniki/index.php?nStran=vsebina&id=11
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Če nočeš problemov pol greš od table do table 50...ker itak postavljajo radar kjer lahko dobro potegneš da je kazen večja.

Zakon je zakon in vsak si ga lahko razlaga po svoje.....ne pa pozabit da edino policaj piše kazni...se pravi da se moramo njim prilagodit.

Pa tudi z lasersko pištoli ko te izmeri...kako veš da je meritev tvoja...kako veš da je držal pištolo proti tebi in da ni šel z njo proti tebi da lahko nastaane večja hitrost.....lahko je meril kolega spredaj in ga spustil in tebi zadaj pa da njegovo kazen.

In kaj lahko narediš??
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.458