Pri Razdrtem: trčilo od 30 do 40 vozil

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.956
-391
113
ah dejte no... ne moreš podzavesti natrenirat. V podzavesti je samo preživetje glavni dejavnik. Vse ostalo gre v ozadje.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik DOMEK pravi:
Sedaj vsi DARS krivijo...ko ima pa omejitev 60 skozi trojanske predore, je pa omejitev brezvezna...
Takoj bi dal kazen tipu, ki bi se vsaj s 130 km/h zaletel v stoječo kolono...pa ga je možakar, ki je mahal ob cesti rešil...

Naj raze kazensko ovadijo projektanta in pa izvajalca. Avtoceste plačujemo zato, da se peljemo 130. Ne pa, da naredijo predor potem pa zato, ker je zanič narejeno dajo omejitev 60 in nihče nič ne odgovarja. Enako je Šentviški predor. Predno je začel odpadati omet je bila omejitev 100, sedaj je že leta 80. Za koga, razen za radarje?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
Nesreča, ki se je zgodila je v tempreimeru izključno na ljudeh samih. Začelo se je zagotovo tako, da so eni pobremzali, nekdo pa projektil in drkal po telefoun v trdi megli..in potem se začne. Za najhujše posledice je pa tako kriva hitrost in tovornjaki.

Kaj naredit če se znajdeš v tem sranju... Sam bi se verjetno izogbila tovornjakom in avtobusom in probla peljat v desno, odstavni oziroma kar na travo. Potem pa čimprej zapustit avto če se to le da. Da maš zadaj otroke privezane v stolčke spoh one do 15 kg, pa raj ne razmisljam.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Takšna megla je na Razdrtem in še naprej mimo Divače in Kozine v zimskih mesecih pogosta...v decembru je bila neprekinjeno vsaj 1 teden...
Da se vozit, ampak ne kaj dosti več kot 50 po avtocesti in še nekaj manj po regionalki...
zmaga.gif

Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
ah dejte no... ne moreš podzavesti natrenirat. V podzavesti je samo preživetje glavni dejavnik. Vse ostalo gre v ozadje.
Seveda se da. Samo ne s tem, da si rečeš, sedaj pa treniram podzavest
grin1.gif

Torej, treba je vadit, vadit, vadit. Enkrat me že to rešilo po klancu navzdol, ko je avto pri 10km/h v drugi prestavi in z rahlimi bremzami samo izgubil stik in začel pospeševati, ker je bil pod cm snega samo živ led.. V nasprotju s pametjo, sem pohodil po gasu in ročno zategnil in zvozil v ovinek spodaj. Pa je šlo za par cm proč od avta spodaj, v katerega bi sicer čelno (z zelo majhno hitrostjo sicer) priletel, če bi bremze tiščal do konca, kar je sicer običajno prva reakcija.

Čeprav za takšne situacije kot je bila ta prometna bo malo težje ''vadit''. Verjetno pa je fajn, da si v vsaki megli ponavljaš, kar moraš narediti, če pride do takšne situacije, pa zna priti kaj tudi v podzavest.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.702
9.487
113
Podzavest natrenirat? Ne vem, vem pa, da ti takrat pridejo v možgane stvari, za katere nikol nisi vedel, da so notri. Eno je trenirat reakcije ko ti odnaša avto, drugo je, ko se možgani odločajo kam odvit ko tolče ABS, zadaj slišiš gume nekoga, ki zavira za tabo, zapustit avto, al ostat notri. Vse to se dogaja na čisti avtomatiki in telo tudi ostane na avtomatiki dokler ni varno, potem odpoveš. Mnoge je avtomatika rešila, druge ubila. Spomnite punce, ki jo je gnala skrb za očeta na dolenjski avtocesti pred Grosupljem, ko je skočila čez ograjo viadukta v smrt.
 
Nazadnje urejeno:

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
ah dejte no... ne moreš podzavesti natrenirat. V podzavesti je samo preživetje glavni dejavnik. Vse ostalo gre v ozadje.

Se ne strinjam. Če neko situacijo n-krat predelaš v simulatorju, je večja verjetnost, da boš, ko bo šlo zares, pravilno odreagiral. To je tudi eden od namenov pri simulacijskih treningih pilotov.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
ah dejte no... ne moreš podzavesti natrenirat. V podzavesti je samo preživetje glavni dejavnik. Vse ostalo gre v ozadje.

Se ne strinjam. Če neko situacijo n-krat predelaš v simulatorju, je večja verjetnost, da boš, ko bo šlo zares, pravilno odreagiral.
Se strinjam. Še bolje je pa v praksi, ampak v tem primeru to ne pride v poštev.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
ah dejte no... ne moreš podzavesti natrenirat. V podzavesti je samo preživetje glavni dejavnik. Vse ostalo gre v ozadje.
Bolj male možgane. To se pa da natrenirat. Verjetno rally vozniki ne razmišljajo in razglabljajo na dolgo in na široko (Alter style), potem pa s 150km/h zvozijo makadamski ovinek? Ali pač?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
ah dejte no... ne moreš podzavesti natrenirat. V podzavesti je samo preživetje glavni dejavnik. Vse ostalo gre v ozadje.
Bolj male možgane. To se pa da natrenirat. Verjetno rally vozniki ne razmišljajo in razglabljajo na dolgo in na široko (Alter style), potem pa s 150km/h zvozijo makadamski ovinek? Ali pač?
Od kod pa ti primerjva rally voznikov z Alter vozniki? Ne žali Alter voznikov
evil.gif
.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.773
548
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik ahmed pravi:
Lahko je s cikom v roki in misko studirat kaj bi naredili, ampak ce pomislim, gre par sekund mimo k si se v soku, pol verjetno se pogledas ce so sopotniki ok itd. Ce je zadi se otrok, pa prvezan, zna trajati par 10sek da se vn spravte, v tem cajtu so pa ze uni zadi prsli.
No sam razmisljam
smile-1.gif

Ravno to sem sam premišljeval.
Kaj narediti, ko imaš na zadnjem sedežu otroka, ki se še ne zna sam odpeti in zlezti iz avta. Ali počakati v avtu, ali zlezti iz avta in z zadnjih sedežev odpenjati otroka in ga dajati ven iz avta, ko ti v tem času prileti vsaj eden od zadaj in te pokosi?

