Cene so vedno stvar dogovora, odvisno od modela, za C-HR verjetno ne dobiš kaj dosti popusta, za Aurisa, ki je v svojem zadnjem letu pa sigurno, za Prius+ se pa nebi čudil, da kakšen prodajalec ne ve da sploh obstaja
Kakorkoli, Toyota gre v smeri čistejših motorjev tudi pri bencinarjih, edini motor podvržen Evropskemu downsizingu je 1.2t, v zadnjih letih je Toyota dala ven:
- 1.5 NA PFI v Yarisu
- 1.8 NA PFI v Priusu
- 2.5 D-4S (2 injektorja na valj - direktni in indirektni)
- 2.0 z enako tehnologijo kot 2.5
Vsi ti motorji imajo tudi hibridno izvedenko z višjim kompresijskim razmerjem in manj moči ampak za kakšen % višjo učinkovitost.
ADAC ECO test lepo razkrije v katero smer rine Toyota (Schadstoffe = škodljive emisije):
https://www.adac.de/infotestrat/tes...ponentId=29755&SourcePageId=8749&quer=ecotest
Tu se lepo vidi da jim 1.2t ne more biti v ponos, pri drugih proizvajalcih s turbo mlinčki so rezultati podobni. Sprašujem se samo kako bodo v prihodnjih mestnih prepovedih se spravili na bencinarje, kako bodo ločili seme od plevela? Ne bodo, enostavno bodo prepovedali VSE z motorjem na notranje izgorevanje.