Ja, če ujameš obrate in nič ne zaskrta.Da se da, in nič se ne uničuje.
Seveda se je dalo, saj Yugič je imel toliko lufta vseposoot , da se je dalo komot menjat.Pol se fantički oglašajo, umrl bom od smeha. Včas, pr Yugotu k je šla zajla, keša za novo pa ni blo, smo se tud po en mesec brez sklopke fural, pa je Zastava prežvela. Zakaj bi pa to počel zdaj, mi pa ni jasno.
Da se še zmer in še lažje.Seveda se je dalo, saj Yugič je imel toliko lufta vseposoot , da se je dalo komot menjat.
Znaš razložit zakaj?Sej gre brez problema...................sam moraš imet avtomatski menjalnik. Druga možnost menjave brez sklopke pa je, da si nabaviš Wartburga - tam si rabil sklopko samo za prvo ali rikverc, vse ostalo je pa res šlo brez sklopke in brez škrtanja.
Z roko.KSZ
Ker ste nekateri res brihtni, mi povejte, kako naj brez sklopke šaltam v prvo
Če me spomin ne vara, je imel wartburg še eno sklopko (mogoče centrifugalno), ki je skrbela zato, da nisi mogel z motorjem zavirati po hribu navzdol, ker je to pomenilo, da ni porabe goriva in posledično mazanja (dvotaktni motor). Tako se je vozilo branilo pred tem, da bi zaribalo.Znaš razložit zakaj?
V leru se ustaviš, ugasneš avto, daš v prvo, če ne skoči not, mal porineš avto naprej, odprteš vrata in to nardiš z levo nogo, dost je par centi. Potem obrneš ključ in lepo štartaš na štarter, če si nežen z gasom, celo nič ne cuka, normalno šaltaš dalje, na gor je lažje kot na dol. za rejl je postopek enak.KSZ
Ker ste nekateri res brihtni, mi povejte, kako naj brez sklopke šaltam v prvo, predvsem pa, kako brez sklopke šaltam v R (rejli )?
No pa dejva tako. Kaj se pa po tvojem uniči, če prešaltaš iz tretje v četrto brez sklopke tko da zadeva lepo pade not in niti malo ne zaškrta?
Glej, če se teb ene stvari ne dajo dopovedat, al pa da so ti nelogične še ne pomen, da ne obstajajo. Za moje avte nič bat, uporabljam sklopko.Jaz se ob prebiranju tega sploh čudim, zakaj pri vragu je avtoindustrija izumila sklopko. Samo za to, da je to še en del več, ki ga je potrebno zamenjat po 150kkm?
Sicer pa kalbota mormo spoznat v živo, da kdo od nas alterašev nebo kupoval njegvih rabljenih avtomobilov.
Iz četrte v tretjo je pa treba mal več občutka, kontra pa res sam pade not. Iz lera v prvo pa sam ob ugasnjenem avtu.ja verjamem da vmes gre lepo. pa dejva iz četrte v tretjo. ali iz lera v prvo. če se tebi zdi da "pade" brez problema....
Če ti skopka crkne, se da lepo prpelat do mehanika.In kakšne so prednosti takšnega prestavljanja?
Ne razumem zakaj bi to delal, če imaš sklopko za to?