Katastrofa.

Sej otrok je drugače v tisti lupinici kar dobro zaščiten. Jaz osebno bi ga pustil notri pripetega.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Še en primer: med vožnjo z biciklom, na hitro obrneš krmilo (sprednje kolo) za 180 stopinj.... mora biti spredaj brez navlake, najboljši je BMX, tudi navaden pony je čisto ok. Bolj ko študiraš in razmišljaš, slabše ti gre. Ko enkrat natreniraš, je simpl ko pasulj....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
ja zapret... ok. sam preden pride prvi kamionček iz prve bazne postaje do mesta kjer je megla traja sigurno 15-20min. Kaj pa v tem vmesnem času narest? pa da ne govorim, da ni tok enostavno AC zaprt.

A da bi na takih odsekih postavl LED znake ki bi utripal namest kamijoncka to pa ne...

...pa ravno vceraj so se po gnevniku hvalil kako jim prihodki od vinjet konstantno rastejo...
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik ahmed pravi:
Lahko je s cikom v roki in misko studirat kaj bi naredili, ampak ce pomislim, gre par sekund mimo k si se v soku, pol verjetno se pogledas ce so sopotniki ok itd. Ce je zadi se otrok, pa prvezan, zna trajati par 10sek da se vn spravte, v tem cajtu so pa ze uni zadi prsli.
No sam razmisljam
smile-1.gif

Ravno to sem sam premišljeval.
Kaj narediti, ko imaš na zadnjem sedežu otroka, ki se še ne zna sam odpeti in zlezti iz avta. Ali počakati v avtu, ali zlezti iz avta in z zadnjih sedežev odpenjati otroka in ga dajati ven iz avta, ko ti v tem času prileti vsaj eden od zadaj in te pokosi?

Katastrofa.

Sej otrok je drugače v tisti lupinici kar dobro zaščiten. Jaz osebno bi ga pustil notri pripetega.

Hja, če pogledam slike pasata in volva ga raje ne bi pustil v avtu.
wink-1.gif
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
949
91
28
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Abomination1 pravi:
Me zanima kaj bodo naredile zavarovalnice. Joj kako bodo spet iskali izgovore. Če be drugegega, marsikoga ne bodo izplačal, ker niso upoštevali omejitve....
Mislim, da se bodo zavarovalnice dosti izgovarjale tudi na gume. Kljub vsemu smo še vedno v zimskem času, večina razbitih vozil je bila glede na slike na letnih gumah.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.956
-391
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
ja zapret... ok. sam preden pride prvi kamionček iz prve bazne postaje do mesta kjer je megla traja sigurno 15-20min. Kaj pa v tem vmesnem času narest? pa da ne govorim, da ni tok enostavno AC zaprt.

A da bi na takih odsekih postavl LED znake ki bi utripal namest kamijoncka to pa ne...

...pa ravno vceraj so se po gnevniku hvalil kako jim prihodki od vinjet konstantno rastejo...

jap... sem napisal to v enem postu... znake našopat, da ga ne moreš spregledat.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Tisti odsek AC je sploh problematičen - še bolj je znan po burji in poledici
Slišal sem, da je stroka ob projektiranju predlagala predor, vendar stroškovno ni šlo skozi. Če je to res, ali ne, ne vem, nekajkrat sem to slišal.
Da je odsek problematičen se zaveda tudi upravljalec - DARS, ki je - ravno malo naprej od mesta nesreče, omejil hitrost s prometnim znakom na 80 km/h - o tem znaku je bila pred kratkim tudi debata na tem forumu. In tam stoji ta znak in omejuje hitrost, v dežju in snegu, v soncu in megli, podnevi in ponoči, v mrazu in vročini, v burji in brezvetrju... In potem se na lep poletni dan pelješ mimo znaka, zmanjšaš hitrost na 80 km/h in se sprašuješ :"zakaj le?" Spet drugič pripelješ na vetroven zimski dan, zmanjšaš hitrost na 80 km/h, ko zapelješ na viadukt pa udari vate močan sunek vetra in zaplešeš po ledenem vozišču... Pa si se v obeh primerih držal omejitev.
Tisti odsek (pa še kateri drugi) bi moral biti ustrezno tehnično opremljen, da bi bili vozniki tudi ustrezno informirani o stanju na cesti, hitrost pa temu ustrezno smiselno omejena - ob normalnih voznih razmerah brez omejitve, ob vetru 80 km/h, ob vetru in poledici pa tudi 40 km/h, če je treba.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Citat:
Uporabnik Abomination1 pravi:
Me zanima kaj bodo naredile zavarovalnice. Joj kako bodo spet iskali izgovore. Če be drugegega, marsikoga ne bodo izplačal, ker niso upoštevali omejitve....

In zakaj zavarovalnica nekoga nebi izplačala, ker le-ta nebi upošteval omejitve?
confused-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Na slovenskih avtocestah na splošno manjkajo elektronski znaki za dinamične omejitve hitrosti, ki se nastavljajo na daljavo, glede na razmere.
V Nemčiji je to standard že 20 let.
Ko je prometna konica, se upalijo znaki za omejitev 50. Ob treh zjutraj pa lahko na istem odseku odpelješ tudi 320 km/h.