nekdo, ki se pa jajca po AC s 160km/h mu bo pa čeljust dol padla od razlike v prid dizla.
čeljust bo ostala gori, ker se s priusom ne bo 160 vozo No ja mogoče 1km dokler se ne sprazni baterija pol pa nič več 160
nekdo, ki se pa jajca po AC s 160km/h mu bo pa čeljust dol padla od razlike v prid dizla.
I
Pri vseh teh Hybridih me moti, da je mašina 1.8 --> visoka cestnina....
hm, po mojih izkušnjah se zelo motiš. Toyota hibridi so milina v mestu in tam dizla lepo povozijo s porabo. Že na relaciji izven mesta so dizli v rahli prednosti, le ta naraste, če si agresiven voznik. Na AC je pa zadeva zaključena, potencialno Prius se še približa porabi dizlov pri nižjih hitrostih, potem se zgodi preobrat. Vsi ostali se ne morejo kosat z dizli pri porabi. Razlika s hitrostjo in slabšim uporom (aka SUVji) samo še narašča.
čeljust bo ostala gori, ker se s priusom ne bo 160 vozo No ja mogoče 1km dokler se ne sprazni baterija pol pa nič več 160
Imamo v firmi Aurisa Hybrid...ne vem no...osebno me ni prepričal. Je tako mestna vožnja, kot tudi AC, poraba je tam bolj proti 7 l.
Pri vseh teh Hybridih me moti, da je mašina 1.8 --> visoka cestnina...Drugače pri bencinarjih gredo mašine 1.2, 1,3 z turbinco, pri Hybridih pa 1.8 Ne rečem da je slab, zlasti Pruis je dober avto, vendar cenovno ... ne vem no.
Možno da ga ne znam vozit in tudi možno da se bi ga navadil. Skratka, voziti ga ni bil niti najmanjši užitek in jebeš avto ki ga ne moreš voziti kot ti paše in kot ti narekuje stvar situacije brez da vse tuli in žre kot svinja... aja pa tja sem prišel na test z novo Opel Mokko, bencincom pa mi je vožnja s tem bila vseeno wtf?To je klasična finta jamranja nekoga, ki prvič pelje CVT, ti si pa navajen naraščanja obratov pri pospeševanju. Ali ko se z navadnim menjalnikom in bencinerjem pelješ te pa ne moti, da pri polnem gasu vseeno stisneš na 4 jurje ali prek? V enem tednu se ga navadiš in ne opaziš več tega, da motor drži obrate pri pospeševanju. Tak je na max obratih samo ko zahtevaš od njega vse. Takrat pa se tudi klasični avtomat zažene v obrate. Večino časa pri normalni vožnji je pa motor na nižjih obratih kot klasični benciner.
Drugače pa motorja v rav4 hibrid ni drugačnega kot 197 konjskega. Torej so bili vsi testni v slo 197 konjski.
Aja isto finto majo še motoristi proti skuteristom zaradi CVT-ja. A na koncu gp800 ali pa kak t-max skoči iz mesta hitreje kot primerljiv motor na šaltanje.
Možno da ga ne znam vozit in tudi možno da se bi ga navadil. Skratka, voziti ga ni bil niti najmanjši užitek in jebeš avto ki ga ne moreš voziti kot ti paše in kot ti narekuje stvar situacije brez da vse tuli in žre kot svinja... aja pa tja sem prišel na test z novo Opel Mokko, bencincom pa mi je vožnja s tem bila vseeno wtf?
Čisto zares ne. Če mu to delaš konstantno ga reši samo še prisilna regeneracija recimo.Res ne smeš?
Pa se ti sploh bereš kaj pišeš? Zakaj bi pa človek to konstantno delal oz. zakaj bi kljub lučki kdo delal to namensko? Če ti govorim, beri, novi A6 nima več lučke za regeneracijo in dejansko ne veš kdaj jo dela, veš edino po tistih ventilatorjih. In če kdaj naletiš na takšno situacijo pač naletiš. 10x ga bo zregeneriralo 1-2x pač ne. Če bi to bil tak bav bav bi očitno bla za to lučka oz. opozorilo.Čisto zares ne. Če mu to delaš konstantno ga reši samo še prisilna regeneracija recimo.
In to se dogaja pri teh mestnih dizlih v velikem procentu.
Ni panike, pač vredu je da potem čimprej prideš v situacijo oz. da omogočiš pogoje za regeneracijo namreč ko se ti lučka prižge še ne pomeni da je filter zabasan pač pretok ni več optimalen...haha. bolj kot šala oz. sarkazem mišljeno, ker folk celo paniko zganja, ko ugasnejo sredi regeneracije ... dobro, enkrat, dvakrat, res ni panike, če to narediš parkrat, pa je problem, ampak potem je tudi vprašanje, če je dizelsko gnano vozilo res pravi izbor ...