Pri Razdrtem: trčilo od 30 do 40 vozil

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Citat:
Uporabnik Alex pravi:
Citat:
Uporabnik Abomination1 pravi:
Me zanima kaj bodo naredile zavarovalnice. Joj kako bodo spet iskali izgovore. Če be drugegega, marsikoga ne bodo izplačal, ker niso upoštevali omejitve....
Mislim, da se bodo zavarovalnice dosti izgovarjale tudi na gume. Kljub vsemu smo še vedno v zimskem času, večina razbitih vozil je bila glede na slike na letnih gumah.

Recimo, da drži podatek, da je večina razbitih vozil na letnih gumah - so te gume pozimi prepovedane ali kaj si hotel povedati?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.357
2.731
113
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
Zakon je zelo jasen, vidljivost pod 50 m, omejitev na 50 kmh.

Da velja za voznike je jasno. Ali velja tudi za upravljalca AC, DARS? Bi moral imet aktivne znake? Meritve vidljivosti na problematicnem odseku?
Konec komcev, bi lahko imeli kamero in videli, do katere oznake je vidljivost.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
ja zapret... ok. sam preden pride prvi kamionček iz prve bazne postaje do mesta kjer je megla traja sigurno 15-20min. Kaj pa v tem vmesnem času narest? pa da ne govorim, da ni tok enostavno AC zaprt.

A da bi na takih odsekih postavl LED znake ki bi utripal namest kamijoncka to pa ne...

...pa ravno vceraj so se po gnevniku hvalil kako jim prihodki od vinjet konstantno rastejo...

Valda ja...zraven pa še znak in lučke, ki bi opozarjali da dežuje in da je jeseni listje na cesti.
smirk-1.gif
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.819
5.929
113
Pričakovano, sedaj bodo na vse možne načine opravičevali lastno nesposobnost.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
ja zapret... ok. sam preden pride prvi kamionček iz prve bazne postaje do mesta kjer je megla traja sigurno 15-20min. Kaj pa v tem vmesnem času narest? pa da ne govorim, da ni tok enostavno AC zaprt.

A da bi na takih odsekih postavl LED znake ki bi utripal namest kamijoncka to pa ne...

...pa ravno vceraj so se po gnevniku hvalil kako jim prihodki od vinjet konstantno rastejo...

Valda ja...zraven pa še znak in lučke, ki bi opozarjali da dežuje in da je jeseni listje na cesti.
smirk-1.gif

Glede na to da si šoferđija na relaciji Beč-LJUbljana...pa i šire po EUropi...bi ti bla lahko jasna razlika med cestno signalizacijo...izvedbo zapor na cesti med DARS-ASFINAG-ADAC....
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Drži, da ne moraš vedno rešiti situacije, pa da bi lahko DARS bolj opozarjal, pa da je mati narava kruta...AMPAK...danes zjutraj se peljem po točno tem odseku kjer je bila nesreča. V roku nekaj metrov iz čiste jasnine zapeljemo v meglo, kjer se je videlo max 30 do 40 metrov...spustim gas in rahlo zabremzam (itak je klanec in te samo ustavlja) na približno 70 km/h.

Vsi preostali mimo mene z nespremenjenimi 120-130km/h..!!?
bonk.gif


Največji faktor so butasti vozniki! Ali so vsi supermeni da vidijo skozi meglo?
10.gif

Problem, je, ker ljudje ne znajo ocent, ali v vidni razdalji lahko ustavijo. Tega te v AŠ ne naučijo, še če si približno predstavljaš kolikšna je zavorka tvojega avta v metrih, je to zelo težko povezat s tem, koliko vidiš pred sabo. Tako pač je, in če bi bila pravilna ocena hitrosti vožnje glede na vidljivost del izpita, itak 90% ljudi (vsaj) ne bi naredilo. Pa treba je vedet, da je bilo veliko voznikov med temi takih, ki so prvič prileteli v tako vidljivost/položaj. Jaz imam blizu milijona prevoženih (ocena preko prsta, da se ne bo kdaj kdo na to obešal), pa se mi je to doslej zgodilo ene 3 ali 4 krat. Nekomu, ki letno naredi 15k, se to torej zgodi enkrat ali dvakrat v življenju (mimogrede, v takem imam navado da imam levo nogo na stopalki zavore, si prišparaš še kako desetinko za premik noge) ... Kako naj ima s tem izkušnje, kako naj nevarno situacijo sploh prepozna - če je pa še nikoli ni videl.
Pa dodaš k temu še zmedenost v kritični situaciji, pa poka.
Treba se je zavedat, kakšen folk se vozi po cestah in kaj se da odpraviti, kaj pa ne. In temu primerno prilagoditi ostale ukrepe. Če bi na portalu kilometer ali 3 perd nesrečo bilo opozorilo za gosto meglo, omejitev 50, znak možnost zastoja (kot ga imajo nemci, Staugefahr), bi bile hitrosti manjše. Mogoče bi še zmeraj počilo, ampak ne tako hudo.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.357
2.731
113
SJTV1, zanima me MB, za katerega si rekel, ce se prav spomnim, da radarski tempomat in vse ostale varnostne pritekline ne delajo cudezev, ceprav mogoce v tem primeru so. Bolj idealnih pogojev, kot je AC pa res ni. Jaz bi kar zaupal taksnemu sistemu, seveda z omejitvijo, da ce se eden pred mano poci, se bom seveda jaz tudi v njega. Torej, pred mano nikogar, 130kmh, koliko dalec nese radar in kdaj pricne z zaustavljanjem recimo v primeru taksne nesrece?
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.807
388
83
Vipavska dolina
ksz

