mtl Se strinjam s tabo, ampak dejstvo ostaja, da zato, ker je sodoben dizel varcen na AC, ne pomeni da je oh in ah za povsod (mesto). Se vedno kupujemo dizle, ker se bomo pa furali neke dolge izlete, pocitnive Hrvaska, utopicne sanje o izletih po Evropi, smucanje vsak vikend v Dolomitih ali AT, realnost pa je 3 km do sluzbe in cez vikend v garazi, ker nafta stane. Karikiram oz. je tko v familiji.
Komentiral sem na tvoj post in jasno napisal točne razmere, kdaj je hibrid boljši in kdaj slabši.
Vsak pa se mora najti v teh razmerah in ugotoviti, kaj nekdo potrebuje in s katerim vozilom bo imel nižjo porabo.
Pavšalna trditev, da so Toyota hibridi enako varčni kot dizli žal ne drži. Zato sem zadevo bolj natančno specificiral. Nekomu, ki se jajca po mestu bo Toyota hibrid žrl lepo manj kot dizel, nekdo, ki se pa jajca po AC s 160km/h mu bo pa čeljust dol padla od razlike v prid dizla.
Kar se tiče voženj pa takole: ti imaš takšne vožnje, jaz imam pa takšne: ko se avto vžge naredi v 5% primerov 30km v eno smer, 5% je morda ''jajcanja'' s krajšimi furami, pa še to je večinoma motor že ogret, 90% imam pa 100+ km. Doma avta za po mestu ne uporabimo nikoli. Ampak to je MOJ primer in ne trdim zaradi tega, da je hibrid poden, ker pač meni ne ustreza. Le zapisal sem točne okoliščine, kdaj hibrid manj požre in kdaj več glede na moje izkušnje.
luka51 : nimam kaj dodati, sem po moje jasno napisal. Sicer sva določene zadeve isto napisala... Aja, pa spregledal sem, da podajaš svoje izkušnje z dvemi vozili, tako da ti nikakor ne oporekam tega. Ne vem zakaj sem prebral, da je to bolj splošno mnenje...
Prius (2009) in Passat 1.6 TDI (2011) sta mi do Livorna porabila praktično enako, okrog 5,5 l/100 km. Življenjska poraba Passata je pa malo pod 6 l, Priusa pa malo pod 5 l, ja je res bolj majhen delež AC, ampak veliko kratkih fur, veliko relacijske vožnje in zelo malo mestne vožnje.
To je čisto v skladu z mojim zapisom
... Predvidevam, da po AC nista letela s 150+km/h
... In pa veliko kratkih fur je tudi smrt za ekonomičnost dizla, če sploh ne doseže delovne temperature. Poleg tega Passat ni ravno primerljiv s Priusom po velikosti
...
In pa bom še enkrat posebej napisal: v kolikor si agresiven voznik, bo naraščanje porabe pri Toyota hibridu konkretno višje kot pri dizlu. V vseh voznih okoliščinah. In to mora biti tudi en od pomembnih vidikov pri odločanju o izboru avta, če je poraba ključnega pomena.