Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Drži, da ne moraš vedno rešiti situacije, pa da bi lahko DARS bolj opozarjal, pa da je mati narava kruta...AMPAK...danes zjutraj se peljem po točno tem odseku kjer je bila nesreča. V roku nekaj metrov iz čiste jasnine zapeljemo v meglo, kjer se je videlo max 30 do 40 metrov...spustim gas in rahlo zabremzam (itak je klanec in te samo ustavlja) na približno 70 km/h.
Vsi preostali mimo mene z nespremenjenimi 120-130km/h..!!?
Največji faktor so butasti vozniki! Ali so vsi supermeni da vidijo skozi meglo?
Problem, je, ker ljudje ne znajo ocent, ali v vidni razdalji lahko ustavijo. Tega te v AŠ ne naučijo, še če si približno predstavljaš kolikšna je zavorka tvojega avta v metrih, je to zelo težko povezat s tem, koliko vidiš pred sabo. Tako pač je, in če bi bila pravilna ocena hitrosti vožnje glede na vidljivost del izpita, itak 90% ljudi (vsaj) ne bi naredilo. Pa treba je vedet, da je bilo veliko voznikov med temi takih, ki so prvič prileteli v tako vidljivost/položaj. Jaz imam blizu milijona prevoženih (ocena preko prsta, da se ne bo kdaj kdo na to obešal), pa se mi je to doslej zgodilo ene 3 ali 4 krat. Nekomu, ki letno naredi 15k, se to torej zgodi enkrat ali dvakrat v življenju (mimogrede, v takem imam navado da imam levo nogo na stopalki zavore, si prišparaš še kako desetinko za premik noge) ... Kako naj ima s tem izkušnje, kako naj nevarno situacijo sploh prepozna - če je pa še nikoli ni videl.
Pa dodaš k temu še zmedenost v kritični situaciji, pa poka.
Treba se je zavedat, kakšen folk se vozi po cestah in kaj se da odpraviti, kaj pa ne. In temu primerno prilagoditi ostale ukrepe. Če bi na portalu kilometer ali 3 perd nesrečo bilo opozorilo za gosto meglo, omejitev 50, znak možnost zastoja (kot ga imajo nemci, Staugefahr), bi bile hitrosti manjše. Mogoče bi še zmeraj počilo, ampak ne tako hudo.