Tako kot sem že rekel, uro in pol po nesreči niso zaprli ceste s strani NG. Niti obvestili ni bilo ne na tabli v Ajdovščini, ne na tabli pred izvozom Vipava, ne na tabli, preden se cesta začne dvigovat v Rebernice...
Prvo obvestilo sem videl na tabli po prvih predorih, tam je pisalo da je cesta v smeri Kopra zaprta.
Verjamem da so naredili ogromno, do so verjetno šli preko zmogljivosti ampak tule jim dam eno veliko črno piko.
Da ne omenjam kako veselo utripa obvestilo o vetru in omejitvi 40 km/h, pa tega vetra že zdavnaj ni več...
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Ja...problem v megli je, da ne moreš oceniti vidne razdalje. Veliko boljše je, da imaš nekoga pred seboj in vidiš njegove luči - posledično imaš orientacijo koliko je oddaljen.
Ne vem če je bilo v času nesreče, ampak pred pričetkom klanca mimo Senožeč je iz smeri Divače že kake pol leta utripajoča tabla (ob cesti, ne preko vozišča) kjer prikazuje omejitev, spodaj v prikazovalniku pa utripa FOG/MEGLA ali pa BURJA/WIND (+ prepoved za "frigo/cerada")...

Tudi danes je bila...!
 

Pac_Man

⋆Распут&
10. maj 2014
2.211
0
36
Vse se da trenirat, celo tako osnovno stvar kot je odziv na podhladitev. Od 6:20.


Tukaj gre sicer večinoma za aklimatizacijo, ponavadi je pa glavna frka, da si pripravljen in te ne zagrabi panika.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Sem pogledal posnetek kako je voznik pripeljal do mesta nesreče in megla niti ni bila tako strašno huda. Sem šel prejšnji mesec po tej relaciji in v enaki megli (glede na črte ki jih vidiš pred sabo) sem vozil 80km/h več si nisem upal pa še to nisem 100% da bi se uspel ustaviti. In ja vsi so me prehitevali
frown-1.gif
Zanima me hitrost snemalca vožnje. ime spletne strani
 
Nazadnje urejeno:

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
....(mimogrede, v takem imam navado da imam levo nogo na stopalki zavore, si prišparaš še kako desetinko za premik noge) ...

OK, skrajšaš za 0,1 sekunde. Za koliko se ti poveča zavorna pot, ker ti posledično ugasne motor in ti ABS ne dela več?
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Na slovenskih avtocestah na splošno manjkajo elektronski znaki za dinamične omejitve hitrosti, ki se nastavljajo na daljavo, glede na razmere.
V Nemčiji je to standard že 20 let.
Ko je prometna konica, se upalijo znaki za omejitev 50. Ob treh zjutraj pa lahko na istem odseku odpelješ tudi 320 km/h.
Na slovenskih cesta predvsem manjka upoštevanje takšnih in drugačnih prometnih znakov.
Ja v D je to standard in se prometne znake upošteva.
Pri nas pa lahko daš omejitev ob konicah ipd samo nobeden ne upošteva in potem raje čakajo stoječ v koloni in se bunijo ...
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Na 1:48 je nasproti vozeči voznik tovornjaka (pa verjetno še kdo) zelo intenzivno blendal in s tem voznike, ki so vozili v smeri nesreče, opozarjal na nevarnost. Če pa je to kdo opazil, pa je drugo vprašanje...
confused-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
sem tudi sam opazil opozarjanje nasproti vozečega kamiona na posnetku samem
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
V S dela mercedes do 200 km/h torej samodjeni način vožnje oziroma radarja...Sicer najbolje bi bilo da bi povedallastnik tistegaS kaj se mu je dogajalo. Po mojem je ded/avto nekak ustavil ampak je potem sledil Pinball. Glavno sranje/tišanje je naredil kamion,vsaj iz posnetkov in slik tako zgleda.


Posnetek: dedvozi, mimo švigajo, lepo se vidi, kjer se avti več ne vidijo. Prehiti tudi modeer tovornjak ki naredi radirko. Očitno so se vsaj tile vsi normalno ustavili nekak. Lomit je potem začelo, ko eden od zadaj prileti..očitno ni bil BMW. Verjetno še nekdo pred tovornjakom. Eni so meli neznansko srečo.