Najlažje boš menjal brez sklopke v višjih prestavah in to navzgor (3.->4., 4.->5.). Za začetek vozi po ravnem in ne v hud klanec ali s klanca, pred in MED menjavo prestave ne dodajaj/drži gasu, enako motor ne sme vleči sam od sebe (prenizki vrtljaji -> tako da za bencinarja naj ima vsak 2k obratov). Ne sme biti tudi preveliko vrtljaev ker upornost/kompresija hitreje znižuje obrate in težje zadaneš trenutek vklopa.
Ven iz prestave potegneš ročko z občutkom in nebi smelo nič škrtat, potem takoj daš v položaj nove prestave preden obrati (preveč) padejo. Ročico porivaš v prestavo z občutkom in v določenem območju ujemanje obratov bo sama skočila v prestavo pod določeno silo. Skratka moraš samo ugotovit in dobit občutek kakšna sila je potrebna za to da ti ob poravnavi obratov ročica skoči v prestavo in to je to. Eni motorji dodajajo gas oz. držijo gas, pri takih moraš za prestavo višje pač počakat da motorna pamet spusti obrate. Če padejo obrati preveč potem pritisneš na gas in še 1x loviš ponovno padajoče obrate.
Za prestave menjat navzdol moraš potem ko vržeš iz prestave pohodit gas (ker prestavo vklaplja v višjih obratih kot jih imaš trenutno) in ga spustiš (da obrati sami padejo = nimaš noge na gasu ko pritiskaš ročico v prestavo), potem je postopek enak. Če zgrešiš obrate (preveč padejo) potem dodaš še 1x gas.
Ko dobiš občutek za silo, ki je potrebna za vklop posamezne prestave (ni za vse enaka sila) potem lahko začeš delat fin tuning in gledat na obrate že v naprej, tako da ti ni treba čakat na ugoden trenutek amapak že v naprej z gasom popraviš obrate. Ko to obvladaš greš potem na menjavo v nižjih prestavah in pod višjimi obrati in obremenitvami (po klancu navzdol recimo).
Opozorilo: če ne zadaneš 100% obratov med vhodno in izhodno gredjo bodo razliko prevzeli sinhroni, to se pri postopku opisanem zgoraj skoraj vedno zgodi v večjem intervalu (ko so sinhroni dovolj izravnani ti menjalnik skoči v prestavo). Po domače povedano s takim načinom menjave uničuješ sinhrone, tudi če ti menjalnik nič ne škrtne ko menjaš. Z dlje trajajočim takim menjavanjem prestav bodo sinhroni kmalu postali zanič, potem se lahko učiš kako zares menjat brez sklopke (ali pa z njo) in brez sinhronov (uporaba vmesnega gasu aka. međugas).